Udvikleren T-Shirt

Tags:    diverse

<< < 12 > >>
Hey, I som ikke vil købe sådan en T-Shirt som de nu har en afstemning om, i vil meget gerne være med til at vinde en konkurance om reklame (hvor jeg ikke har været med til da jeg har læst i lang tid til eksamen) hvorfor ikke yde lidt hjælp til Kasper ? han gør trods alt, jeg vil ikke sige god indsats, men jeg vil sige en KÆMPE indsats her på denne side, han har gjort et stort stykke arbejde her på siden, og lad så og give ham lidt respons på det arbejde han bruger sin fritid på og det kunne meget vel, være at gå rundet med en udvikler bluse eller T-Shirt! Kasper du skal vide at jeg støtter dig i dit arbejde!
Mange Hilsner Kenneth Kallesen
¤¤¤Vi lære kun så længe vi lever¤¤¤



Marco .. du brokkede dig over at der blev fedtet for Kasper.

Jeg skrev at der bliver fedtet for andre også.

Kan du ikke selv regne ud hvem og hvad det er jeg referer til så se lidt höjere oppe i tråden.

Men jeg svarede til dig, og det fordi du brokkede dig over at "nogle" fedtede for Kasper.

Hvad syntes du så
"Jeg holder 100% med Brian Hvarregaard.."
og
"Brian jeg kunne ikke have sagt det bedre..
Holder 100% med dig."
ligner ?!?

Intelligent og selvstændig deltagelse i et forum ?!?



Så nu må jeg lige på banen igen! Jeg takker mange gange Kasper for at støtte mig i noge af delene! min mening omkring dette er jo at hvis vi en gang skulle til LAN et sted i DK så er der jo sikkert ingen der tager inteativet i sidste ende, det harda været oppe at vende her et par gang hvad jeg ved af! og hvis Kasper og Co-Admin skal arangere dette så kaldte LAN fest et sted skal de jo også have pengene og jeg synes det er en fed måde at Kasper laver dette site på og jeg synes nu også at Kasper giver penge ud, men.... der skal dig siges at jeg ikke fedter for ham! støtter bare folks idé om at lave sådan en T-Shirt, jeg vil med 100% gå med den! der skal der ikke ligge nogen tvivl, jeg synes atdet er et KANon sted at komme her på udv.dk, og NEJ det skal ikke ødelæges af penge imellem folk for så kunne man jo bare blive freelancer istedet for at side her og tage penge for det man laver! og der er sikkert flere penge i Freelancer job en det nok nogen sinde vil komme her for hvem vil give f. eks. 10 kr. for at få svar hvis man er Newbee ? jeg spørge bare....

Oki jeg har taget min stilling til dette!
Knneth
¤¤¤Vi lære kun så længe vi lever¤¤¤



User
Bruger #985 @ 28.05.03 00:19
Jeg vil også lige være med

Hvis det skulle komme så vidt at man kan købe ting på udv, var jeg da med på den ikke for og støtte kasper (måske lidt) men da også for at gøre udv stører end den er nu

Fra Michael



Jeg vil også lige være med

Hvis det skulle komme så vidt at man kan købe ting på udv, var jeg da med på den ikke for og støtte kasper (måske lidt) men da også for at gøre udv stører end den er nu

Fra Michael

Yep, det den er jeg skam også med på! Vis andre havde sådan et site så må i da indrømme at penge er nogle vigtige ting at have nu om dage! da det hele koster...
Kenneth
¤¤¤Vi lære kun så længe vi lever¤¤¤



Intelligent og selvstændig deltagelse i et forum ?!?


Jeg synes det er mere intelligent at skrive "Jeg er enig i Brian's udtalelse.", eller "Brian, jeg kunne ikke have formuleret det bedre selv.", end at 3-4 stykker skriver absolut den samme lange smøre?

Selvstændigt? Nej
Intelligent? Ja

- FreaK aka Marco

--
Learn to live with it, or die with it...




Kasper, kunne du ikke sende Udviklerer-logoet til mig. Jeg ville
Enormt gerne have det sat på en T-Shirt(Bare for sjov). Det ville
være enormt godt hvis du ville det.

MH.

The-Freak

Livet er for kort til at kede sig.




Kasper, kunne du ikke sende Udviklerer-logoet til mig. Jeg ville
Enormt gerne have det sat på en T-Shirt(Bare for sjov). Det ville
være enormt godt hvis du ville det.

MH.

The-Freak

Livet er for kort til at kede sig.

Yep og jeg er også med på den....
¤¤¤Vi lære kun så længe vi lever¤¤¤



<< < 12 > >>
t