Prisen for hjemmesider

Tags:    hjemmeside

<< < 12 > >>
Hej.

Ved i hvor meget det koster at oprette en hjemmeside?

Tak



16 svar postet i denne tråd vises herunder
7 indlæg har modtaget i alt 37 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Cool ... Er optage funktionen god. Skal nemlig bruge det til at filme min kusines bryllup.



Cool ... Er optage funktionen god. Skal nemlig bruge det til at filme min kusines bryllup.




Nej, der er ikke vidvinkel nok på, til at få din kusine med....

Helt ærligt. Man behøver ikke gøre et svar til noget besværligt noget, hvis man lige overvejer i 5 sekunder, hvem spørgeren er og hvad vedkommende kan.



Helt ærligt ... Jeg har siddet i den her situation mange gange før, og du finder aldrig det rigtige svar uden at stille spørgsmål først. Vi er ikke idioter og spørger fordi vi faktisk gerne vil hjælpe. Spørgsmålet fra spørger er bare utroligt bredt og vi kender hverken hendes budget eller hendes formål med hjemmesiden.



dan, jeg kan stjæle en du kan købe til halv pris så. haha.. :)



Dan, så er det jo at man starter med afdække hvilken funktion hjemmesiden skal have. På baggrund af det kan man så give forslag til systemer, pris og meget andet.

Igen du vil købe et kamera - en god ide ville f. eks. her være at spørge hvad du vil med det. Altså afdække behovet. Ikke komme med en feature beskrivelse, eller komme med tekniske lister over noget fuldkommen irrelevant.

Det er en af pointerne i mit tidl. indlæg - stop med at abstrahere tingene - det gør man i programmering, ikke i den virkelige verden. Der bliver man konkret.



Indlæg senest redigeret d. 06.05.2014 21:46 af Bruger #10216
Ved du hvor meget en bil koster?



<< < 12 > >>
t