Partner til it Game Projekt (: Du vil få 50% af alt :)

Tags:    css html lsl c# databases

<< < 123 > >>
Hej jeg er en Designer og er her for at finde en Partner til it stort Game Projekt :)

et som du vilde kunne leve af framover :D

Du skal helst væger fra Århus området

du skal kunne "css" "html" kodning

du skal væger go til Databases Styring :)

+ " C# " vilde væger rit godt vis du kan i fremtiden :)

du skal Kunne LSL kodning Eller væger gode til at læger ny kodning som ( LSL ) hurtige ;)

og du skal væger villig til at skrive under på en non-disclosure agreement :)

Du vil få 50% af alt overskude :) og der er storset ikke nogen udgifter ;)

alt er part mangler bare en Partner til kodnings dellen :)
= Økonmigen / Desinget / 3D Desing / Vad skal vad og hvordan og vor få

"det er ikke et job men et Partnerskab" :)

vad reklamer angår Lave jeg fx små Animations Tesser på youtube for Produktet og indworls ADDs som der mange former og muligheder for :) og Blogs og så vider Bliver der jo også lavet + hjemmesiden for Spilet :)

kodningen er jo LSL som sagt det sprog der bliver brugt i
LLs 3D-Net-World SL

? Vad er LsL her er et Eksempel: http://www.3greeneggs.com/autoscript/

ja = SL er Platformen for Spilet
og sener også LLs nye 3D-Net-World ( SANSAR )

ja en parter vil konstant få 50% af alle Køb og bruning der forgår :) vis man kan sige det på den mode

og nej jeg forventer ikke at blive Millionær af det
"men Ja" du vil inde for 1 år max 2 kunne leve af det :)
det kommer and på vor hurtigt du er til at kode ;) vor lang tid der går
med det første Basis Produkt i Spilet,
Det første Basis Produkt burde ikke tage mere en 2 måneder at lave = derefter vel du alerade begynde at får de 50% af alt :)

det er også noget du kan bruge din Fritid på :)
1 eller 2 time om dagen eller en weekend :)
ja vis du ingen Kenskab har til "LSL" Kodning og SL skal du nok buge mere tid i begyndelsen :)

og så svært er der altså heller ikke at Bruge SL eller at Lære LSL Kode
jeg har jo styr på vad der er vad :)

og ja jeg er den med udgifterne ikke dig

vis du/i har brug for mere info om SL anbefaler jag at i ser alle episoder af The Drax Files :)

og det før i fyger nogen forme for Fordomme af her i min Tråde tak ;)

Drax er en Tysk anerkendt Radio journalist der har vunde Priser RL for hans journalist evner :)
LINK:https://www.youtube.com/playlist?list=PLI0b2jAH3oFvr6J0AhWroB9lmOXRN2xLV

? Er der penge i SL og i mit Spil System ?...

JA

? og vor kommer de fra ?

De kommer ind ved Slag og Brug :)
og bruger og Køber er Bruger af SL
NOTAD:
( With 900,000 active users a month, who get payouts of $60 million in real-world money every year ) i USD

de 60% til 70% Køber kun Lindons Dolers
og Bruger dem på huslige eller ting i SL
= de tjener ikke Ls men bruger dem
= de hæver aldrig Penge
= Veksle dem ikke tilbage til RL Valuta...

så de $60.000.000 USD pr. år skal du ulige fordels mellem de site 30 40% som er dem der for lit lommepenge og dem som Lever af SL og dem som Live Rigtigt Godt af SL :)

og det $60.000.000 USD er det som brugen for ud af SL om året ikke vad LL tjener

Men lad mig så give dig et Eksempel en Kvinde Ved navn Amy Chan Mener jeg hud heder :)
har et udlejnings Firma is SL = hun Køber og sælger og
udlejer SIM,s og Homsted,s og Parsler :)

hun har et RL kontor i Sinkebor med RL ansatte + tons af ind World Ansatte :)

hindes årlige Overskud er 1 million USD :)

lol jeg er faktisk en af hindes Ligger i SL ;)
til min main Shop:)

så økonomien er på plads TAK ;)

Levetider er mindst 20 år :)
i LLs 3D-Net-World ( SL ) og senere ( SANSAR ) også.
SL er 13År gammelt :) sååå...

send mig en Mail vis du er villig til at mødes ansigt til ansigt

M.V.H
LULU :)

