nogen der gider forklare mig titel

Tags:    php

<< < 12 > >>
hej jeg har en hjemmeside hvor jeg har omkring 10 sider og jeg vil gerne lave sådan så i php at der kommer titel på men titlen samt meta beskrivelse på hver enkel af de 10 sider skal være forskellige hvordan laver jeg dette i php

indtl videre er det jo bare sådan her i index filen

Fold kodeboks ind/udKode 


også det her kommer i headeren

Fold kodeboks ind/udKode 


Det skal lige siges at det IKKE er CMS jeg arbejder i ! det er bare normal html php css js kode

jeg håber i kan forklare mig hvad jeg skal gøre her på forhånd tak.





Indlæg senest redigeret d. 27.03.2016 09:20 af Bruger #21230
17 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt -4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvad er det du erklære dig enig i?



Hvorfor skal spørgsmål altid afføde en eller anden diskussion! Så stop dog!!



jeg er kun glad for at hun erklære sig enig med mig og ikke med ham jakob julemanden der...



Hvis jeg forstår det rigtigt, så har du 10 forskellige filer (sider) som alle har require('htmlheader.php'); som alle har defineret $title og $metadesc som bliver brugt i htmlheader.php.

Får du en fejl ved at gøre det på den måde, eller vil du have en bedre måde at gøre det på?



Altså det fint nok men det mit spørgsmål bestemt går ud på det fordi feks. google site verification den skal jeg kun bruge på forsiden nemlig hvordan kan jeg så gøre det så den kun rammer index?+ nu er den bare tom på resten er siderne "" og kan jeg ikke fjerne hele target og kun gøre sådan at det kommer frem på index siden og ikke alle andre fordi jeg har det i min header hvordan kan jeg lave sådan en special regl på forhånd tak.



Indlæg senest redigeret d. 04.04.2016 14:58 af Bruger #21230
Du har på intet tidspunkt i den her tråd spurgt om pagespeed, optimering og hvor meget koden vil fylde i HTML vs PHP. Så hvis pointen med tråden var dette så synes jeg du skal spørge om dette.

Og var det bedre jeg lod vær med at svare dig? Jeg synes det er bedre jeg skriver en årsag til hvorfor jeg ikke vil hjælpe yderligere så du måske kan tage det til efterretning og gøre noget ved det og måske i fremtiden skrive bedre indlæg.



Jeg erklærer mig 100% enig med Tor!



<< < 12 > >>
t