Hacker til leje?

Tags:    diverse

Min computer er gået meget slemt ned! Den kan ikke engang starte op i fejlsikret og jeg har altså nogle rimelig vigtige filer på den computer!!!
Heldigvis kan den godt få forbindelse med andre computere, Derfor tænkte jeg at jeg kunne overfører indeholdet af harddisken til en anden harddisk på en anden computer.
Problemmet er at jeg ikke har delt hele min harddisk, men kun en enkelt mappe! Er der ikke en vej hvorpå man kan komme til de andre filer på harddisken?
Eller en måde hvorpå man fra DOS kan sende filerne over nerværket? Er der ikke en måde jeg kan redde mine filer på???



3 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Installer f.eks. Windows 98 i en seperat mappe på computeren. Lån en harddisk af en du kender, og overfør indholdet gennem DOS. Zip filerne "old-style", og læg dem i den mappe som du har delt. Du kunne også bare flytte filerne selvfølgelig. Der er jo uendelige mange muligheder.



[Redigeret d. 27/06-03 16:29:39 af A.H.]



Du kan da bare sætte din harddisk over i en anden computer...
Bare lige husk noget antivirus, hvis det altså er derfor den ikke virker...
Så kan du jo bare lægge det hele over på cd'er, eller formatere hd'en..



Det hele gik ned fordi jeg prøvede at ændre noget ved windows... Nu blev jeg nød til at installere windows påny og antivirus-program påny, og en masse andet!!! Og fejlen er der stadig :) Men nu kan jeg da komme på computeren igen :D



t