Partner til it Game Projekt (: Du vil få 50% af alt :)

Tags:    css html lsl c# databases

<< < 123 > >>
Hej jeg er en Designer og er her for at finde en Partner til it stort Game Projekt :)

et som du vilde kunne leve af framover :D

Du skal helst væger fra Århus området

du skal kunne "css" "html" kodning

du skal væger go til Databases Styring :)

+ " C# " vilde væger rit godt vis du kan i fremtiden :)

du skal Kunne LSL kodning Eller væger gode til at læger ny kodning som ( LSL ) hurtige ;)

og du skal væger villig til at skrive under på en non-disclosure agreement :)

Du vil få 50% af alt overskude :) og der er storset ikke nogen udgifter ;)

alt er part mangler bare en Partner til kodnings dellen :)
= Økonmigen / Desinget / 3D Desing / Vad skal vad og hvordan og vor få

"det er ikke et job men et Partnerskab" :)

vad reklamer angår Lave jeg fx små Animations Tesser på youtube for Produktet og indworls ADDs som der mange former og muligheder for :) og Blogs og så vider Bliver der jo også lavet + hjemmesiden for Spilet :)

kodningen er jo LSL som sagt det sprog der bliver brugt i
LLs 3D-Net-World SL

? Vad er LsL her er et Eksempel: http://www.3greeneggs.com/autoscript/

ja = SL er Platformen for Spilet
og sener også LLs nye 3D-Net-World ( SANSAR )

ja en parter vil konstant få 50% af alle Køb og bruning der forgår :) vis man kan sige det på den mode

og nej jeg forventer ikke at blive Millionær af det
"men Ja" du vil inde for 1 år max 2 kunne leve af det :)
det kommer and på vor hurtigt du er til at kode ;) vor lang tid der går
med det første Basis Produkt i Spilet,
Det første Basis Produkt burde ikke tage mere en 2 måneder at lave = derefter vel du alerade begynde at får de 50% af alt :)

det er også noget du kan bruge din Fritid på :)
1 eller 2 time om dagen eller en weekend :)
ja vis du ingen Kenskab har til "LSL" Kodning og SL skal du nok buge mere tid i begyndelsen :)

og så svært er der altså heller ikke at Bruge SL eller at Lære LSL Kode
jeg har jo styr på vad der er vad :)

og ja jeg er den med udgifterne ikke dig

vis du/i har brug for mere info om SL anbefaler jag at i ser alle episoder af The Drax Files :)

og det før i fyger nogen forme for Fordomme af her i min Tråde tak ;)

Drax er en Tysk anerkendt Radio journalist der har vunde Priser RL for hans journalist evner :)
LINK:https://www.youtube.com/playlist?list=PLI0b2jAH3oFvr6J0AhWroB9lmOXRN2xLV

? Er der penge i SL og i mit Spil System ?...

JA

? og vor kommer de fra ?

De kommer ind ved Slag og Brug :)
og bruger og Køber er Bruger af SL
NOTAD:
( With 900,000 active users a month, who get payouts of $60 million in real-world money every year ) i USD

de 60% til 70% Køber kun Lindons Dolers
og Bruger dem på huslige eller ting i SL
= de tjener ikke Ls men bruger dem
= de hæver aldrig Penge
= Veksle dem ikke tilbage til RL Valuta...

så de $60.000.000 USD pr. år skal du ulige fordels mellem de site 30 40% som er dem der for lit lommepenge og dem som Lever af SL og dem som Live Rigtigt Godt af SL :)

og det $60.000.000 USD er det som brugen for ud af SL om året ikke vad LL tjener

Men lad mig så give dig et Eksempel en Kvinde Ved navn Amy Chan Mener jeg hud heder :)
har et udlejnings Firma is SL = hun Køber og sælger og
udlejer SIM,s og Homsted,s og Parsler :)

hun har et RL kontor i Sinkebor med RL ansatte + tons af ind World Ansatte :)

hindes årlige Overskud er 1 million USD :)

lol jeg er faktisk en af hindes Ligger i SL ;)
til min main Shop:)

så økonomien er på plads TAK ;)