Ps:
jeg har ingen grund til at væger her en at finde en Partner
ellers vilde jeg ikke væger her vis det ikke Var 100% seriøst

OG undlad venligst at fyre fornærmende og Kommentar der er til for at underminer Tilbud, som at mit Tilbud er Useriøst og så vider, TAK :)
det er et Tilbud så Tak it or live it ;)

Vis du ikke er interesseret "MOVE ON" tak :)





Indlæg senest redigeret d. 20.11.2015 12:53 af Bruger #21258
nej Sikke en Overraskels Robert Larsen
spile gud en gang til ik :)

og jo det skal man så Robert Larsen :)

om så du bare er Vika eller i Praktik :)

Skal du Skrive under på en NDA :)

en NDA kan indeholde mange ting men Basis er at men ikke videregiver informationen så som navene og så vider og vis det brydes har det Lovmæssig konsekvensers :)


M.V.H
LULU:)



Indlæg senest redigeret d. 24.11.2015 15:46 af Bruger #21258
Det er selvfølgelig op til den enkelte virksomhed, hvad de vil have folk til at skrive under på, men i den børnehave, mine unger går i, er der ikke NDA.

Og min kæreste, som arbejder i AMU Nordjylland har heller ikke skrevet under på NDA.



nå nå jeg har sovet nok Arbejdet i Børnehave og i SFO

og det er et Danks lovemesigt Krave at man skal skrive under på
en NDA :)

Sååå... vis din børnehave ikke gøre Det ja så Bryder de Loven :)

og nu om stunder er de Flest NDA en del af en Kontrakt :) men nej ikke all har en NDA...

og vad er det dog for en ligegyldig Diskos Robert Larsen

og når vi nu taler om børnehave? Robert Larsen
så er det her altså for Barnligt og efterhånden Pinligt
så opføre dig nu som en voksen man og hold dig væk fra mig ik:)

M.V.H
LULU:)



Indlæg senest redigeret d. 28.11.2015 13:12 af Bruger #21258
Hej Lulu,

Jeg tror du skyder dig selv i foden ved at svare i den tone til folk. Mange af dem som du er i krithus med her paa forummet er utrolig dygtige udviklere som kunne havde hjulpet dit projekt godt i land. Blot ved at skimte dine indlaeg igennem (her paa forummet samt andre forums) giver det en fornemmelse af du vil vaere utrolig vansklig at arbejde sammen med. Naar folk giver dig raad (for man boer altid kunne tage kritik og raad naar man vil starte et projekt op) snapper du af dem og kommer med kritiske tilbagelaeg. Maaske det ville vaere en ide at proeve igen og behandle nye indlaeg fra folk paa en mere proffessionel og imoedekommende maade. Det betaler sig ofte at vaere ydmyg, tolerant, lyttende og venlig i mange sammenhaeng og det goer sig ogsaa gaeldende ved samarbejde af udviklere. Kig blandt andet paa traade, hvor folk har haft held med at vinde folk til at arbejde paa deres projekter og se, hvordan de kommunikere med hinanden. Blot en lille tanke.



Vi er nørder, og nørder vil have facts og underbyggede påstande. Det er bl.a. der, du går galt i byen.

NDA i børnehaven? Uunderbygget påstand! Også når jeg siger det modsatte, men jeg kan så pege på BUPLs overenskomst, som intet nævner om hemmeligholdelse. Heller ikke google søgninger på klausuler indenfor ansættelse i børnehaver har givet noget. Man må rigtig nok ikke udlevere informationer om de ansatte eller om eleverne, men det hører ind under persondataloven, og den skal man ikke skrive under på, ligesom man ikke skal skrive under på, at man ikke vil stjæle fra arbejdspladsen.

Underbyg dine påstande, især dem om at det giver mening at arbejde sammen med dig. Vis os dine beregninger. Hvordan kom du frem til at to måneders arbejde er nok? Hvordan kom du frem til at man kan leve af det? Enhver kan jo påstå hvadsomhelst.



