Smart cInfo

Tags:    diverse

<< < 12 > >>
Hey!
Har lige udviklet et program ved navn Smart cInfo og vil gerne have lidt respons.
Programmet viser information om din computer.

Link : http://www.alawork.dk/Smart.exe

MVH.
Armen L.A.
----------------------------
//Try before you ask! :D





18 svar postet i denne tråd vises herunder
5 indlæg har modtaget i alt 5 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hey!
Har lige udviklet et program ved navn Smart cInfo og vil gerne have lidt respons.
Programmet viser information om din computer.

Link : http://www.alawork.dk/Smart.exe

MVH.
Armen L.A.
----------------------------
//Try before you ask! :D



Well jeg vil først rose din start på programmet, ser meget nice det lige slider ud, dog lige lildt hurtigt.
Så er der en fejl, under computer navn skriver den ikke navnet på computeren men hvem den er registreret til. og så er det lidt irreterende at den ikke kan ses i taskbaren.
Og noget sjovt noget den laver, som jeg tror er en fejl er, når man bruger fade funktionen, og cancel'er den før den er faded færdig så hopper de såen lidt på en måde. det er svært at forklare men ser ikke så sejt ud.
Alt i alt meget godt prog, og lidt sejt at den updatere CPU speed'en heletiden.

Hilsen k-roy
(christian bekker A.)
www.kroy.h4f.dk
-- Problemer er til for at blive løst :) --



Den 03-07-03 03:54 skrev Armen L.A. følgende:
-----------------------------------------------------------------------------
Hvad skal det program ud på internettet efter? Jeg mener ikke at din placering af genstart og luk computer er særlig gennemtænkt. Burde overhovedet ikke være der, efter min mening. Mest pisser det mig dog af, at den vil ud på internettet!
-ah
Hvad er problemmet med at luk og genstart er der ?
Og har du et problem med at den bliver udgivet ?
Da jeg har faet mange gode kommentar om den, vil jeg selvfoelge udgive den.

MVH.
Armen L.A.
-----------------------------------------------------------------------------

Du spurgte om respons, jeg gav dig respons. Jeg har aldrig nævnt noget om at den ikke bør udgives, så jeg kan ikke se hvor du har fået den idé i hovedet. Og hvis du aligevel udgiver den, hvad er så problemet?
Dit genstart ligger lige under system-info og harddisk-space, og hvis man ikke lige lægger mærke til det, kommer man ved et uheld til at jokke på knappen og Bang! Maskinen genstartes. (Ja, det lykkes for mig).
Sagens pointe var nu at den åbenbart skal ud på internettet for at finde ud af hvor hurtig min CPU er. Man kunne eventuelt blive fristet til at kalde det spyware og andre knap så rare ting. Jeg synes du bør arbejde lidt det internet-ting før du udgiver den helt.




Hey!
Har lige udviklet et program ved navn Smart cInfo og vil gerne have lidt respons.
Programmet viser information om din computer.

Link : http://www.alawork.dk/Smart.exe

MVH.
Armen L.A.
----------------------------
//Try before you ask! :D



så var der lige HDSpace:

hvis du klikker flere gange kommer der bare flere linjer isedet for at den opdatere! og jeg kom også til at klikke på de knapper med luk comp og genstart! ikke godt placeret!

ellers flot program! gode features men der mangler lige en temperatur funktion som prikken over i'et!

Jeppe Johansen
Jeppesoftware@hotmail.com



Okay.
Efter man har hentet og startet dit program, vælger man SysInfo. Dette vil medføre at min firewall brokker sig over at noget vil ud. Det er højest tænkeligt bare fordi du vil hente ip'en på computeren, men jeg synes ikke at det er særlig elegant at den ikke kan finde det på anden vis.