Levetider er mindst 20 år :)
i LLs 3D-Net-World ( SL ) og senere ( SANSAR ) også.
SL er 13År gammelt :) sååå...

send mig en Mail vis du er villig til at mødes ansigt til ansigt

M.V.H
LULU :)

Ps:
jeg har ingen grund til at væger her en at finde en Partner
ellers vilde jeg ikke væger her vis det ikke Var 100% seriøst

OG undlad venligst at fyre fornærmende og Kommentar der er til for at underminer Tilbud, som at mit Tilbud er Useriøst og så vider, TAK :)
det er et Tilbud så Tak it or live it ;)

Vis du ikke er interesseret "MOVE ON" tak :)





Indlæg senest redigeret d. 20.11.2015 12:53 af Bruger #21258
Hej LULU.

Hvis din NDA er en standart NDA - hvorfor kan du så ikke lige smide et link til den?

Hvis du vil arbejde sammen med andre om noget virtual reality, så går det ikke hvis du kun kan sende dokumenter afsted gennem en printer.

Med hensyn til min "falske" interesse, så tager du fejl.
Jeg synes din ide lyder spændende, men at du lyder useriøs - men jeg vil gerne tage fejl og er derfor villig til at undersøge tingene nærmere.

F.eks. troede jeg at hele det miljø som du arbejder i var dødt for længe siden, men du har lært mig at der er en hel del folk der poster ikke ubetydelige summer af penge i det.

Men når du bliver ved med ikke at ville vise din NDA som ellers er helt standart, så undergraver du din egen troværdighed meget voldsomt.
At hver andet ord du skriver som svar er "OMG" og "Gud" hjælper heller ikke.
Prøv at tone din reaktion lidt ved i forhold til de rimelige spørgsmål og den rimelige kritik der blive stillet frem.

Det ville være mere modent af dig.



Hej LULU.

Hvis din NDA er en standart NDA - hvorfor kan du så ikke lige smide et link til den?

Hvis du vil arbejde sammen med andre om noget virtual reality, så går det ikke hvis du kun kan sende dokumenter afsted gennem en printer.

Med hensyn til min "falske" interesse, så tager du fejl.
Jeg synes din ide lyder spændende, men at du lyder useriøs - men jeg vil gerne tage fejl og er derfor villig til at undersøge tingene nærmere.

F.eks. troede jeg at hele det miljø som du arbejder i var dødt for længe siden, men du har lært mig at der er en hel del folk der poster ikke ubetydelige summer af penge i det.

Men når du bliver ved med ikke at ville vise din NDA som ellers er helt standart, så undergraver du din egen troværdighed meget voldsomt.
At hver andet ord du skriver som svar er "OMG" og "Gud" hjælper heller ikke.
Prøv at tone din reaktion lidt ved i forhold til de rimelige spørgsmål og den rimelige kritik der blive stillet frem.

Det ville være mere modent af dig.





igen ja jeg var Måske lit for hurtig til at Blive iratabel i
mit Første forsøg :)

og det har jeg også sagt Undskyld for i same Tråd.

men Det var jo så min Dårlig reaktion på Dårlig Kommentar som
( 100 fantasillioner ) og ( skrabelod ) :)
hvilket var Dinne kommentar Jonatan Hertel

+ du er fra Island
= maget Langt væk fra Århus...

og nu vor du ved der rent faktisk ( som jeg har Sagt helle tiden )
er penge i det vil du så Mødes med mig Ansigt til Ansigt ???...

og igen jeg har Svaret på vad der er i min NDA :)
og det i den Første tråd:
(
og vad der står i min NDA er det normale jordiske Bla Bla :)
så som da jeg er ejerne af Produktet har jeg selvfølge rettighederne Til Produktet og så vider...
og ja alle NDA har selvfølge jordiske konsekvensers og om det handler om Penge kommer jo and på Overtagelsen, som Fx vis den har økonomiske konsekvensers for Firmaget og så vider :)
så en standart NDA :)
)

+ der står også mit AVI & RL fule Navn + mine SL Firma navene :)

og ja der er ikke noget der holder på dig i min NDA,
= du kan sige NEJ TAK efter...



og det er ikke min skyl at du tro nogen andet en vad jeg som Eksperten fortæller dig ;)


og nu er det så kun Robert Larsen jeg kalder gud af go grund nå han bliver for meget...
ja ja ikke salig Professionelt udskyl...

og igen selvføling reager jeg normalt på den Konstruktive Kritik :)

M.V.H
LULU









Indlæg senest redigeret d. 27.11.2015 01:39 af Bruger #21258
Hej LULU.

