Tilføj stier til views

Tags:    codeigniter

Hej
Jeg er begyndt at arbejde med CodeIgniter og synes at jeg har fået nogenlunde styr på hvordan det virker og ligeledes implementeret HMVC for nemt at kunne udvikle moduler.
Dog er der en lille ting der driller mig. Jeg ønsker at have en mappe i roden af min applikation som hedder site. I denne mappe skal der så være tre undermapper. Themes, Modules og Files. I mappen Themes var min idé at designere kunne oprette temaer/templates som sidens HTML bygges op efter. Lidt ligesom det theme-system man har i Drupal og andre CMS-løsninger.
Jeg har pillet lidt i dokumentation til CI og fandt frem til at jeg i filen application/core/MY_Loader.php ville kunne modificere arrayet _ci_view_paths således at jeg ville kunne få de stier med jeg skal bruge.

Min kode er som følger:
Fold kodeboks ind/udPHP kode 

Jeg har en idé om at det nok er mig der gør et eller andet galt, da jeg har oprettet filen application/themes/admin/home.php, men CI returnerer Unable to load the requested file: admin/home.php.
I min default controller har jeg gjort følgende:
Fold kodeboks ind/udPHP kode 


Jeg kan ikke rigtig se hvad der går galt andet end at jeg måske tilføjer mine stier på den forkerte måde. Er der en eller anden guru til CI herinde som kan guide mig i den rigtige retning?



3 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Du kan evt. Prøve at echo paths ud og se hvad du får.



Tak. Havde i de sene aftentimer helt glemt at jeg kunne prøve at printe hele feltet ud på skærmen. Nu lykkedes det mig også at finde fejlen.
I stedet for at gøre således:
Fold kodeboks ind/udPHP kode 


Skulle jeg gøre således for at det virker:
Fold kodeboks ind/udPHP kode 


Nu indlæser den mine view-filer fra de andre mapper.



Godt at høre du fik det til at virke.



t