Hvordan tjener man penge på at lave kode andre?

Tags:    c# kode penge

<< < 12 > >>
Hej

Jeg har tænkt på at tjene lidt penge i fritiden ved at lave noget kode for andre. Jeg er startet på at lære C#.

Er der nogen der ved, hvilke område man skal stile imod, for at kunne have en chance.

Venligst
Gorm



18 svar postet i denne tråd vises herunder
7 indlæg har modtaget i alt 41 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej Gorm

Hvad fik du besluttet dig for dengang, blev du i C+ eller hvad programmere du i idag?

Hilsen Per




Første indlæg på udvikleren for at spørge om han besluttede sig på C+ der aldrig var på tale? Det skulle vel aldrig være et velplaceret opslag for at reklamere for din side?



Hej Brian

Ikke mere end nogle andre, men havde nu forventet at det var Gorm der skrev.


Hilsen Per



Hej Per

Der er ufattelig mange muligheder. Jeg valgte C# da det er et godt udgangspunkt til andre sprog - man har mange muligheder for hjælp og så er det en del af .net.

Jeg sidder stille og roligt og arbejder med det - først ved nemprogrammering.dk - derefter ved en bog jeg har købt - men igen, der er mange muligheder.

Venligst
Gorm





Hej

En masse gode råd her, jeg vil bare supplere med at C# er et udemarkede sted at starte, det vigtigeste er at du finder et sprog og et miljø hvor du brander for det.

Derefter skal du bare blive rigtig godt til det ene sprog og så kan du faktisk lære de andre sprog bagefter.

Er selv startede med C#, jeg blev personlig træt af alle de nye frameworks man skulle sætte sig ind i hele tiden, så jeg ende med helt at opgive udvikler jobbet, simpelthen fordi jeg ikke brandte nok for det. Så det er vigtig element.

Lige med hensyn til Konsulent dele, så er det vær at overveje om du vil går den tunge konsulent vej, eller du bygge dit eget firma. Jeg har en del års erfaring fra det tunge it konsulent markede og der har jeg kun 3 anbefaling til dig, certifikater cerfigikater certifiakter og det er der god mulighed for med C# :)

Men man kan også starte med at bygge sin egen forretning op, der starter man bare med at lave hjemmeside for alle mulig, en fordel kan måske være at finde en designer du kan arbejde godt sammen med, hvis altså design ikke er din stærke side.

Held og lykke der er mangle på C# udvikler, så du kommer bare i gang :)

Tim Pedersen
https://kalto.dk



Hej Gorm

Tak for dit svar, jeg vil kigge nærmere på nemprogrammering.dk som du skrev

Venlig Hilsen Per Andersen



Hvorfor valgte du C#? Er nemlig igang med Java men begynder at tænke over, om det er det rette valg..



Indlæg senest redigeret d. 09.02.2018 15:02 af Bruger #21997
@Pradit.

Nu er det sådan at hvis man skal bruge adsense, så skal man :

1. overholde deres betingelser
2. læse deres betingelser

Du har nogen ekstremt racistiske og grove vittigheder på din hjemmeside, så nu har jeg skrevet til Adsense og indrapporteret dit site. Hvilket formentlig betyder at du må finde en anden måde at vise reklamer på. Med mindre du selvfølgelig først får en advarsel.

Så, umiddelbart.. ikke den mest optimale måde at tjene penge på.



Du kan tjener penge på hjemmesider fra (Google adsense annonce)
http://www.dine-sjove-jokes.dk



<< < 12 > >>
t