"Frivilligt" hjælp søges til igangværende chat Projekt.

Tags:    opslag javascript jquery php mysql

<< < 123 > >>
"Frivilligt" hjælp søges til igangværende grafisk chat Projekt.

Skriv kun hvis du har en henvendelse til posten, ønsker ingen råd og gode ideer, har med vilje kun skrevet hvad der står :)..

Vi er på nuværrende tidspunkt 3 i projektet som kan PHP/Mysql/Webdesign/Grafik og lidt JS/jQuery, vi var 4 for lidt siden men person nr 4 valgte at hoppe fra igen efter meget kort tid og efterlod et hul, han var desværre ikke seriøs nok,

vi søger en erstatning/forbedring af ham, han kunne PHP / JS og lidt Java vi søger en/flere til de manglende ting, det vigtige er bare at få lukket hullerne og komme videre i projektet :)

Vi har intet domæne til selve chattens navn endnu da vi bruger et af vores egne til vi er nået langt nok til at kunne vise den frem, men den er på nettet på et domain, vi har et navn vi vil bruge til det kommende domæne.


Hvis du kan en/flere af de søgte ting og skulle du ønske at høre mere om hvad det præcist er vi laver og har i tankerne og hvad du får ud af det så er du meget velkommen til at kontakte mig på følgene:

Skype Brugernavn: KSDKTH

MSN Mail: SKANDS@Live.dk

E-mail: SKANDS@Live.dk


Håber at høre fra dig / jer meget snart :).



Indlæg senest redigeret d. 26.03.2012 11:41 af Bruger #17131
23 svar postet i denne tråd vises herunder
7 indlæg har modtaget i alt -7 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvem skulle da have løst til at lave frivilligt arbejde - altså hvad vil denne person eller personer få ud af det når det er færdigt?.


Beklager jeg læste forkert til at starte med, havde siddet og læst så mange dumme svar til andre folks indlæg og misforstod lige hvad du skrev i farten, det jeg burde have skrevet hvis jeg havde læst dit svar ordenligt ville være:

Frivilligt arbejde er både for sjov og for at udvikle sig selv og få nye bekendte at lære fra fx, det er sådan vi ser på det, og i sidste ende hvis projektet går hen og bliver stort så kommer der fordele det er klart..

Igen jeg beklager mit lidt for hurtige svar før, lader til man ikke kan slette indlæg?



Indlæg senest redigeret d. 19.03.2012 23:51 af Bruger #17131
Hvorfor ændre dine svar?, for ikke at skramme resten væk ?. Du er jo dygtig.

Men held og lykke.

--
Du tilgivet - nej - kun administrator kan slette tråde/svar.
--
Men desværre, har ikke tiden pt. står og skal flytte d.1/4..



Indlæg senest redigeret d. 19.03.2012 23:54 af Bruger #17118
Skriver mit navn på nu, troede man brugte brugernavn :), har skrevet at mere info kan fås gennem min kontakt info, men jeg gør lige noget ved det så ;)

Jeg redigere lige mit navn siden det er vigtigt for mange, chatten er en grafisk chat, med nye ideer..



Indlæg senest redigeret d. 20.03.2012 10:03 af Bruger #17131
Hvem skulle da have løst til at lave frivilligt arbejde - altså hvad vil denne person eller personer få ud af det når det er færdigt?.


Jeg ved ikke om din kommentar udelukkende er myntet på dette projekt eller om det er et udtryk for en generelt holdning, men jeg synes der kan være masser af grunde til at arbejde ulønnet på et projekt. Det kan fx være for at lave noget open source, et stykke software med nogle spændende og hidtil usete facetter eller bare for at være med i et projekt hvor man tror på ideen. Der er sjællendt særlig mange penge til at starte sådan et projekt op, og langt de fleste af sådanne projekter dør også rimelig tidligt.