Det sker også hos mig. Jeg bruger ZoneAlarm, og da jeg trykkede på SysInfo, poppede der et vindue op af min firewall, som spurgte mig, om programme cInfo gerne, må forbindelse til nettet.
Ellers synes jeg at dit program er flot lavet.
Det er lidt irriterende, at man ikke kan se, at man har programmet åbent. Når jeg bruger andre programmer, skal jeg til at lede efter cInfo, og det er svært, især når den er sat i Fade away.
Med Venlig Hilsen: CHadi
http://chadi.h4f.dk

[Redigeret d. 03/07-03 14:20:37 af CHadi]



Oki Jeg har af erfaring at man ikke kan måle en tepratur i ens com, det er slået fast af en Jens B fra et andet site! Man kan kun hvis der er en temp. føler i selvecomputeren! og så skal man jo til at skrive kode til en com port i stedet for! for hvis det nu var et USB funktion han skal til at hente og det er ikke noget man "bare" lige laver :-) hehe are mine ting..... og Armen, et fedt program du har der :-)
¤¤¤Vi lære kun så længe vi lever¤¤¤




Well jeg vil først rose din start på programmet, ser meget nice det lige slider ud, dog lige lildt hurtigt.
Så er der en fejl, under computer navn skriver den ikke navnet på computeren men hvem den er registreret til. og så er det lidt irreterende at den ikke kan ses i taskbaren.
Og noget sjovt noget den laver, som jeg tror er en fejl er, når man bruger fade funktionen, og cancel'er den før den er faded færdig så hopper de såen lidt på en måde. det er svært at forklare men ser ikke så sejt ud.
Alt i alt meget godt prog, og lidt sejt at den updatere CPU speed'en heletiden.

Hilsen k-roy
(christian bekker A.)
www.kroy.h4f.dk
-- Problemer er til for at blive løst :) --


Mange tak for kommentaren!
Tak for du fandt den der fejl med fade out.. retter jeg straks!

Dejligt at høre at det ikke er noget skod jeg har lavet ;)
-----------
Andre meninger fra andre ? :)

MVH.
Armen L.A.
----------------------------
//Try before you ask! :D



Hvad skal det program ud på internettet efter? Jeg mener ikke at din placering af genstart og luk computer er særlig gennemtænkt. Burde overhovedet ikke være der, efter min mening. Mest pisser det mig dog af, at den vil ud på internettet!
-ah



Hvad skal det program ud på internettet efter? Jeg mener ikke at din placering af genstart og luk computer er særlig gennemtænkt. Burde overhovedet ikke være der, efter min mening. Mest pisser det mig dog af, at den vil ud på internettet!
-ah

Hvad er problemmet med at luk og genstart er der ?
Og har du et problem med at den bliver udgivet ?
Da jeg har faet mange gode kommentar om den, vil jeg selvfoelge udgive den.

MVH.
Armen L.A.



Den 03-07-03 03:54 skrev Armen L.A. følgende:
-----------------------------------------------------------------------------
Hvad skal det program ud på internettet efter? Jeg mener ikke at din placering af genstart og luk computer er særlig gennemtænkt. Burde overhovedet ikke være der, efter min mening. Mest pisser det mig dog af, at den vil ud på internettet!
-ah
Hvad er problemmet med at luk og genstart er der ?
Og har du et problem med at den bliver udgivet ?
Da jeg har faet mange gode kommentar om den, vil jeg selvfoelge udgive den.

MVH.
Armen L.A.
-----------------------------------------------------------------------------

Du spurgte om respons, jeg gav dig respons. Jeg har aldrig nævnt noget om at den ikke bør udgives, så jeg kan ikke se hvor du har fået den idé i hovedet. Og hvis du aligevel udgiver den, hvad er så problemet?
Dit genstart ligger lige under system-info og harddisk-space, og hvis man ikke lige lægger mærke til det, kommer man ved et uheld til at jokke på knappen og Bang! Maskinen genstartes. (Ja, det lykkes for mig).
Sagens pointe var nu at den åbenbart skal ud på internettet for at finde ud af hvor hurtig min CPU er. Man kunne eventuelt blive fristet til at kalde det spyware og andre knap så rare ting. Jeg synes du bør arbejde lidt det internet-ting før du udgiver den helt.

Ahh okay :)
Well, så laver jeg bare en Confirm form, hvor man skal bekræfte om man vil genstarte / lukke computeren, på den måde sker der ikke uhelds.
Kan være at jeg laver flere funktioner i den,, før jeg udgiver den.

MVH.
Armen L.A.
-------------------------
//Try before you ask!



Jah, det med confirm-boksen er en fin idé, Men Fact remains. Jeg kan Ikke lide at dit program skal ud på internettet! Man fristet jo næsten til at kalde det spyware eller lignende skældsord.
Du kan se gennem diverse firewalls at dit program prøver at skabe forbindelse udaftil.

[Redigeret d. 03/07-03 05:58:25 af A.H.]



<< < 12 > >>
t