PHP Mysqli - paypal - kan man det?

Tags:    php mysqli paypal

<< < 123 > >>
Jeg har en webside med et login for brugere/ medlemmer af siden.
Jeg har to medlemsskaber - et gratis og et "Premium".
Som det er nu, kører det helt manuelt i forhold til at modtage bestillinger til Premium medlemskab samt opgradering hertil.

Er det mon muligt at koble det på Paypal?
Sådan at brugeren kan lave en paypal betaling, som så automatisk ændre brugerens status fra alm. medlem til Premium medlem?

Mit brugersystem er ret simpelt sat op, og Premium styres blot af et felt i databasen, som så har en JA eller NEJ værdi alt efter om man er alm. medlem eller Premium medlem.

Som det er lige nu, kan man bestille Premium medlemsskab for enten 6 mdr. eller 12 mdr. af gangen.
Hvis man kan få det koblet på Paypal, så skal der også være en funktion som ændrer brugerne tilbage til alm. medlemmer igen, når deres abonnement ophører.

Er der nogen som ved om det er til at lave? og om det er meget svært?



21 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Kenneth,

Her er jeg lidt uenig med dig, at lave et cron job en gang om dagen, kræver muligvis lidt mere af serveren; men den gør dette er på et tidspunkt, hvor der normalt ikke er mange besøgende. At tilføje 0,5 sekund ekstra ved login, vil være noget brugerne bemærker og vil dermed føre til en lavere omsætning. I dette tilfælde tager det nok langt under 0,5 sekund hvilket fører til at det vil være ligegyldigt om man laver tjekket ved log ind, eller i et cron job.



<< < 123 > >>
t