Søger frivillige værter og sponsorer til netradio :)

Tags:    opslag

Hej Udviklere.

Jeg søger 2-3 frivillige værter til en ny webradio jeg er ved at sætte op..

Dette er et job på frivillig basis, det kræver at du har en god mikrofon og forstår dig på at blive sat i centrum.
Du skal derudover kunne finde ud af at bruge et (simpelt) program ved navn SAM Broadcaster.

Radioens navn er Quote.

Der udover søger jeg også et par sponsore som tror på projektet.

www.radioquote.dk



Indlæg senest redigeret d. 13.11.2011 03:13 af Bruger #16606
40 svar postet i denne tråd vises herunder
6 indlæg har modtaget i alt -7 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Brian >> hvis du tror 700 kr dækker afgifternerne til at drive en radio om månenden er et givende billede, er du også lidt galt på den.

Jeg tror, gætter, på at det er http://www.mixstream.net/ der skal have penge på at hoste hans PIRATRADIO, ca 700kr for 100 brugere.

/J



Jeg aner ikke noget om det, så det kunne jo godt lyde korrekt for mig, at man kunne betale x antal kroner pr. lytter :-)



Ex for en internet radio

Antal samtidige lyttere: 125
Sendetid pr. døgn:6-12
Musik i sendefladen: Over 50%
Den beregnede pris er pr. måned
Vederlag til KODA:
kr. 2.303,52

Herud over skal du som alle andre købe dine medier.

Kilde: http://www.koda.dk/kunde/priser-aftaler/




Indlæg senest redigeret d. 22.11.2011 14:34 af Bruger #5789
Jeg havde i 2010 en aftale med KODA omkring en anden radio jeg havde, jeg havde der personligt snakket med KODA over telefon og undgået en aftale på 700 kroner om måneden.

Nu er der nok heller ikke lige 125/100 lyttere på en gang fra starten, så jeg indgik en aftale om 20 lyttere den gang :)

Musikken er købt steder som iTunes.

Jeg er 16, derfor ikke myndig, men det gør mig ikke til en dårlig iværksætter :)



Indlæg senest redigeret d. 22.11.2011 15:12 af Bruger #16606
Jeg er 16, derfor ikke myndig, men det gør mig ikke til en dårlig iværksætter :)


Nej, men du er meget tæt på 12 som vi nok havde gættet ;-)




Okay seje, er det et problem? ;)



Okay seje, er det et problem? ;)


Dit sprogbrug var tydeligvis ikke voksent, så ja det var et problem.



Er der ikke store chancer for at et projekt er dømt til at mislykkes, hvis ikke man investerer ordentligt i det?

Jeg mener 20 lyttere som en start er vel fint som hobby radio, men da ikke som iværksætter projekt? Jeg tror næppe at der er særlig mange reklamebureaer/virksomheder der gider at betale for annoncering for at blive hørt på en radiokanal der ligger op til et max på 20 lyttere i starten, skal de ikke have vished for at radion, om ikke andet er betalt og godkendt til langt flere?

Min pointe med dette er at det måske er svært at skaffe sponsorerer der vil bakke op om projektet med penge, hvis ikke du selv har en ordentlig startkapital. Du skal i hvertfald virkelig tale for din syge moster, hvis du har forhåbninger om at trække investorerer/sponsorer til?



Gider i ikke gå væk eller lade være med at kommentere hvis det ikke er realiavant for spørgsmålet?



Gider du ikke holde dine ulovlige/latterlige projekter for dig selv ?

Forvent kritik når du poster !

/J


Hvis du skriver til mig "Jokke" så synes jeg du skal skride fra mit opslag, bare fordi du tror at du er så pisse smart er du ikke den eneste her i verden som er det.

Jeg forventer så sandelig både kritik og ros når jeg åbner en ny tråd.

Du virker utroligt useriøs idet du skriver "ulovlige/latterlige projekter", jeg er iværksætter på frivillig plan og forventer ikke noget af nogle omkring mine "projekter", du virker som en på 12, gå hjem til din mor og græd eller slå det på på Arto i stedet.

Og kan du ikke holde dit F*****G "/J" for dig selv, klammert?!



t