Navigation Bar - css / styling

Tags:    navigation

Heej, nu har jeg sidder og roddet med det her i 3 timer snart, og jeg kan bare ikke få lavet en ordenlig "seperator" imellem mine links. jeg har prøvet med borders, men der kommer mellemrum imellem, og der kan jeg ikke gøre det på kun de "ikke yderste" links. det jeg prøver at finde er en nem måde at gøre dette på, på en nem måde:


Home | About | Gallery

jeg har prøvet at lave en "hr seperator div" som jeg lagde ind imellem mine lists, men det lavede et linebreak, og ville slet ikke line op med mine links. prøvede også at for hvert enkelt link, at lave borders, men der kom stadig et mellemrum mellem de 2 borders, så det så ret dumt ud. Og i mit hovede burde det virkelig ikke være så besværligt at lave, men det vil bare ikke virke, så håber at en af jer her et nemt fix.
Mvh. WunderStrudel



3 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 13 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
et alternativt bud, der ligner den menu du har lavet

Fold kodeboks ind/udKode 


men ellers kom med din code, og gerne et billed af hvordan du gerne vil have det til at se ud




Fold kodeboks ind/udCSS kode 


Kan du bruge noget i denne stil? Du kan jo selv lege videre med eksemplet, men uden at have testet det, vil jeg tro det dér kan gøre det :)



Manga tak til jer begge to! Jeg havde lidt problemer med at den i starten blev ved med at lave en skilning til venstre også, men fik begge til at virke, så endnu engang tak!
Mvh. Wunder



t