Søger frivillige værter og sponsorer til netradio :)

Tags:    opslag

Hej Udviklere.

Jeg søger 2-3 frivillige værter til en ny webradio jeg er ved at sætte op..

Dette er et job på frivillig basis, det kræver at du har en god mikrofon og forstår dig på at blive sat i centrum.
Du skal derudover kunne finde ud af at bruge et (simpelt) program ved navn SAM Broadcaster.

Radioens navn er Quote.

Der udover søger jeg også et par sponsore som tror på projektet.

www.radioquote.dk



Indlæg senest redigeret d. 13.11.2011 03:13 af Bruger #16606
40 svar postet i denne tråd vises herunder
6 indlæg har modtaget i alt -7 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Ud af nysgerrighed - hvem betaler for licens så i må afspille sange i denne radio? Det koster jo utrolig mange penge.



Det koster omkring 700 kroner om måneden, det bliver sponsore men lige nu er det af egen lomme :D



Så lidt? Overraskende, men held og lykke med det :)



Det er så op til 15 lyttere, og så stiger priserne :)
Men det er en god start :)



Indlæg senest redigeret d. 13.11.2011 21:35 af Bruger #16606
Husk at melde dig på http://www.copydan.dk/DK/Copydan.aspx

Ellers sender de nok bare en regning. Jeg tror ikke kunstnerne der har brugt tid på at lave musikken værdsætter dit frie syn på ophavsret.







OMG... Det er dyrt at sende en 'tekst' besked for at få vist en simpel besked på hjemmesiden.... 15 kroner!!!! -.-



Stop hatin' og alt det der, det kommer vi på ingen måde videre på. Een spydig kommentar må være nok.

Jeg er enig i at vi måske burde lave (i samråd med Kasper), nogle retningslinjer omkring denne slags opslag, så vi bare kunne poste et link til denne/disse retningslinj(er), og derved være færdige med et sådan opslag, uden at have behov for at diskutere posten tre sider lang.



Gider du ikke holde dine ulovlige/latterlige projekter for dig selv ?

Forvent kritik når du poster !

/J



Det er da både ulovligt at starte en piratradio - og derfor, eller desuden et latterligt project at forsøge at erhverve folk til. Værre endnu at tro at man med en illegal ide kan drive en iværksætter butik.

Mht til alder, ville jeg ønske jeg var 12. Men nej, jeg forsøger ikke at bedømme folk på deres alder eller kompetencer, eller om de stadig gik hjem og græd hos deres forældre som 12 årige.

Jeg tror altså både en bankmand og en dommer, ville kalde dit project for ulovligt og latterligt at forholde sig til.

/J



Jokke, hvis der nu betales afgifter som tidligere beskrevet i tråden, er det vel ikke en piratradio og dermed ulovligt?



t