Hjælp til linkbuilding

Tags:    linkbuilding seo succes google synlighed

HJÆLP!

Jeg skal hjælpe http://www.uniplandanmark.dk/ med at komme højere op på Google, og har derfor læst en del om SEO og dermed linkbuilding. Jeg kan læse mig til, at det er godt at smide et links på sider hvor der IKKE er non-follow ;) Men har så også ladet mig fortælle at links fra irrelevante sider kan give en lille straf?? tror i på det? I så fald, så skal jeg skaffe links fra byggesider/håndværkerfaget - Hvordan ville i bæger jer ad her? jeg kan jo ikke bare få store byggemagasiner til at smide et link..

Kevin Nørgaard

Indlæg senest redigeret d. 15.01.2018 14:31 af Kevin Nørgaard
2 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
User
Jonas @ 04.02.18 02:44
Hej Kevin,

Der er ingen direkte opskrift på en korrekt linkbuilding. Men ja, Google kan straffe dig hvis du spammer linket løs overalt. ISÆR hos sider med høj spam score.

Find hjemmesider, som er relevant og helst samme sprog. Forskellige anchor tekst osv, så er du godt kørende. Nogle mener endda at er nofollow også sagtens kan gavne, men ingen ved det. Google afsløre helst ikke for meget, da de tjener milliarder af kroner på deres Adwods.

Men allerede der, så har du skaffet dig et fint backlink (I see what you did there) høhø.

Ellers er det muligt at du kan købe disse backlinks hos store virksomheder, som laver arbejdet for dig. Din pris som du tager hos uniplan for arbejdet, skal jo blot være højere og wupti du har en forretning kørende med overskud og penge online på bankkontoen :)

Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics, even if you win you're still retarded :bounce: :bounce: :bounce:

Tak Jonas ;) Hvordan bæger man sig ad med sidstnævnte? altså med at købe links fra store virksomheder? Er det bestemte virksomheder, eller uopfordret?

Kevin Nørgaard

t