Feedback på nyt Google Keyword Rank checker tool

Tags:    google keywords checker

<< < 12 > >>
Hej,

Jeg vil meget gerne høre hvad I synes om vores nye Google Keyword Rank Checker værktøj, som findes her:
http://www.genius-webdesign.com/website-tools/google-keyword-rank-checker

Det vil være lækkert med feedback både på designet og på selve brugeroplevelsen og søgningspræcision.



Alt for meget af "de fede" effekter. Drop alt det lir og animation.

Og generelt. Drop det halløj der piller ved scrolling. Det ødelægger min meget præcise scrolling, som min egen computer er fuldkommen helt og adeles super dygtig til at håndtere.

Derudover som webdesigner bør du kende princippet om længden på linjer:
http://baymard.com/blog/line-length-readability

Om der er præcision på søgeresultater, ved jeg ikke. Blev irriteret over designet og brugeroplevelsen, inden jeg nåede så langt. Og så er dette jo et ganske fint SEO indlæg. ;o)



Alt for meget af "de fede" effekter. Drop alt det lir og animation.
...


Tak for din feedback, Michael.

Jeg er ikke enig med dig i at der er for mange "smarte" detaljer.
Dette er efter min mening netop lavet smagfuldt uden at være overdrevet og uden at det går ud over funktionaliteten på siden.

Mht. tekst-strukturen, så må du gerne give mig nogle konkrete pointers til hvor du mener der er for meget eller for lidt tekst.

Ærgeligt at du ikke har testet selve funktionaliteten på værktøjet, da det trods alt er et af de mere vigtige aspekter af denne rank checker..

Jeg sidst sidst vil jeg lige tilføje at jeg indtil videre kun har fået positiv feedback på brugeroplevelsen, og du er faktisk den første der reagerer negativt på dette.

Jeg takker for dit svar :)





Indlæg senest redigeret d. 11.08.2014 23:39 af Bruger #20968
Jeg pointerer ikke mængden af tekst. :o) Bl.a. her: http://www.genius-webdesign.com/ har du store problemer. Under "website design" er det gået godt, men derefter er det gået lidt i den forkerte retning.

Jeg er ikke enig med dig i at der er for mange "smarte" detaljer.

Du har en globus der konstant tager opmærksomheden. Dine budskaber i dit word-game-play-ting er alt for længe om at dukke frem. Men hey(!) sigter du efter kundegrupperne der bevægede sig på internet i 90'ernes tid, så har du ramt plet. :o)

Jeg sidst sidst vil jeg lige tilføje at jeg indtil videre kun har fået positiv feedback på brugeroplevelsen, og du er faktisk den første der reagerer negativt på dette.

At du kun har fået positiv feedback kan skyldes mange ting. Det kan enten vidne om en lille gruppe du har adspurgt, at du ikke har spurgt andre end dem i din nære kredse, at standarden for brugervenlighed er lavere end min, eller behovet bare ikke særlig stort (for der findes jo et hav af disse).



At du kun har fået positiv feedback kan skyldes mange ting. Det kan enten vidne om en lille gruppe du har adspurgt, at du ikke har spurgt andre end dem i din nære kredse, at standarden for brugervenlighed er lavere end min, eller behovet bare ikke særlig stort (for der findes jo et hav af disse).


At du ikke synes om stilen og de effekter der indgår i designet er jo helt reelt.
Jeg er dog ikke er enig i dine betragtninger, men super at du i det hele taget har taget tiden til at kommentere :)

Den feedback jeg har fået er bl.a. fra internationale webdesigner forums, og især fra UK designere har responsen været positiv.

Alle har lov til at have mening, men igen, jeg kan ikke genkende de ting du nævner som ting andre har bidt mærke i skulle være problematisk.

Jeg må indrømme at din feedback lugter en smule af "surt opstød"




Indlæg senest redigeret d. 12.08.2014 01:05 af Bruger #20968
Virker som det skal :)

Har i tænkt jer at det forbliver gratis eller skal det kommer til at koste noget i fremtiden?



Virker som det skal :)

Har i tænkt jer at det forbliver gratis eller skal det kommer til at koste noget i fremtiden?


Denne keyword checker vil forblive et gratis værktøj, medmindre Google ændrer voldsomt i deres API.

Vi har også en udviddet keyword checker hvor du kan tilmælde et domæne og få tilsendt mail en dag om ugen med opdatering på dine søgeordsplaceringer.
Denne er også gratis indtil videre, der er dog en begrænsning på 3 søgeord / fraser pr. domæne.
Planen er at udvidde denne med en "pro" version, hvor du kan tilmælde flere domæner og flere søgeord pr. domæne. Denne udvidelse vil koste et fast beløb om måneden.
Du kan lave en gratis tilmelding her:
http://www.genius-webdesign.com/google-keyword-monitoring-signup







Drop det halløj der piller ved scrolling. Det ødelægger min meget præcise scrolling, som min egen computer er fuldkommen helt og adeles super dygtig til at håndtere.


+1




Drop det halløj der piller ved scrolling. Det ødelægger min meget præcise scrolling, som min egen computer er fuldkommen helt og adeles super dygtig til at håndtere.


+1


Vi har nu deaktiveret "smooth scroll", så kan det ikke længere ødelægge folks "scroll-vaner".. ;)




Det der fade / scroll skrammel, lige over URL feltet, er til at blive tosset af :-(

Din valideringstekst er på dansk og resten af siden på engelsk. Den skriver f.eks. "Feltet er obligatorisk".



Indlæg senest redigeret d. 12.08.2014 14:16 af Bruger #9814
Det der fade / scroll skrammel, lige over URL feltet, er til at blive tosset af :-(

Det er jo en ærlig mening :)
Jeg er heller ikke sikker på at det skal være der, og da slet ikke hvis der er mange der synes det er forstyrrende eller upassende i designet.
Meningen med den tekst-animation er at gøre designet personligt og lidt anderledes, altså så den skiller sig lidt ud, og dermed gerne så folk bedre husker siden.
Men hvad siger I andre, skal den blive eller skal den væk??



Din valideringstekst er på dansk og resten af siden på engelsk. Den skriver f.eks. "Feltet er obligatorisk".

Brian, er du udvikler, altså indenfor web?
Ved du ikke at standard input-validering er lokaliseret efter dine sprogindstillinger i din browser??
Prøv at åbne Chrome (forudsat du har Chrome installeret selvfølgelig), gå til indstillinger og angiv standard sprog til engelsk. Luk alle chrome vinduer og åbn igen. Tjek i browser-menuen at teksterne nu står på engelsk. Gå derefter ind på min rank checker og test input valideringen.. Hvis den stadig viser dansk tekst, så er der noget galt!

P.S.
Hvad synes du ellers om selve værktøjet?
Har du afprøvet søgefunktionen, og virker den efter hensigten?




Indlæg senest redigeret d. 12.08.2014 14:56 af Bruger #20968
<< < 12 > >>
t