kan man lave dette

Tags:    javascript php

<< < 12 > >>
Feks. Hvis der står Kurt et sted inde på ekstrabladet

så skal min kode skrive ja eller nej om der står eller ikke men skal hente dataen fra feks. ekstrabladet.dk urlen det lettest for mig ville være at det blev i javascript og ikke php



Indlæg senest redigeret d. 26.01.2016 20:14 af Bruger #21230
12 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Ja jeg driver det nok forkert an nu vil jeg beskrive det detaljeret så i kan forstå og hjælpe mig videre. det er på min min html forside LINK som jeg vil lave noget php kode under hver medarbejder står der nu tilgængelig men når man trykker book er det ikke sikker at han er tilgængelig fordi der adskilt booking system inden over kan jeg på en eller anden måde fortælle min forside om personen er aktiv i calender ?? eller er det svært når min forside er html jeg har en tabel i booking scriptet undet mysql som hedder medarbejder og viser 1 eller 0 hvis medarbejderen er aktiv eller ikke... ??? Det bare så jeg viser det lidt mere live status på forsiden så folk ikke bliver skuffet over der står to forskellige ting når man skal booke.. Hvad kan jeg gøre her på forhånd tak tak.





Ja jeg driver det nok forkert an nu vil jeg beskrive det detaljeret så i kan forstå og hjælpe mig videre. det er på min min html forside LINK som jeg vil lave noget php kode under hver medarbejder står der nu tilgængelig men når man trykker book er det ikke sikker at han er tilgængelig fordi der adskilt booking system inden over kan jeg på en eller anden måde fortælle min forside om personen er aktiv i calender ?? eller er det svært når min forside er html jeg har en tabel i booking scriptet undet mysql som hedder medarbejder og viser 1 eller 0 hvis medarbejderen er aktiv eller ikke... ??? Det bare så jeg viser det lidt mere live status på forsiden så folk ikke bliver skuffet over der står to forskellige ting når man skal booke.. Hvad kan jeg gøre her på forhånd tak tak.



Du vil gerne have at deres status bliver mere "levende", at den afspejler booking-kalenderen sådan nogenlunde live.

Hvilket tidspunkt skal siden afspejle?

Hvis jeg ser en medarbejder på din side og der står "tilgængelig", betyder det så at han er tilgængelig lige nu, tilgængelig i dag eller tilgængelig i denne uge eller?!?

Forstår ikke helt.



<< < 12 > >>
t