Quickpay problemer med betaling

Tags:    betaling

<< < 12 > >>
Hej

Jeg er igang med at tilføj noget betaling system på hjemmesiden men jeg er kommet ind i problemer, vil derfor høre om du kunne hjælpe mig med at løse problemet.

Jeg er kommet her til: https://helpdesk.quickpay.net/hc/da/articles/203318933--Hvordan-udregnes-variablen-md5check-der-sendes-til-callbackurl-

Hvergang at jeg arbejde på den del så for jeg problemer som her:


Message Error Detected

An unrecoverable message error has been detected with the following information:

Integrity test failed!

Your md5check: 29p61DveBZ79c3144LW61lVz1qrwk2gfAFCxPyi5sn49m3Y3IRK5M6SN5d8a68u7
The md5check ensures data integrity. Please refer to your merchant documentation for more information

Please correct the problem and re-submit.



Min kode ser sådan her ud:

Fold kodeboks ind/udPHP kode 


Hvad går der galt?



15 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvis koden er præcis som du har skrevet her, så mangler du et semikolon efter md5check-linjen (linje 18 i dit kodeeksempel).

Ved ikke, om det kan have en indvirkning.



Så hvad får du af fejl ?


Jeg for det her:

Message Error Detected

An unrecoverable message error has been detected with the following information:

Error in field: continueurl, Error in field: cancelurl, Error in field: callbackurl

Please correct the problem and re-submit.


nu er det meget længe siden jeg har brugt quickpay, men mener man skal indtaste de der urls i kontrolpanelet et sted også. - er ikk 100% dog.



+ jeg er lidt i tvivl om, om det er en god ide at medtage variabler i din md5()-funktion, som ikke findes (i hvert fald i den viste kode). Dette vil resultere i en Notice, hvis dette er slået til i error_reporting.



enig med @Kenneth, man skal hvis indtaste sine urls i kontolpanelet ved, for at undgå snyd / "fraud"



Enig med jer, men det er sådan de har valgt at gøre det på. :)

Lige nu mangler jeg kun at arbejde med "Ordernummer system"



<< < 12 > >>
t