Søger frivillige værter og sponsorer til netradio :)

Tags:    opslag

Hej Udviklere.

Jeg søger 2-3 frivillige værter til en ny webradio jeg er ved at sætte op..

Dette er et job på frivillig basis, det kræver at du har en god mikrofon og forstår dig på at blive sat i centrum.
Du skal derudover kunne finde ud af at bruge et (simpelt) program ved navn SAM Broadcaster.

Radioens navn er Quote.

Der udover søger jeg også et par sponsore som tror på projektet.

www.radioquote.dk



Indlæg senest redigeret d. 13.11.2011 03:13 af Bruger #16606
40 svar postet i denne tråd vises herunder
6 indlæg har modtaget i alt -7 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Du virker utroligt useriøs idet du skriver "ulovlige/latterlige projekter", jeg er iværksætter på frivillig plan og forventer ikke noget af nogle omkring mine "projekter", du virker som en på 12, gå hjem til din mor og græd eller slå det på på Arto i stedet.


Nu er domænet du bruger registreret i din mors navn. Hvor gammel er du selv siden du ikke selv har registreret det? :-)




Indlæg senest redigeret d. 22.11.2011 13:56 af Bruger #9814
Hej Christian.

(Endnu en gang) Lyder projektet som en god idé, og vil gerne hjælpe dig, hvis du mangler Andet end værter.

Desuden ville det ha' revæt fantastisk hvis du liiige havde skrevet en mail or something til os som havde meldt os til dit projekt med en netavis.



Iværksætter-genet er fedt at have inden i, men du kommer ikke langt i livet ved at sætte en masse mennesker noget i udsigt eller spilde deres tid på denne måde.

Jeg ved ikke hvorfor udvikleren.dk pludselig er blevet en markedsplads for disse projekter hvor alle andre skal arbejde gratis for nogle andre som ikke engang har gidet lave en ordentlig projektplan? Jeg føler lidt at det er nogle alt for unge knægte som tror at man bygger et verdens- imperium op efter skoletid, ved at få andre til at lave alt arbejdet.

Dit avisprojekt var jo også bare en tom skal som var downloadet et andet sted og så regnede du med at alle andre ville fylde noget indhold på.

Lav nu en ordentlig plan og vend så tilbage igen.



Gider du ikke holde dine ulovlige/latterlige projekter for dig selv ?

Forvent kritik når du poster !

/J



Hvis du skriver til mig "Jokke" så synes jeg du skal skride fra mit opslag, bare fordi du tror at du er så pisse smart er du ikke den eneste her i verden som er det.

Jeg forventer så sandelig både kritik og ros når jeg åbner en ny tråd.

Du virker utroligt useriøs idet du skriver "ulovlige/latterlige projekter", jeg er iværksætter på frivillig plan og forventer ikke noget af nogle omkring mine "projekter", du virker som en på 12, gå hjem til din mor og græd eller slå det på på Arto i stedet.

Og kan du ikke holde dit F*****G "/J" for dig selv, klammert?!



@Brian: Ikke gammel nok :)



Indlæg senest redigeret d. 22.11.2011 14:04 af Bruger #10216
^ præcis det jeg tænker for alle de andre 'frivillige' - hvad sker der med dem? Jeg ville nok være skuffet hvis jeg ikke fik noget af vide om det. Hvad sker der med dem som melder sig til dette projekt og du hurtigt finder ud af du heller ikke gider det? Som Martin Elvar siger - find det du brænder for før du får andre med på idéen.



Med update boks regner jeg med du mener den der lille boks øverst hvor man skal sidde og vendte på der kommer beskeder.
Jeg syns du skulle gøre det meget mere tydeligt at radioen ikke virker.

Men hvad er grunden til den ikke virker ?
Var det ik en god ide og få den til at virke så du har noget at "vise" til dem der muligvis kunne være interesseret.

Hvis jeg starter radioplayeren nu siger den connectiong refused.

Selvom du ikke har nogen radioværter kunne du jo "bare" sætte den til at spille musik hele tiden hvis det da koster det samme om måneden lige meget hvor meget du spiller.



Skal du ikke lige købe domænet, inden du kan prale med at siden er på vej op?



Jeg har købt og betalt domænet :)



Ok, den var var tilgængelig hos min lokale domæne pusher :B



Ja det er Surftown, de er lidt langtsomme, hvis jeg går ind og søger hos dem er det også stadig tilgængeligt, men det er jo mit når jeg har betalt :)



t