Hej Lulu,

Jeg tror du skyder dig selv i foden ved at svare i den tone til folk. Mange af dem som du er i krithus med her paa forummet er utrolig dygtige udviklere som kunne havde hjulpet dit projekt godt i land. Blot ved at skimte dine indlaeg igennem (her paa forummet samt andre forums) giver det en fornemmelse af du vil vaere utrolig vansklig at arbejde sammen med. Naar folk giver dig raad (for man boer altid kunne tage kritik og raad naar man vil starte et projekt op) snapper du af dem og kommer med kritiske tilbagelaeg. Maaske det ville vaere en ide at proeve igen og behandle nye indlaeg fra folk paa en mere proffessionel og imoedekommende maade. Det betaler sig ofte at vaere ydmyg, tolerant, lyttende og venlig i mange sammenhaeng og det goer sig ogsaa gaeldende ved samarbejde af udviklere. Kig blandt andet paa traade, hvor folk har haft held med at vinde folk til at arbejde paa deres projekter og se, hvordan de kommunikere med hinanden. Blot en lille tanke.




hej :) og tak for dit input...

men måske du virkelig skulle Læse og barede ikke skimte

og jeg her ikke Løst til at arbejde samen mad folk der give såkaldt Hjælp offentlig og ikke i en Mail = tydelig tegne på der ikke er interesse men at det er et forsøg på and underbyge mit tilbud...

og forstå mig nu rat jeg har faktisk fået nogen gode spørgsmål som jeg så har svaret på og brug til at uddybe forståelsen i mit Tilbud Tekst :)

og jeg er en lige til pige at arbejde med :) men nu er det jo mig der er eksperten på området SL.

og det er jo som bekendt ikke smart at gøre sig klog overfor ting men ikke ved noget om og så oven i købet over for Eksperten :)

Som Fx Robert Larsen der lige nu igen Prøver på at
Bile Folk ind at jeg Lyver nå jeg som en der rent faktisk har arbejdet i
Børnehaver og SFO,er Siger at man skal Skrive under på en NDA :)
det er jo 100% Personligt at hen blive ved og ved ik...

Desuden din brug af AA og din stor interesse for mig til at blive bekymret for om du er fra min Konkurrent i SL ?...

og ja jeg har jo så startede en ny tråde herre vor jeg har lærte meget fra tidelige vor jeg indimellem fået Rigtige kommentar der var Help til at jeg kunne uddybe forståelsen af mit tilbud :)

faktisk har jeg nu skåret de så meget ud i papa at der ikke er mere at Kridesr :)
men så angriber man jo med hån som Fx Robert Larsen
Eller som ( Brian (den rigtige) )
( Spam! Stop nu dit lort! )
tro Desværre ikke han mente ( Robert Larsen ) Kommentar

og at Kalle andres Folkes Tilbud for Spam er temmelig nedladende og
er noget jeg forventer på forumger med mange unge mennesker vor 50% er Trolle :) men ikke på en forum som udvikleren.dk

ja ydmyg er jeg skam også nå jeg for en ordentlig kommentar som hjælper,
men vis man ikke Reager på en Lussing så blive man jo heller ikke taget seriøst af andre, der er desværre bare sådan at nogen mennesker ikke kan tåle at man svar dem igen hvilket de så også tydelig viser når de bliver ved og ved :) som Fx. Robert Larsen

faktisk har Robert Larsen også lige formodet at spørge om de same en gang til som jeg har svart på så mange gange før
Faktisk stå de i min tråde her:
---------
fra Robert Larsen
---
Vis os dine beregninger. Hvordan kom du frem til at to måneders arbejde er nok? Hvordan kom du frem til at man kan leve af det? Enhver kan jo påstå hvadsomhelst.
---------

men der er et spørgsmål jeg kan uddyber så de gøre jeg så for jeres skyl og ikke hans ;)
faktisk hade jeg en Parter i SL som skulle Script det og hans vurdering på tiden han skulle bruge på det var 2 måneder

han hade en Frivillig Net Radio og gruppe i SL der arbejdet for
RFL = ( relay for life ) de arbejder for at indsamler penge til
cancer forskning,
SL bruger Bidrave med Sirka 200.000 til 400.000 USD om året

når men lang historie kort hans bevæggrund var at hans kone har cancer og Plusliget blev det slemt så han ville selvfølende bruge mere tid på at væger samen med hinde nu :) viklet er meget Forståeligt, sidegang jeg hørte fra ham gik de ikke godt men ok så jeg håber :)

