Hjælp med SEO Yoast Plugin (Wordpress)

Tags:    wordpress seo plugin

<< < 12 > >>
Hej folkens.

Jeg har min hjemmeside billigstefagforeninger.dk hvor jeg har fået at vide at et plugin med navn "Yoast SEO" ville kunne hjælpe med at fremme min SEO på siden. Da jeg hverken har den store forstand på Wordpress eller SEO for den sagsskyld, håbede jeg der var en eller flere venlige sjæle der kunne give et kort tip til hvordan jeg bedst muligt for brugt den, eller hvordan jeg kan alternativt kan fremme SEO på min side?

På forhånd tak.

Mvh.

Monsar Hansen



13 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg ville også tage et kig på bogen SEO lex...



@KristianO @ 07.04.17 09:31

Jeg ville også tage et kig på bogen SEO lex...

jeg vil getaqger Michael Larsen svar af 08.04.16 16:42

Indledende oplæg er fra '15. Tænker at problemet er løst. :)

SEO forsøg ??




Indlæg senest redigeret d. 07.04.2017 13:19 af Bruger #16075
Hej Monsar,

Generelt set findes der ufatteligt mange forskellige plugins til WP sider, og ikke alle er lige gavnlige. Generelt set bør man overveje, om et "amatør udviklet" plugin er noget værd, specielt over for store søgemaskiner som Google, Bing og DuckDuckgo.

Dog har mange af disse plugin, vist sig nyttige på flere sider, som eksempelvis Kontor-kbh.dk

Samtidig giver mange af diverse digitale værktøjer inden for hjemmesider generelt god værdi, og tendensen for "the more the better" kan til dels bekræftes.

Vi benytter ikke Yoast på lokalebasen da vores system bærer et teknisk aspekt i forhold til SEO, hvorved et plugin ikke er nødvendigt.
Foruden Yoast SEO, ville det være smart at implementere AMP plugin idet flere søgninger er mobile, og der er øget fokus på brugervenlig indeksering af hjemmeside på tablets og mobiler.


Har du spørgsmål må du endelig sige til.

Med venlig hilsen
Jakob



<< < 12 > >>
t