Efterspørger IT-skrækhistorier fra iværksættere

Tags:    snak

Hej Alle.
Jeg efterspørger i øjeblikket "skrækhistorier" fra iværksættere der skulle have udviklet en app, hjemmeside, webshop lign, eller som i øjeblikket sidder i en situation hvor det er ved eller gået skævt og man skal redde situationen og projektet.

Selv kender jeg nogle gode eksempler på hvor det er gået galt imellem iværksætter og leverandør, af forskellige årsager. Men kunne godt tænke mig at komme i kontakt med nyere eller igangværende historier / oplevelser, for at få en dybere indsigt. End noget som er fortalt igennem medier eller X andre.

Jeg er ikke journalist eller lign, men en iværksætter indenfor IT som på sidelinjen har fulgt med omkring hvordan iværksættere ender i situationer hvor deres projekter kommer i fare eller knækker nakken inden de bliver til ens vision. Hvor jeg har valgt at starte en(på nuværende tidspunkt) enkeltmandsvirksomhed for at tilbyde services indenfor web design / shop, hosting og som konsulent for iværksættere udenfor mit eget i processen fra
at forstå deres vision og snakke om den, tage deres abstrakte ide og lave den til en teknisk platform og eksekvere den, med de juridiske aftaler på plads.

Men inden jeg selv løber afsted med 1.000 km/t ville jeg gerne lige stoppe op, og forhåbentlig komme i kontakt med iværksættere og høre om hvorfor det netop er gået galt for dem og deres projekt af den ene eller anden årsag over en kop kaffe i Køge / Københavns området.

Og så er spørgsmålet, hvad gør jeg anderledes end de utallige andre leverandører der tilbyder det samme? Jeg ville gerne hjælpe iværksættere i IT verdenen indenfor hjemmesider og webshops, som er endt i ingenmandsland imellem dem selv og deres leverandør, for bedst muligt at hjælpe dem videre fra den situation de må være endt i, på en måde de kan overskue og er så smertefri måde som muligt. Hvor iværksætternes succes er min succes.

Man må meget gerne komme i kontakt med mig igennem forummet her, eller ved at skrive til mig på c191288@hotmail.com.

Vh
Cristian



Indlæg senest redigeret d. 11.06.2014 21:26 af Bruger #17719
Hej Brian.

Mange tak for linket. Håber der kommer flere historier, og iværksættere som jeg direkte kan ende i kontakt med.

Vh
Cristian



t