Prisen for hjemmesider

Tags:    hjemmeside

<< < 12 > >>
Hej.

Ved i hvor meget det koster at oprette en hjemmeside?

Tak



16 svar postet i denne tråd vises herunder
7 indlæg har modtaget i alt 37 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg tror, at hvad Daniel Mautone mener er, at det afhænger af en hel masse faktorer:
* Traffik pr. måned
* Diskplads
* Hvor kraftig CPU du skal have
* RAM
* Om du selv tager backup

...og tusind andre ting, og der er mange udbydere, så hvis du uddyber lidt, hvad du har brug for, så kan vi måske anbefale en udbyder.



Hej.

Ved i hvor meget det koster at oprette en hjemmeside?

Tak


Hvad forestiller du dig at du skal have på din hjemmeside.
Hvis du eksempelvis vil i gang med at blogge eller lignende. Så er du hurtigt i gang for et par hundrede kroner.

Hvis du skal have eksempelvis en webshop, koster det lidt mere.

P.S. og tag og smut over på amino.dk og spørg om det samme, der plejer man ikke at få så flabede svar - der er nogle som faktisk prøver at hjælpe andre i stedet for at udstille hvor sej en udvikler man selv er.



Hos Unoeuro.dk kan du oprette en hjemmeside for 15 Euro og derefter 1,25 Euro pr. måned.

Dem har jeg brugt i mange år og de kører stabilt. Prismæssigt kan du finde meget der ligner.



Hej.

Ved i hvor meget det koster at oprette en hjemmeside?

Tak


"Hvor meget koster at oprette en hjemmeside" dækker også bredt, hvor meget skal oprette? Er det et domæne?, eller er det en hel hjemmeside? Er det en blog? Er det en webshop? Skal siden udvikles, er den udviklet? Eller skal det bare være en hjemmeside lige som hjemmeside123.dk ?

Der er mange spørgsmål, der springer frem :)



Jeg tror, at hvad Daniel Mautone mener er, at det afhænger af en hel masse faktorer:
* Traffik pr. måned
* Diskplads
* Hvor kraftig CPU du skal have
* RAM
* Om du selv tager backup

...og tusind andre ting, og der er mange udbydere, så hvis du uddyber lidt, hvad du har brug for, så kan vi måske anbefale en udbyder.




Med alt respekt - så tror jeg ikke hun kan svare på alt det. Så en simpel click-once blog ting er, hvad jeg tror hun skal bruge.



@Michael Larsen og @Brian (den rigtige): Jeg skal faktisk bruge et nyt kamera. Hvad koster sådan et?




Kr. 999,00

http://www.elgiganten.dk/product/foto-video/digital-vandtat-kamera/COOLPIXS3600B/nikon-coolpix-s3600-kompaktkamera-sort



Ah programmørens sind er fantastisk - svar kun på det du bliver spurgt om. Jo mere abstrakt, jo bedre. :)



Tak Brian, det vil jeg prøve at kigge på.

Og nej, jeg ved nemlig ikke hvordan jeg skulle uddybbe mig med alle de faktorer. Men tak for hjælpen.



Ah programmørens sind er fantastisk - svar kun på det du bliver spurgt om. Jo mere abstrakt, jo bedre. :)


Det er kun indtil første gang man bliver placeret over for en "rigtig kunde af kød og blod". Så lærer man nok at svare anderledes :-)





@Michael Larsen og @Brian (den rigtige): Jeg skal faktisk bruge et nyt kamera. Hvad koster sådan et?



<< < 12 > >>
t