Hvis vi kom til det punkt hvor vi ønskede at mødes og snakke om tingene face2face, så ville jeg da komme til dig.
Men inden da vil jeg naturligvis se den NDA i elektronisk form, og hvis den er til at acceptere vil jeg gerne snakke med dig gennem f.eks. Skype - noget siger mig at du er bedre mundligt end skriftligt - og så får vi begge et ansigt på.

Men en ting af gangen.

Hvad er det der gør at du ikke ønsker at vise din standard NDA frem?

Jeg går ud fra at der ingen forretningshemmeligheder er i den, men blot en aftale eller kontrakt som sikrer dig dine rettigheder og eventuelt en erstatning fra mig hvis jeg bryder vilkårne for aftalen.

Jeg har meget svært ved at se hvad du taber på at vise din NDA frem.

Du taber ihvertfald meget troværdighed hos mig ved ikke blot at sende et link til din NDA - eller simpelthen forklare for mig hvorfor det ikke kan lade sig gøre for dig.

Dejligt at du har reageret så roligt og positivt som du gør nu.
Prøv at blive ved med det, selv hvis nogle af vores kommentarer er lidt korte.



Hej LULU.

Hvis vi kom til det punkt hvor vi ønskede at mødes og snakke om tingene face2face, så ville jeg da komme til dig.
Men inden da vil jeg naturligvis se den NDA i elektronisk form, og hvis den er til at acceptere vil jeg gerne snakke med dig gennem f.eks. Skype - noget siger mig at du er bedre mundligt end skriftligt - og så får vi begge et ansigt på.

Men en ting af gangen.

Hvad er det der gør at du ikke ønsker at vise din standard NDA frem?

Jeg går ud fra at der ingen forretningshemmeligheder er i den, men blot en aftale eller kontrakt som sikrer dig dine rettigheder og eventuelt en erstatning fra mig hvis jeg bryder vilkårne for aftalen.

Jeg har meget svært ved at se hvad du taber på at vise din NDA frem.

Du taber ihvertfald meget troværdighed hos mig ved ikke blot at sende et link til din NDA - eller simpelthen forklare for mig hvorfor det ikke kan lade sig gøre for dig.

Dejligt at du har reageret så roligt og positivt som du gør nu.
Prøv at blive ved med det, selv hvis nogle af vores kommentarer er lidt korte.





1 jeg har allerede sagt NEJ TAK til dig 2 Gange :)

2 igen vis du virkelig har interase hvorfor har vi den samtale her og
ikke På Mail ???...

3 har lige fortald dig det 2 gang vad der er i min NDA og nu en 3gang:

(
og vad der står i min NDA er det normale jordiske Bla Bla :)
så som da jeg er ejerne af Produktet har jeg selvfølge rettighederne Til Produktet og så vider...
og ja alle NDA har selvfølge jordiske konsekvensers og om det handler om Penge kommer jo and på Overtagelsen, som Fx vis den har økonomiske konsekvensers for Firmaget og så vider :)
så en standart NDA :)
)
(
+ der står også mit AVI & RL fule Navn + mine SL Firma navene :)

og ja der er "ikke noget" der holder på dig i min NDA,
= du kan sige NEJ TAK efter...
)

Der er ikke noget Specielt i den...

4 nå en pige siger Nej tak Betyder det Nej og ikke Ja...

