Chatbeskeder underbygger teori om seks leds adskillelse

Tags:    it-nyheder

<< < 12 > >>
Et studie af trafikken på Microsofts Messenger chattjeneste ser ud til at støtte teorien om, at alle mennesker er forbundet gennem seks led af bekendtskaber.

Læs hele nyheden her: http://www.udvikleren.dk/Redirect.aspx?mode=version2&id=2409



Ronnie, det kan du have ret i, men årsagen til det er jo nok desværre at de er nødt til at dække sig ind bag diverse juridiske udtryk og jura mumbojumbo, i håb om at slippe fra diverse retssager fra diverse sagsøgende galninge der findes rundt omkring i verdenen, specielt i USA. Jeg kunne forestille mig at det ikke, juridisk set, er godt nok at skrive det så selv blondinerne kan være med :P

Per:

>Jamen det har du såmend ret i. Men jeg håber også, du kan give mig ret i, at det ville være, om ikke andet så i det mindste, en smule ubehageligt at tænke på, hvis det rent faktisk var mennesker der sad og læste dine såvel som mine beskeder.

Ja så langt kan vi godt være enige - ideen i det er i hvert fald ikke specielt tryghedsskabende. Personligt skriver jeg vist sjældent noget på Messenger der er synderligt hemmeligt, men jeg kan levende forestille mig at andre gør, og MS bør naturligvis ikke læse det. Jeg synes dog altid at man bør skrive sig bag øret at de KAN gøre det, for sådan er det at bruge en service stillet til rådighed af en 3. part :)


Mvh.

Kasper (TSW)







Indlæg senest redigeret d. 29.09.2008 11:40 af Bruger #13985
Ronnie wrote: lol, I put a bomb in ms headquarters this morning, ha...ha...

All their base are belong to you? nah.. :P



<< < 12 > >>
t