ASP freelancer søges

Tags:    asp

<< < 12 > >>
hejsa,

Jeg har et ASP udviklet web community for musikinteressered.

Jeg har en ca. 10 fejl jeg skal have rettet.

Er du personen der vil give et tilbud?

Skriv til: loopstudio@get2net.dk

mvh.
Martin T.

---
Hejsa,

Jeg har nu fået så mange henvendelser at jeg må stoppe for henvendelser.
Undtaget er hvis du er interesseret i et samarbejde på frivillig basis, så vil jeg gerne høre fra dig.



Indlæg senest redigeret d. 18.07.2008 18:01 af Bruger #13153
11 svar postet i denne tråd vises herunder
4 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej Simon,

Nej. Men kunne være forhandlingsvillig ned til 400,- afhængig af opgavestørrelsen og hvor interessant opgaven er.

Men som udgangspunkt vil en programmør ikke lave noget kedeligt som der kun skal bruges een dag på, til under 3000 før skat. Med 25% moms og en sjat til vedligehold som forventes at blive lagt gratis er det 4000,- for en dag på 8 timer = 500,- i timen. De sidste 800 er en stor del af virksomhedsudgifter som sikrer at personen som løser opgaven kan programmere.

Vi snakker om 220,- i timen for studerende og fritidsudviklere. Men alle 4 som har arbejde igennem mit firma, sidder på fuldtid allerede og har jobtilbud efterfølgende.

60,- i timen skal vi snakke om sort arbejde uden kvalitetssikring fra en som ikke er uddannet til det og som ikke kan finde andet arbejde... og selv der vil jeg kalde det for meget billigt at risikere at miste sine offentlige ydelser for en MÅSKE 600,- for at rette 10 fejl...

Så, hvis Martins web community er et hobbyprojekt, og han har noget forstand på at lave ASP'en selv, og han ikke forventer den store indkomst fra communityet, ville det være mere sundt for ham at undersøge fejlene og spørger om hjælp til hver af dem efter at han har beskrevet hvad der er galt.

Med venlig hilsen
Ieet





Indlæg senest redigeret d. 31.03.2009 00:04 af Bruger #12836
Simon, 600kr i timen er faktisk billigt, så nej!

Ah, det må jeg også sige er en sandhed med modifikationer. Det kommer meget an på freelancerens kvalifikationer og opgavens natur. Jeg synes selv 600 er lige i overkanten til en opgave som denne - men eftersom der ikke er givet yderligere specifikationer kan jeg selvfølgelig ikke være sikker.







Hej Martin,

Jeg vil gerne være den første som giver et tilbud... 600 dkr i timen.

Med venlig hilsen
Ieet



Der skulle forhåbentligt have stået 60 ?! :O


Jeg føler mig... Trådt på :D



Hejsa,

Jeg har nu fået så mange henvendelser at jeg må stoppe for henvendelser.
Undtaget er hvis du er interesseret i et samarbejde på frivillig basis.

mvh.
Martin


Nu sidder jeg og tænker på, hvad opgaven enlig indbefatter? du skriver bare ca. 10 fejl?





Hej Martin,

Jeg vil gerne være den første som giver et tilbud... 600 dkr i timen.

Med venlig hilsen
Ieet







Hej Martin,

Jeg vil gerne være den første som giver et tilbud... 600 dkr i timen.

Med venlig hilsen
Ieet



Der skulle forhåbentligt have stået 60 ?! :O





Hej Martin,

Jeg vil gerne være den første som giver et tilbud... 600 dkr i timen.

Med venlig hilsen
Ieet



Der skulle forhåbentligt have stået 60 ?! :O

60 kr i timen ville jo være komplet vanvittigt. Så lidt er der ikke nogen kodere der tjener. Medmindre de bliver snydt :0)



Hejsa,

Jeg har nu fået så mange henvendelser at jeg må stoppe for henvendelser.
Undtaget er hvis du er interesseret i et samarbejde på frivillig basis.

mvh.
Martin





Hej Martin,

Jeg vil gerne være den første som giver et tilbud... 600 dkr i timen.

Med venlig hilsen
Ieet



Der skulle forhåbentligt have stået 60 ?! :O

60 kr i timen ville jo være komplet vanvittigt. Så lidt er der ikke nogen kodere der tjener. Medmindre de bliver snydt :0)


Der blev ikke snakket om at jeg syntes det er en god løn, jeg syntes også det er alt for lavt med 60, men 600 er også meget, så tænkte at han måske havde ramt et "0" for meget :D



Simon, 600kr i timen er faktisk billigt, så nej!



<< < 12 > >>
t