Partner til it Game Projekt (: Du vil få 50% af alt :)

Tags:    game css lsl html c#

<< < 123 > >>
Hej jeg er en Designer og er her for at finde en Partner til it stort Game Projekt :)

et som du vilde kunne leve af framover :D

Du skal helst væger fra Århus området

du skal kunne "css" "html" kodning

du skal væger go til Databases Styring :)

+ " C# " vilde væger rit godt vis du kan i fremtiden :)

du skal Kunne LSL kodning Eller væger gode til at læger ny kodning som ( LSL ) hurtige ;)

og du skal væger villig til at skrive under på en non-disclosure agreement :)

Du vil få 50% af alt overskude :) og der er storset ikke nogen udgifter ;)

alt er part mangler bare en Partner til kodnings dellen :)

vad reklamer angår Lave jeg fx små Animations Tesser på youtube for Produktet og så vider...

kodningen er jo LSL som sagt det sprog der bliver brugt i
LLs 3D-Net-World SL

ja = SL er Platformen for Spilet
og sener også LLs nye 3D-Net-World ( SANSAR )

ja en parter vil konstant få 50% af alle Køb og bruning der forgår :) vis man kan sige det på den mode

og nej jeg forventer ikke at blive Millionær af det
"men Ja" du vil inde for 1 år max 2 kunne leve af det :)
det kommer and på vor hurtigt du er til at kode ;) vor lang tid der går
med det første Basis Produkt i Spilet,
Det første Basis Produkt burde ikke tage mere en 2 måneder at lave = derefter vel du alerade begynde at får de 50% af alt :)

det er også noget du kan bruge din Fritid på :)
1 eller 2 time om dagen eller en weekend :)
ja vis du ingen Kenskab har til "LSL" Kodning og SL skal du nok buge mere tid i begyndelsen :)

og ja jeg er den med udgifterne ikke dig

vis du/i har brug for mere info om SL anbefaler jag at i ser alle episoder af The Drax Files :)

og det før i fyger nogen forme for Fordomme af her i min Tråde tak ;)

Drax er en Tysk anerkendt journalist der har vunde flere Priser RL for hans journalist evner :)
LINK:https://www.youtube.com/playlist?list=PLI0b2jAH3oFvr6J0AhWroB9lmOXRN2xLV

send mig en Mail vis du er villig til at mødes ansigt til ansigt

M.V.H
LULU :)

Ps: undlad venligst at fyre fornærmende Kommentar af som at mit Tilbud er Useriøst og så vider, TAK :)
det er et Tilbud så Tak it or live it ;)
Vis du ikke er interesseret "MOVE ON" tak :)





Indlæg senest redigeret d. 14.11.2015 02:04 af Bruger #21258
Jeg er sikker på at du er seriøs og overbevist om at det er god idé. Det er blot meget urealistisk.


Til punkt 1 og punkt 3, Omkring de mange millioner dollars:
...With 900,000 active users a month, who get payouts of $60 million in real-world money every year, and a virtual economy that has more than $500 million in GDP every year...

http://uk.businessinsider.com/second-life-is-still-around-and-getting-ready-to-conquer-virtual-reality-2015-3?r=US&IR=T

Jeg brokker mig bestemt ikke - du lægger mere i det end jeg gør. Min vurdering er rent objektivt. Omkring dit punkt nr. 2, der er ingen fordrejning.


De to andre fora som jeg har kigget på, der forstår de heller ikke din forretningsmodel. Ikke engang på Amino.

Hvis du skal komme videre med dit projekt herfra, tror jeg du skal søge i nogle fora med mennesker der har den samme interesse i Second Life som du har. Fra hvad jeg kan fornemme er der store muligheder for at finde en programmør der kan være med.

Gi' den endelig gas.



Jeg er sikker på at du er seriøs og overbevist om at det er god idé. Det er blot meget urealistisk.


Til punkt 1 og punkt 3, Omkring de mange millioner dollars:
...With 900,000 active users a month, who get payouts of $60 million in real-world money every year, and a virtual economy that has more than $500 million in GDP every year...

http://uk.businessinsider.com/second-life-is-still-around-and-getting-ready-to-conquer-virtual-reality-2015-3?r=US&IR=T

Jeg brokker mig bestemt ikke - du lægger mere i det end jeg gør. Min vurdering er rent objektivt. Omkring dit punkt nr. 2, der er ingen fordrejning.


De to andre fora som jeg har kigget på, der forstår de heller ikke din forretningsmodel. Ikke engang på Amino.

Hvis du skal komme videre med dit projekt herfra, tror jeg du skal søge i nogle fora med mennesker der har den samme interesse i Second Life som du har. Fra hvad jeg kan fornemme er der store muligheder for at finde en programmør der kan være med.

Gi' den endelig gas.




og igen takt for at Underminer mit tilbud ( at jeg er overbevist om at det er god idé ) det er jo et dessert angreb nu...
du ved ikke vad mit spil går ud på og du aner inted om SL eller vad der er realistisk eller ikke er og igen Taler du igen om ting du ingen interesse har for at forstå
og som du igen forstand har på...
jeg har 4 år+ erfaring med SL + andre 3D-Net-Worlds
så jeg ved vade der er vad,
vad der er Realistisk og vad der er urealistisk...

vad Biler du dig ind...

du kan da ikke Generaliser på den måde

Jeg var ikke Klar over at vi var Blevet kommunister?

så i følge dig har Helle Danmark Den Same indkomst...

for det er jo det du siger...

kan du virkelig ikke se det ???...

og du har ikke tid til at se nogen 5 minutters videoer ?
men du har F tid til at side og søge på mig andre steder
vad biler du dig in...

