Kreativ website design ris/ros

Tags:    grafik design vurdering

<< < 12 > >>
Jeg haaber paa at faa mit animation software Pixie3D klar til starten af det nye aar.
I den anledning har jeg lavet et nyt layout til min website som jeg godt kunne taenke mig at faa feedback for.

Indtil videre er det kun et 'mock-up' saa de fleste sider er ikke faerdig udviklet endnu.

Jeg kunne blandt andet godt taenke mig at vide om man kan lide designet, virker det indbydende for en 3D artist/kreativ udvikler? Ser det overskueligt ud? Kommer budskabet ud? Hvis ikke, hvordan kan det goeres bedre? osv.

Paa forhaand mange tak for jeres input.


Link

Med venlig hilsen
Soren



Indlæg senest redigeret d. 08.12.2016 12:34 af Bruger #1474
17 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej Søren.

Jeg har arbejdet med 3d før i 3d max. OG har styr på både wordpress, SEO samt grafik. Hvis du har brug for hjælp eller råd i fremtiden. Kan du bare spørge :)

Hav en fantastisk aften.
Mvh. Alexander



Hej Alexander,

Mange tak for dit tilbud. Jeg kunne faktisk godt bruge en ekstra haand med noget software testing. Hvis du allerede kender til 3D Studio Max, saa tror jeg du vil finde Pixie3D let at bruge. Jeg kan helt sikkert ogsaa bruge dine evner angaaende SEO og wordpress. Hvis du sender mig en email til info@pixie3d.com saa tager vi den der fra. :D



Det kunne være sjovt med nogle 3D eksempler man kunne sidde og savle over. Det er jo et spændende emne. God vind med projektet.



Hej Lars,

mange tak for det.
Naar du siger 3D eksempler, mener du billeder af renderede 3D modeller?




Jeg vil anbefale at du får noget mere SEO-venligt content på siden, i form af artikler, indlæg o.lign. Som Daniel Poulsen nævnte tidligere i tråden, undersiderne kan du også fokusere noget mere på.



pixie cute titel i like that. Tjekker lige din side så..
1. teksten er noget rod. Og du er dansker ik : Skriv dog på dansk. Og ps. ingen grund til at nævne navnet på produktede i starten af hver linje...
2. Drop ordet modeling nøjes med at skrive animation software.
3. Overskrift titlen er for kedelig i det mindst lav det i farver istedet for kedelig grå.
og sidst teksten igen : Det er da ikke nødvendigt at forklare hviken software der er tale om.. skriv hellere om programmets specielle egenskaber og tools. og brug evt et flottere animerede billede end bare en skæv kugle.
Håber du tåler mine hårde ord. Men er ment som en hjælp.



Indlæg senest redigeret d. 06.12.2016 21:18 af Bruger #21551
Hej Tonni, tak for din kommentar. Jeg vil helt sikkert goere siden mere SEO venligt, naar jeg faar tid, og du har ret i at undersiderne ogsaa traenger til mere fokus. Det hele tager tid :-)

Hej Johnni, ogsaa tak for dine inputs. Jeg er dog ikke helt enig med dig i alle dine punkter men om ikke andet er det taget til efterretnng.

Tak!

Saa har jeg endelig faaet lidt tid til at kigge paa hjemmesiden.

Den er nu blevet opdateret.

Mange tak til alle der har givet feedback.



Indlæg senest redigeret d. 09.12.2016 23:04 af Bruger #1474
<< < 12 > >>
t