Movie Maker 2 problem!

Tags:    diverse

Hej udviklere! Når jeg skal tilføje en effekt til min film, som jeg har importeret til movie maker 2, lukker programmet ned uden advarsel! Det gælder ved alle effekter, jeg klikker på!

Nogen der kan hjælpe?

Danny



Den 08-01-04 00:49 skrev Danny Christiansen følgende:
-----------------------------------------------------------------------------
Hej udviklere! Når jeg skal tilføje en effekt til min film, som jeg har importeret til movie maker 2, lukker programmet ned uden advarsel! Det gælder ved alle effekter, jeg klikker på!

Nogen der kan hjælpe?

Danny
-----------------------------------------------------------------------------
Jeg ved ikke helt hvad der er galt, men du kan prve at afinstallere det og ligge det ind fra ny.

Mvh.
Kasper Nielsen



Det har jeg faktisk også prøvet! Der er intet, der ser ud til at virke! Det kan måske have noget med en driver at gøre, men jeg ved det ikke! Håber der er en derude, der kan hjælpe!

Danny



Den 08-01-04 20:31 skrev Danny Christiansen følgende:
-----------------------------------------------------------------------------
Det har jeg faktisk også prøvet! Der er intet, der ser ud til at virke! Det kan måske have noget med en driver at gøre, men jeg ved det ikke! Håber der er en derude, der kan hjælpe!

Danny

-----------------------------------------------------------------------------
Jeg ved ikke lige hvad du bruger MovieMaker 2 til (dv-optagelser o.l.?), men du kunne måske prøve Adobe Premiere. Du kan hente en gratis 30dages trial på deres hjemmeside. Eneste problem med det produkt, synes jeg, er at den ikke er kompitabel med eksport af mp3-lyd.
-AH

[Redigeret d. 08/01-04 22:09:39 af A.H.]



Det var måske en mulighed - at anvende et andet program, men Movie Maker 2 er nu ret enkelt og produktet, man får ud af det, er faktisk ret udemærket!

Man må stadig gerne skrive, hvis man finder ud af noget mht. Movie Maker 2!

Danny



Den 08-01-04 23:01 skrev Danny Christiansen følgende:
-----------------------------------------------------------------------------
Det var måske en mulighed - at anvende et andet program, men Movie Maker 2 er nu ret enkelt og produktet, man får ud af det, er faktisk ret udemærket!

Man må stadig gerne skrive, hvis man finder ud af noget mht. Movie Maker 2!

Danny
-----------------------------------------------------------------------------
Har du alle opdateringer inde fra Windows update da du siger at du ikke er sikker på om det er din driver der mangler (Skulle ikke have noget at sige), men hvis du mangler nogle så prøv at gå ind og download dem.

Mvh.
Kasper Nielsen



t