Søger udviklingspartner til eksisterende firma

Tags:    html5 css3 java sql

Jeg leder i øjeblikket efter en udviklingspartner for at tage min virksomhed til det næste niveau, fra Næstved, Køge eller KBH området da virksomheden befinder sig i Køge, som har lyst til at tage denne udfordring sammen med mig. Udviklingspartneren skal primært fungere som backend udvikler samt tovholder i samarbejdspartners udviklingsafdelinger.

Dette skal være en person som brænder for det han / hun laver og som er indstillet på at uddanne sig og være med på teknologierne som de skifter. En som har interesse i at prøve nye ting og ikke bare altid gør det de er bekvemt med, da vi ikke skal være dem som følger alle andre, men alle andre skal helst følge os. En som ikke går i stå ved et problem fordi de mener det ikke kan løses, men som igennem opfindsomhed, erfaring og trial and error finder en god løsning.

Det skal være en person som ser design og udvikling med de samme øjne som mig, at kvalitet tager tid og den tid skal vi give os selv i de tilbud vi laver. Kvalitet og ikke kvantitet er det der får kunderne til at komme igen.

Kompetencer som han / hun skal besidde er følgende:
HTML5, CSS3, PHP, Sequle med erhvervserfaring, samt viden indenfor hvordan man system og database udvikler igennem udviklings metoder, for at overholde standarder samt den afsatte tid i projektstyringen.

Bonus kompetence, men ikke nødvendige JavaScript.

Der bliver på nuværende tidspunkt ikke givet fast løn, men man får som partner en procentdel i virksomheden, hvor overskuddet deles ud fra denne procentdeling. Når virksomheden får en større omsætning end nu, så bliver der givet fast løn og procentdelen bliver herefter en partnerbonus.

Udover at jeg søger denne udviklingspartner, skal det siges at jeg også har en partner med henblik på salg & reklame, og forhåbentlig har jeg snart et strategisk samarbejde med et andet bureau.

Lidt omkring mig selv
Efter flere år i større virksomheder hvor jeg har opbygget en solid viden inden for mit fag samt udviklet mig rent personligt, har jeg valgt jeg at det var på tide at blive selvstændig. Da det er en drøm jeg har gået med i flere år.

Mit firma laver det samme som så mange andre, nemlig hjemmesider & webshops, primært for virksomheder og iværksættere som allerede er kommet galt afsted med en leverandør. Her har jeg særlig fokus på det tekniske design imellem AWD, RWD, Gracefull Degradation, Progressive Enhancement, EER & RDS, så der skabes en solid og velgennemtænkt platform som jeg kan arbejde ud fra.

Grunden til at jeg har valgt min primære kundegruppen hvor firmaer / iværksættere som allerede er kommet galt afsted med en leverandør, er at jeg ikke vil kæmpe med 100 andre firmaer for de selektive få der starter fra bunden, uden eksisterende hjemmesider eller webshops, samt jeg ligeledes besidder særlige gode kompetencer for at bjærge eksisterende projekter.

Derudover yder firmaet konsulentydelser, f.eks. hvis et firma vil beholde sin nuværende leverandør men have en tredje part med ind over projektet som teknisk designer, tovholder og eller kommunikationsled imellem én selv og leverandøren.

Hvis overstående på nogen måde lyder interessant, så kan jeg kontaktes på
42 71 88 58 eller via PM.

Venlig hilsen
Cristian.




Indlæg senest redigeret d. 03.08.2014 02:29 af Bruger #17719
t