M.V.H
LULU




Indlæg senest redigeret d. 28.11.2015 12:46 af Bruger #21258
Hej Lulu,

Jeg skrev vist "blot ved at skimte dine indlaeg igennem giver det en fornemmelse af at du vil vaere utrolig vanskelig at arbejde sammen med" det betyder ikke at jeg rent faktisk skimte dine indlaeg igennem. Jeg har skam laest alle dine indlaeg her paa forummet samt paa Spiludvikling.dk, hvor du ogsaa har svaert ved at modtage kritik og gode raad. Jeg vil give dig ret i at nogle af indlaegene fra de andre bruger ikke alle er saerlig inspirerende og burde havde vaeret omformuleret efter min mening men du kan ikke fortaenke folk i at kommentere, det er trods alt et aabent forum. Men at traske hen over folk med en arrogant holdning og tale ned til folk (som du startede ud med) og senere beskylde for jantelov, chikane osv. er bare ikke en velovervejet maade at laegge ud paa. Jeg har fulgt med begge forums i over 10 aar og jeg har aldrig oplevet at en ny medlem har vaeret i stand til at skabe saa meget daarlig stemning paa saa kort tid som dig. Saa kan du give dig selv offer rollen saa meget som du vil men naar der er saa mange som giver kritik paa begge forums saa boer du nok tage det til efterretning og overveje om det kan vaere rigtigt at de virklig alle sammen kan tage fejl. Hvis jeg var dig ville jeg slette min profil og oprette et nyt, og denne gang bruge dit rigtige navn, da det virker mere trovaerdigt, og saa proeve lykken igen. Jeg er sikker paa at folk vil give dig en ekstra chance.

Held og lykke



LULU, folk her kan stadig finde dine andre tråde. Så hvorfor overhovedet blive ved med at gentage samme emne i nye tråde ?.

Der er ingen der er interesseret i det.



Der er meget stor forskel på tidsberegningen her:

2 måneders arbejde kan jo være 2 måneder x 160,33 timer = 320,66 timer.
Men det kan også være 2 måneder x 4 weekender x 2 timer hver weekend = maks. 16 timer.
Eller måske 2 måneder x 1 time pr. hverdag = 40 timer.

Så er der også økonomien, igen:

Hvis 900.000 aktive brugere får udbetalt $60.000.000 pr. år, får hver bruger udbetalt $66,67 om året. - bemærk det er udbetalt. Det er ud af en virtuel økonomi på $500.000.000 pr. år.
(jf. http://uk.businessinsider.com/second-life-is-still-around-and-getting-ready-to-conquer-virtual-reality-2015-3?r=US&IR=T, som der er citeret fra.)

Med de tal, giver min hovedregning, at man konstant skal have 772 aktive brugere for at give kr. 30.000 til en lønning. Det er såfremt man får 100% andel af de $66,67 og kursen er fast kr. 7,-. Så er det uden forsikringer og pension.

Men hvordan får man del i $66,67 pr. år?

Desuden er antallet af brugere er gået fra 1.1 mill. til 900K.



Hej Lulu,

Jeg skrev vist "blot ved at skimte dine indlaeg igennem giver det en fornemmelse af at du vil vaere utrolig vanskelig at arbejde sammen med" det betyder ikke at jeg rent faktisk skimte dine indlaeg igennem. Jeg har skam laest alle dine indlaeg her paa forummet samt paa Spiludvikling.dk, hvor du ogsaa har svaert ved at modtage kritik og gode raad. Jeg vil give dig ret i at nogle af indlaegene fra de andre bruger ikke alle er saerlig inspirerende og burde havde vaeret omformuleret efter min mening men du kan ikke fortaenke folk i at kommentere, det er trods alt et aabent forum. Men at traske hen over folk med en arrogant holdning og tale ned til folk (som du startede ud med) og senere beskylde for jantelov, chikane osv. er bare ikke en velovervejet maade at laegge ud paa. Jeg har fulgt med begge forums i over 10 aar og jeg har aldrig oplevet at en ny medlem har vaeret i stand til at skabe saa meget daarlig stemning paa saa kort tid som dig. Saa kan du give dig selv offer rollen saa meget som du vil men naar der er saa mange som giver kritik paa begge forums saa boer du nok tage det til efterretning og overveje om det kan vaere rigtigt at de virklig alle sammen kan tage fejl. Hvis jeg var dig ville jeg slette min profil og oprette et nyt, og denne gang bruge dit rigtige navn, da det virker mere trovaerdigt, og saa proeve lykken igen. Jeg er sikker paa at folk vil give dig en ekstra chance.