Det er godt nok frækt...
du burette Skamme dig...

( Min vurdering er rent objektivt )
for at lave en objektivt vurdering skal man ligesom kend alle fakta...¨
så igen igen igen Taler du igen om ting du ingen interesse har for at forstå
og som du igen forstand har på...
jeg har 4 år+ erfaring med SL + andre 3D-Net-Worlds
så jeg ved vade der er vad,
vad der er Realistisk og vad der er urealistisk...

nu holer du godt nok op...

tak for den, så jeg har ingen forretningsmodel ?????....
vad i alverden ved du om det ???
jeg har skam en ganske fin og Gennemført forretningsmodel

og de Kraves ikke som Sagt at man ha Kendskabet til SL
(
og så svært er der altså heller ikke at Bruge SL eller at Lære LSL Kode
jeg har jo styr på vad der er vad :) så gøre det nu ikke mere indviklet en det er vel :)
)

(
vis jeg må Hjælp dig:
altså helt ærligt hvem i elvarden Vil hygger dig til it job Eller have dig som Parter vis det er sådan du Præsenter dig selve ???

* Du Læser ikke Svar

* Du viser ingen interesse i det Materiale du for

* Du har ingen Rasiert laver over hodet = du er ikke Forbered til en Samtale der kan bruges til noget...

* Du modsige den info jeg som Eksperten giver dig om Emnet
)

M.V.H
LULU

Ps: undlad venligst at fyre fornærmende Kommentar af som at mit Tilbud er Useriøst og så vider, TAK :)
det er et Tilbud så Tak it or live it ;)
Vis du ikke er interesseret "MOVE ON" tak :)






Indlæg senest redigeret d. 15.11.2015 22:24 af Bruger #21258
Du vil nå meget længere ved at svare på spørgsmålene i stedet for at undvige.



(og igen takt for at Underminer mit tilbud ( at jeg er overbevist om at det er god idé ) det er jo et dessert angreb nu...)
Er det?? Jeg troede det var positivt og et forsøg på at holde med dig.



(Jeg var ikke Klar over at vi var Blevet kommunister?
så i følge dig har Helle Danmark Den Same indkomst... )
Hvor søren har du det fra?



(tak for den, så jeg har ingen forretningsmodel ?????....)
Igen får du mere ud af hvad der står skrevet. Du har en forretningsmodel, men ingen forstår den. Så du må du gerne forklare lidt om den.




Indlæg senest redigeret d. 15.11.2015 22:50 af Bruger #10216
@Michael: Tror sgu ikke at du kommer videre med det her.



@Tommy... :)

Everybody deserves a Second Chance.



@Tommy... :)

Everybody deserves a Second Chance.




vis jeg var din arbejdes giver og så det her tor jeg, jeg Kraftige jeg ville over vaje om Der vikkelig var brug for dig...

----------------------

@Michael: Tror sgu ikke at du kommer videre med det her.


ja lad os håbe vi for noget ro nu...


M.V.H
LULU :)



Indlæg senest redigeret d. 15.11.2015 23:12 af Bruger #21258
@LULU Du vil nå meget længere ved at svare på spørgsmålene i stedet for at undvige.



@LULU Du vil nå meget længere ved at svare på spørgsmålene i stedet for at undvige.




jeg har Svaret dig...

(
vis jeg må Hjælp dig:
altså helt ærligt hvem i elvarden Vil hygger dig til it job Eller have dig som Parter vis det er sådan du Præsenter dig selve ???

* Du Læser ikke Svar

* Du viser ingen interesse i det Materiale du for

* Du har ingen Rasiert laver over hodet = du er ikke Forbered til en Samtale der kan bruges til noget...

* Du modsige den info jeg som Eksperten giver dig om Emnet
)

M.V.H
LULU

Ps: undlad venligst at fyre fornærmende Kommentar af som at mit Tilbud er Useriøst og så vider, TAK :)
det er et Tilbud så Tak it or live it ;)
Vis du ikke er interesseret "MOVE ON" tak :)





Du svarer stadig ikke...

Men du vil hellere undvige end at svare. Så det er sådan det er. Det kan ikke være anderledes.

Held og lykke med dit projekt. Jeg håber for dig, at du får succes.



Du svarer stadig ikke...

Men du vil hellere undvige end at svare. Så det er sådan det er. Det kan ikke være anderledes.

Held og lykke med dit projekt. Jeg håber for dig, at du får succes.




Det er simpelt hændt for dumt de her...

jeg har Svaret dig...
Faktisk har jeg svaret dig op til 8 gange på de same Spørgsmål men du enden vil ikke forstå der eller du kan ikke forstår det...

(
vis jeg må Hjælp dig:
altså helt ærligt hvem i elvarden Vil hygger dig til it job Eller have dig som Parter vis det er sådan du Præsenter dig selve ???

* Du Læser ikke Svar

* Du viser ingen interesse i det Materiale du for

* Du har ingen Rasiert laver over hodet = du er ikke Forbered til en Samtale der kan bruges til noget...

* Du modsige den info jeg som Eksperten giver dig om Emnet
)

M.V.H
LULU

Ps: undlad venligst at fyre fornærmende Kommentar af som at mit Tilbud er Useriøst og så vider, TAK :)
det er et Tilbud så Tak it or live it ;)
Vis du ikke er interesseret "MOVE ON" tak :)



<< < 123 > >>
t