laver www på localhost

Tags:    c#

Hej

Det er sådan, efter jeg var på nettet og skulle gøre sådan at den gik på www og ikke uden-www så har den også gjort det på localhost.

Jeg har intet i mine web.config file eller Global.asax file.. hmm

Kan du måske hjælpe mig?



1 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Undskyld jeg siger det så ligefrem, men det var godt nok ringe formuleret - hvilket gør det desto meget sværere for os at hjælpe dig.

Hvad er "den"? Hvad vil det sige, at "den" "gik på www", og hvad mener du med at det skete, efter du var på nettet? Betyder det efter du uploadede dit projekt? Eller måske efter du oprettede forbindelse til internettet fra din computer? Er det noget med, at en URL ikke må begynde med "www"?

Ja, altså jeg ved jo selvfølgelig ikke med alle jer andre, men jeg har ingen idé om, hvad problemet drejer sig om.

Hvis dette ses af andre, der bruger Udvikleren til at stille spørgsmål, så er det bare super :) Der er rigtig mange tråde, hvor man kan se, spørgeren ikke rigtig har tænkt over, hvordan han/hun skulle formulere sig, sådan at vi andre kan hjælpe. I må meget gerne gå i detaljer og give så meget information som muligt. I sparer ikke tid ved at skrive spørgsmålet så hurtigt som muligt :-)



t