Mit største råd til folk der vil have folk med på deres projekt er: Sørg for at give en spændende oplevelse og en følelse af at være med til noget unikt. Og fortæl en masse om projektet, lav evt en hjemmeside der forklarer om projektet. Ingen gider være med i et hemmeligt projekt, med mindre det omhandler rumrejser.


Enig, dog er dette projekt ikke hemmeligt :) jeg ønsker bare ikke at give for meget info om det på et forum så ideen risikere at blive hugget eller andet, og jeg har skrevet 3 måder til kontakt hvor jeg giver langt mere info det er klart :) folk må lige være lidt mindre dovne og kontakte mig hvis de evt skulle være bare lidt nysgærrige :D.. Rart med et positivt post ihvertfald :)



Indlæg senest redigeret d. 20.03.2012 10:49 af Bruger #17131

Enig, dog er dette projekt ikke hemmeligt :) jeg ønsker bare ikke at give for meget info om det på et forum så ideen risikere at blive hugget eller andet, ...


Jeg tror ikke man skal være så bange for at ens ide bliver hugget. Jeg tror der er langt mere værdi i udførelsen af selve ideen og processen fra ide til færdigt produkt end der er i selv ideen. Der er heller ikke nogen garanti for at dem som kontakter dig for yderligere info, ikke stjæler ideen. Hvis projektet og de mennesker der allerede er en del af projektet er tilpas spændende, tror jeg folk hellere vil tilslutte sig end at kopiere ideen.
Men jeg forstår godt det skræmmende i at have en fantastisk ide som alle og enhver får adgang til via et offenligt forum. Men tilgengæld kan man på den måde få flere til at bidrage til ideen og udvikle den.



Kunne jeg gøre ja men gør jeg hellere igennem kontakt


Det er desværre nok den gulerod som er krævet for overhovedet at FÅ kontakt.



Kevin du er nød til at tænke fuldstændig anderledes.

Det er dig som søger noget, det er dig der skal skabe interessen for det.

Det ville svare til at Brugsen sendte en reklame ud, mange gode tilbud, kom ned i butikken og se dem. Helt ærligt.

For mig lyder det lidt som om at i er gået fast og ved ikke hvad i skal gøre. Det virker sådan.



Jeg tror ikke der er nogen grund til at debatere mere i denne tråd. Kevin stillede et spørgsmål og han fik et svar. Om det så er et svar han kan bruge til noget eller ej, er ikke noget der nødvendigvis behøver blive diskuteret her.




Enig, dog er dette projekt ikke hemmeligt :) jeg ønsker bare ikke at give for meget info om det på et forum så ideen risikere at blive hugget eller andet, ...


Jeg tror ikke man skal være så bange for at ens ide bliver hugget. Jeg tror der er langt mere værdi i udførelsen af selve ideen og processen fra ide til færdigt produkt end der er i selv ideen. Der er heller ikke nogen garanti for at dem som kontakter dig for yderligere info, ikke stjæler ideen. Hvis projektet og de mennesker der allerede er en del af projektet er tilpas spændende, tror jeg folk hellere vil tilslutte sig end at kopiere ideen.
Men jeg forstår godt det skræmmende i at have en fantastisk ide som alle og enhver får adgang til via et offenligt forum. Men tilgengæld kan man på den måde få flere til at bidrage til ideen og udvikle den.


Sandt men jeg vælger at være forsigtig lige denne gang :)..





Hej Kevin,

Jeg er enig med alle andre her...
... men, hvis du vil have folk til at se lidt mere venligt på projektet, kan du:
- beskrive hvad der gør din chat unik og som vil tiltrække brugere til
- fortælle hvad der allerede er lavet
- forklare hvad dig og de 2 andre i projektet kan og vil bidrage med

På den måde vil du vise at ideen har potentiale og vise hvad den nye 4. person vil få ud af at deltage.

Med venlig hilsen
Ieet


Kunne jeg gøre ja men gør jeg hellere igennem kontakt :)



<< < 123 > >>
t