M.V.H
LULU





Indlæg senest redigeret d. 27.11.2015 01:36 af Bruger #21258
LULU, måske får du spørgsmålet omkring din NDA igen, fordi et resume ikke kan bruges. Hvorfor ikke bare ligge det online? Du kan jo evt. erstatte dit navn og adresse og andre oplysninger med X'er.



Hej LULU.

Du tabte mig 100 % på at bruge en voldtægts-analogi i forhold til mine gentagne spørgsmål.

Behold du bare din NDA for dig selv.

Held og lykke med projektet.
Håber det bliver en god forretning for dig.



Hej LULU.

Du tabte mig 100 % på at bruge en voldtægts-analogi i forhold til mine gentagne spørgsmål.

Behold du bare din NDA for dig selv.

Held og lykke med projektet.
Håber det bliver en god forretning for dig.




Bla Bla Blaa men ok så...

-------------------

non-disclosure agreement
Confidentiality Agreement
It is understood and agreed to that the below identified discloser of confidential information may provide certain information that is and must be kept confidential. To ensure the protection of such information, and to preserve any confidentiality necessary under patent and/or trade secret laws, it is agreed that

1. The Confidential Information to be disclosed can be described as and includes:
Invention description(s), technical and business information relating to proprietary ideas and inventions, ideas, patentable ideas, trade secrets, drawings and/or illustrations, scripts, Web, patent searches, existing and/or contemplated products and services, research and development, production, costs, profit and margin information, finances and financial projections, customers, clients, marketing, and current or future business plans and models, regardless of whether such information is designated as “Confidential Information” at the time of its disclosure.
2. The Recipient agrees not to disclose the confidential information obtained from the discloser to anyone unless required to do so by law.
3. The Recipient agrees not to disclose the confidential information / ideas / scripts / Products mad for the “-----” owner: “ ---- ” and owner of: “----” to anyone unless required to do so by law.
4. The Recipient agrees that any information / ideas / scripts / Products mad for the “--------” owner: “ ---- ” and owner of: “-----” by the Recipient, now Belongs to
“ ----- ” and now is owned by “ ------ ” the owner of: “ ------ “
5. This Agreement states the entire agreement between the parties concerning the disclosure of Confidential Information. Any addition or modification to this Agreement must be made in writing and signed by the parties.
6. If any of the provisions of this Agreement are found to be unenforceable, the remainder shall be enforced as fully as possible and the unenforceable provision(s) shall be deemed modified to the limited extent required to permit enforcement of the Agreement as a whole.
WHEREFORE, the parties acknowledge that they have read and understand this Agreement and voluntarily accept the duties and obligations set forth herein.

Recipient of Confidential Information:
Full SL Name (“ xPrint of Typex “)
RL Name (“ xPrint of Typex “):

SL Name Signature:___________________________________

RL Name Signature:___________________________________

Date / year:_______________

Discloser of Confidential Information:
----:
----:
Full SL Name (“ xPrint of Typex “):

SL Name Signature:___________________________________

RL Name Signature:___________________________________

Date / year:_______________


---------------------------

så ja en Meget Normal en :)

Præcist vad jag har sagt den indholdet

sååå ikke mere Nonsens tak

og Jonatan Hertel Det var et NEJ TAK til dig
Ønsker dig på ingen måder som en Partner nu eller i Fremtiden...

M.V.H
LULU

PS.
lol men i skal jo nok finde på eteller andet at fylde de næst 2 sider med ik...

så som: nej det er ikke en standart NDA bla blaa bllaa...

Hold nu op ik ;)





Indlæg senest redigeret d. 28.11.2015 12:25 af Bruger #21258
Bare af ren nysgerrighed.

Hvorfor "SL Name Signature:" og "RL Name Signature:"?



Bare af ren nysgerrighed.

Hvorfor "SL Name Signature:" og "RL Name Signature:"?




fordi, dit fule SL navn er ligeså joridisk Bindene som dit RL navn Da det handler om Mange RL penge og copyright og derfor kan en AVI Sagsøge en anden AVI RL :)

M.V.H
LULU ;)



Indlæg senest redigeret d. 29.11.2015 10:49 af Bruger #21258
<< < 123 > >>
t