Held og lykke




Du sveget ikke på mit spørgsmål om AA men vis du er fra Spiludvikling.dk
så har du faktisk alerade svaret på det...

og jeg modtager da gerne Konstruktive Kritik men der er en stor forskel på det og Kritik der er til for at underminer mit tilbud...

og ja på den måde som du selve siger er der mange der burde have omformuleret deres Kommentar...

men tros det har jeg altid svaret til bage på de Spørgsmål / Beskyldninger / put or i min mund / mudder kast, så godt jeg kunne indtil der ikke var mere at komme efter

det har jeg så bugt i min nye tråde her
faktisk har jeg nu skåret de så meget ud i papa at der ikke er mere at Kradser :)
men så angriber man jo med hån
Eller en eller anden flask forme for Moralske Pragen som det her....

og ja jeg var Måske lit for hurtig til a Blive iratabel i
mit Første forsøg :)

og det har jeg også sagt Undskyld for i same Tråd.

men Det var jo så min Dårlig reaktion på Dårlig Kommentar som
( 100 fantasillioner ) og ( skrabelod ) :)

og ja arrogantes giver arrogantes

og vis du nu rent faktisk mente vad du siger kunne du jo have Mailet mig og sige LULU høre nu her sådan og sådan...
og så lade mig lige hjælpe dig med at gentage dit naven og nye Produkt ;)
Søren Klit Lambæk
web: www.pixie3d.com

en "offer rollen" holde nu op ik...
og ja jeg gider på ingen måde at sider her og bruger så mange time på at rade mit Tilbud fra folk der ikke har noget beder at buge deres tid på, men så samtidigt snakker om vor Kostbar deres tid er for at udpege at bruge tid på mit Projekt vil da væger spil af deres "kostbare tid"

og som om det ikke er nok, var det mange gange det same Spørgsmål jeg skulle svar på igen og igen og vær gang måde jeg uddybe det så det forhåbentligt endeligt ville blive forståget...

så ja det giver virkelig dårlig Stemning at spile sin tid...

og ja Kama = Jantelove

et system der give negative stemmer ville kun kunne blive misbruges som Jantelove...

= ny Bruger :( har ikke en Sangs...

så jeg håber at udvikleren.dk Seriøst vil overveje at Fjerne det
Eller ender det så man kun kan stemme op og ikke ned.

nu er de faktisk kun en 5 stykker der har føret sig frem :)
og som sagt er de sove nok også løbet tør for Kommentar...

og Ja jeg ville Faktisk Ønske jeg "ikke" hade Brugt mit Rigtige Navn

M.V.H
LULU

------------------------------
Thomas P

LULU, folk her kan stadig finde dine andre tråde. Så hvorfor overhovedet blive ved med at gentage samme emne i nye tråde ?.
-----

:) frodig jeg jo læger nyt af de fornuftige kommentag der komme og frodig mit tilbud Drukner i Ævle og Diskussioner som i denne her tråd :)

og så må man jo som ( Søren Klit Lambæk ) siger jo starte forfra med en beder Intro :)

M.V.H
LULU

---------------------------

folk mød Michael Larsen

det er ham jeg har måde gentage mig til mange gange, ?vad er vi oppe på nu 16 ganeg eller sådan ???...

igen kommer han med et Ranestyke som er hivet ud af de blå og igen menig giver ???...

jeg tor han er en Trold
men vis ikke
Michael Larsen vil du ikke nok Læse Straden af tråden og det 15 tideliger svar jeg har give dig :)

M.V.H
LULU

Ps
de 900.000 er aktive brugere om måneden...
mange bruger loger ikke på vær måneden på grunde af arbejde eller der er komet et ny NPO de bruger deres tid på og så vider...

SL er ikke et Spil men et 3D-Net-World Platform vor du kan:
* Oplev Live Musik
* Skabe Sociale rum
* skabe Oplevelser
* skabe Spil eller Rollespil
* Skabe Kunst vor Gransen mellem Net og RL forsvinder eller Glider Samen :)
* og og go

vis du/i har brug for mere info om SL anbefaler jag at i ser alle episoder af The Drax Files :)

og det før i fyger nogen forme for Fordomme af her i min Tråde tak ;)

Drax er en Tysk anerkendt Radio journalist der har vunde Priser RL for hans journalist evner :)
LINK:https://www.youtube.com/playlist?list=PLI0b2jAH3oFvr6J0AhWroB9lmOXRN2xLV

det skal opleves for at Frame forståelsen :)





Indlæg senest redigeret d. 28.11.2015 12:50 af Bruger #21258
<< < 123 > >>
t