CSS problem med flytning af div.

Tags:    css html flex-box

<< < 12 > >>
Har et problem med at jeg ikke kan få min header i en "max-width: 1000px;"¨
jeg synes ikke selv jeg kan se hvad der blocker det.
Evt en der har lyst til at kigge det igennem og se om I måske ved hvad fejlen er :-)




Fold kodeboks ind/udCSS kode 


MVH Andreas.



Indlæg senest redigeret d. 28.02.2015 14:01 af Bruger #21102
16 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvad snakket du om? Hvilke statistikker og hvilken IE?



Hvad er det for nogle statistikker?



Jeg bliver nødt til at blande mig....

Går også på webberen... Og jeg nyder at bruge flexbox.... (ikke fordi vi bliver stoppet med det - men fordi det gør ting nemmere)


Derudover så er der mange ting der ikke understøttes i IE som bliver brugt på mange sider.

For ikke at nævne at du kan hente et nyt stylesheet hvis browseren er IE... der skal man somregel ikke tænke på mobil venlige sites..



Arbejder med web og vi bruger ikke flexbox fordi supporten er FOR dårlig. Der går nok et par år inden vi begynder at bruge det. Simpelthen fordi vi ikke vil udelukke brugere.



Arbejder med web og vi bruger ikke flexbox fordi supporten er FOR dårlig. Der går nok et par år inden vi begynder at bruge det. Simpelthen fordi vi ikke vil udelukke brugere.


Progressive enhancement

Har et problem med at jeg ikke kan få min header i en "max-width: 1000px;"¨
jeg synes ikke selv jeg kan se hvad der blocker det.
Evt en der har lyst til at kigge det igennem og se om I måske ved hvad fejlen er :-)

Du må lige smide din HTML kode så jeg kan se hvad du ville sætte til flex. Men jeg kan sige der er flere problemer med din CSS kode.

Selv bruger jeg flexbox som vises fint i firefox, chrome, ie, opera og safari på desktop og tablet, og det er en bitch at arbejde med, men det løser nogle få opgaver yderst godt.



Indlæg senest redigeret d. 03.03.2015 22:46 af Bruger #17719
Flexbox er desværre en af de ting der er svær at implementere som / via progressive enhacement.

Edit:

Jeg faldt tilfældigvis over den her idag, jeg syntes faktisk der er nogle gode pointer: http://www.reddit.com/r/webdev/comments/2xv2s1/are_you_using_flexbox/


If I'm working on a SaaS app that targets a couple specific browsers, then yes. If I'm targeting mobile, then yes. If I'm making a normal website, then IE8-9 is far too much marketshare to lose for the sake of easier layout.




Indlæg senest redigeret d. 04.03.2015 09:29 af Bruger #17081
<< < 12 > >>
t