Nyhedsside på en måde !! :-)

Tags:    diverse

Det jeg skal bruger er et news system med start/slut dato, en slags forum
det er fordi at jeg arbejder i et center som hedder Helle Hallerne (www.helle-hallerne.dk) og der vil
jeg så gerne ha at man så kan indskrive en masse i + at jeg gerne vil have det
til min egen side www.skydt.com, så som f.eks bal den 31/08-03 og måske et stormøde f.eks S.I.D. det skal så måske laves sådan at det står der måske 3-4 uger før at det er der og så forsvinde igen den 1/09-03 altså hvis du forstår + at der så kan være et lille billede ved siden af, af f.eks plakaten og det skal helst være simpel i admin delen så det er nemt at skrive nyheden + at indsætte billedet + og man så bare kan lave dato start/stop + at det ikke må være lavet i acesse database da min udbyder (b-one.dk) ikke understøtter det (link til den side hvorpå der står hvad de understøtter !! http://www2.b-one.nu/support.php?lang=da_DK ).
Håber at du/i kan hjælpe mig!!
Mvh

Steffan




10 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 5 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Den 24-06-03 23:01 skrev Steffan Skydt følgende:
-----------------------------------------------------------------------------
Det jeg skal bruger er et news system med start/slut dato, en slags forum
det er fordi at jeg arbejder i et center som hedder Helle Hallerne (www.helle-hallerne.dk) og der vil
jeg så gerne ha at man så kan indskrive en masse i + at jeg gerne vil have det
til min egen side www.skydt.com, så som f.eks bal den 31/08-03 og måske et stormøde f.eks S.I.D. det skal så måske laves sådan at det står der måske 3-4 uger før at det er der og så forsvinde igen den 1/09-03 altså hvis du forstår + at der så kan være et lille billede ved siden af, af f.eks plakaten og det skal helst være simpel i admin delen så det er nemt at skrive nyheden + at indsætte billedet + og man så bare kan lave dato start/stop + at det ikke må være lavet i acesse database da min udbyder (b-one.dk) ikke understøtter det (link til den side hvorpå der står hvad de understøtter !! http://www2.b-one.nu/support.php?lang=da_DK ).
Håber at du/i kan hjælpe mig!!
Mvh

Steffan

-----------------------------------------------------------------------------



Hmmmmmm..

Kotankt mig på Klemmensen99@ofir.dk. Så sender jeg det! :):)

Kristian!




Det skal løses via denne side - ikke via mail...

mikl | mikl@mikl.dk | MSN: mikl@mikl.dk



"Det skal løses via denne side - ikke via mail..."
Hvad er det for noget at lukke ud? Vedkommendet har vel enhver ret til at kontakte ham per mail! Istedet for at fylde dette forum op med kodesnipper, eller sende Beskeder til hinanden(som ikke just er bedst egnet til dette formål).



Fylde op med kodesnipper - er det ikke det dette sted er til? Så kan det jo også være, at andre får gavn af det... KK skriver "Kotankt mig på Klemmensen99@ofir.dk. Så sender jeg det!" - det er vist et færdigt system han mener dér...

mikl | mikl@mikl.dk | MSN: mikl@mikl.dk



Ja. Når han aligevel har det komplette system klart, hvorfor så ikke bare gå direkte til personen som har brug for det. Istedet for at copy/paste det ind på udv.dk, hvor pre-tagsne har det med at rode lidt rundt. Jeg kan inderligt ikke se noget problem i det. Hvorimod din anstødende kommentar får det til at lyde som at, udvikleren.dk Skal vide alt hvad der foregår, og ikke bruges som kontakt-central.



Hvis han har det klart, tvivler jeg på, at han ville skrive "Hmmmmmm.." først... Og i stedet for mail kunne han lægge det ud til download, så alle andre kunne downloade det også.

Nej, Udv skal ikke vide alt - det er jo ikke BigBrother. Dog mener jeg, at alle burde have mulighed for at se sådant et system...

mikl | mikl@mikl.dk | MSN: mikl@mikl.dk



Kristian Klemmesen <- Gider du ikke sende det forum til mig også? Min mail er: mikl@mikl.dk

mikl | mikl@mikl.dk | MSN: mikl@mikl.dk



...eller system - sry, skrev forkert...

mikl | mikl@mikl.dk | MSN: mikl@mikl.dk



Kristian Klemmesen <- Gider du ikke sende det forum til mig også? Min mail er: mikl@mikl.dk

mikl | mikl@mikl.dk | MSN: mikl@mikl.dk


Det er jo ikke et forum jeg søger men et news system !! Har jo et forum i forvejen som er hentet via http://www.phpbb.com/downloads.php



Læs mit forrige indlæg... Gider du evt. sende mig det Kristian Klemmesen sendte dig?

mikl | mikl@mikl.dk | MSN: mikl@mikl.dk



t