FuelUX submit

Tags:    jquery

Hej
Jeg har bygget en formular i FuelUX og Bootstrap 3, men jeg kan ikke lige finde ud af hvordan jeg får lavet denne knap om til en af typen submit så jeg kan poste min formular.
Fold kodeboks ind/udHTML kode 


Nogen der har en idé til hvordan jeg finder ud af om jeg er på sidste trin af min formular og herefter skifte knappen fra type="button" til type="submit"



3 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hey Kenneth, en idé kunne være at du hele tiden havde typen "submit", men i stedet benytter du dig af klassen "disabled", som gør at knappen er deaktiveret.

Jeg forstår ikke helt spørgsmålet, for kan du ikke bare vente med have din button til at du når sidste side (jeg går ud fra at du har en wizard med flere sider).



Hej Jens
Hvis jeg fjerner eller sætter disabled på min knap, så kan jeg jo ikke trykke næste for at komme til næste side i min wizard. Jeg er nød til at have en knap til at gå frem og tilbage med, da jeg ikke laver page refresh mellem hvert skridt, men det hele er en samlet formular i koden. Dog skal det for brugeren se ud som om at det er flere forskellige formularer der indsamler den information de hver i sær har brug for.

EDIT: Tror at jeg fandt en brugbar løsning:
Fold kodeboks ind/udJScript kode 




Indlæg senest redigeret d. 17.02.2015 20:26 af Bruger #17072
Du kan faktisk skrive det hele i en, ingen grund til at kigge DOM'en igennem igen for at sætte en ny parameter:
Fold kodeboks ind/udJScript kode 




t