Mit designs

Tags:    grafik webdesign

<< < 123 > >>
Hey. Jeg vil gerne have mit designs vurderet. Så håber i vil hjælpe mig. Jeg har ikke arbejdet med designs i ret lang tid, og dette er mit første.

Menuen er dog ikke helt færdigt. Det første og det trejde billede er fra google, og det andet har jeg selv lavet.

http://i37.tinypic.com/zswkgm.jpg

Kritk?





26 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
tak skal i have alle, jer som er kommet med noget kritik jeg kan bruge. Som sagt så kan jeg godt HTML, men har svært ved CSS. Kan dog en lille bitte smule.

Jeg tror jeg vil gå ind på de to hjemmesider, som der var en der foreslog, og når jeg så føler jeg er blevet bedre, går jeg over til CSS.



hmm, nu skriver du at du vil gå over til CSS, jeg vil nok anbefale at bruge CSS fra starten. At det så virker rigtigt svært til at starte med men det må man tage med.
Du er meget bedre rustet hvis du lærer det fra starten ;)



Så jeg skal først lære CSS også skal jeg øve på tuts omkring design?



Hvad?

Altså du siger jo at du er ret godt rustet i photoshop, kunsten er at overføre hvad du laver i photoshop til HTML/CSS, og hvis du siger at CSS ikke lige er din stærkeste side lige nu, vil jeg da anbefale dig at læse på det, for det vil virkeligt hjælpe dig i fremtiden.
Selv fortryder jeg at jeg ikke har lært mere CSS eftersom jeg nu for det meste skriver inline, hvilket er noget forfærdentligt rod, så er glad for at min makker i det mindste er rigtigt godt til CSS.



Man kan sagtens være god til Photoshop, men ikke være god til at sætte et hjemmesidedesign op ;)

Personligt synes jeg alt det simon skriver er meget forvirrende :O

Men Green, når du har lært noget mere om CSS, har du en meget bedre forståelse for, hvordan du kan lave dine designs, så de nemt kan laves i HTML og CSS ;)



okay. tak i to



<< < 123 > >>
t