Nye teknologier på Udvikleren.dk?

Tags:    udvikleren.dk

<< < 123 > >>
Hej Udviklere,

Da jeg så denne tråd kom jeg i tanke om et spørgsmål jeg har ville stille jer i et stykke tid: Skal vi snart have en eller flere nye teknologier her på Udvikleren.dk? Der er ikke blevet tilføjet en kategori siden .NET, så måske er det på tide at vi tager et nyt emne til os? Python bliver foreslået i ovenstående tråd, og det er også en af dem jeg har overvejet, men hvad med sådan noget som fx Ruby og Ruby on Rails frameworket? I har måske en masse forslag, men jeg kunne godt tænke mig at vi holdt os til nogen der rent faktisk har potentiale til at skabe noget aktivitet. Er Python ved at være stor nok til at få sin egen plads her på sitet? Eller skal vi ud i noget helt andet?

Kom med jeres (realistiske!) forslag, og lad os diskutere det. Kommer der en række interessante forslag, kunne vi jo passende smide dem i en afstemning og se hvad folk synes :)

Mvh.

Kasper (TSW)



kommer der nye teknologier, eller er det droppet?



Hvad med noget Ajax?



Hvad med noget Ajax?

Ajax kommer ind under JavaScript som du ser... (Hvilket vel egentligt er klart nok, da AJAX jo sådan set er en del af JavaScript.. :P)



Jeg har før set nogen herinde der har nævnt en mobil-kategori, som jeg også selv syndes ville være en god idé. Den kunne så fx dække windows mobile, palm, symbian, J2ME osv



Kunne vi evt. have et forum eller noget med job tilbud ?
Det begynder at blive irriterende med de mange forum tråde i de forskellige teknologier, som alle søger det samme.



Hey allesammen,
hvordan har udviklere det med hardware relaterede sprog som VHDL og Verilog?

og hvor mange roder med microcontrollere? (typisk C og ASM?)



Ken, god ide. Det vil nok være et meget lille publikum der er til den slags forums, men det kunne da være nice alligevel



Jeppe: er netop også det jeg tænker, men kunne være man skulle kigge lidt på det, når nu ferien kommer tættere på og få skrevet en række artikler.



<< < 123 > >>
t