"Frivilligt" hjælp søges til igangværende chat Projekt.

Tags:    opslag javascript jquery php mysql

<< < 123 > >>
"Frivilligt" hjælp søges til igangværende grafisk chat Projekt.

Skriv kun hvis du har en henvendelse til posten, ønsker ingen råd og gode ideer, har med vilje kun skrevet hvad der står :)..

Vi er på nuværrende tidspunkt 3 i projektet som kan PHP/Mysql/Webdesign/Grafik og lidt JS/jQuery, vi var 4 for lidt siden men person nr 4 valgte at hoppe fra igen efter meget kort tid og efterlod et hul, han var desværre ikke seriøs nok,

vi søger en erstatning/forbedring af ham, han kunne PHP / JS og lidt Java vi søger en/flere til de manglende ting, det vigtige er bare at få lukket hullerne og komme videre i projektet :)

Vi har intet domæne til selve chattens navn endnu da vi bruger et af vores egne til vi er nået langt nok til at kunne vise den frem, men den er på nettet på et domain, vi har et navn vi vil bruge til det kommende domæne.


Hvis du kan en/flere af de søgte ting og skulle du ønske at høre mere om hvad det præcist er vi laver og har i tankerne og hvad du får ud af det så er du meget velkommen til at kontakte mig på følgene:

Skype Brugernavn: KSDKTH

MSN Mail: SKANDS@Live.dk

E-mail: SKANDS@Live.dk


Håber at høre fra dig / jer meget snart :).



Indlæg senest redigeret d. 26.03.2012 11:41 af Bruger #17131
23 svar postet i denne tråd vises herunder
7 indlæg har modtaget i alt -7 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Tak skal du da have for en arrogance. Den skal man da vist lede længe efter.

Virkelig god fornøjelse til dem, som vil arbejde sammen med Kevin.


Lad vær med at vær så dum at høre på, at folk fylder min post op med forslag er bare ikke hvad jeg søger, har forklaret det mange gange nu til de forskellige, og folk bliver stadig ved, det er irriterende at få en mail om ny henvendelse og så er det en ubrugelig hjælpe besked igen, Jeg er stille og rolig flink og nem at snakke med, gider bare ikke spilde min tid på folks meninger når jeg har bedt om ikke at få dem, er taknemlig anyway for ders tid, men jeg kan ikke se hvad din dumme kommentar skal gøre godt for, andet end at du sætter mig i dårlig lys fordi du misforstår, du fik vendt min besked til at være negativ når den ikke var negativt ment til at starte med.. Tak for det..



Hvorfor ændre dine svar?, for ikke at skramme resten væk ?. Du er jo dygtig.

Men held og lykke.


Hold op med at være barnlig :P jeg er ny på siden og ville ikke skrive det samme 2 steder da jeg kom til at opdatere siden og skrive det samme 2 gange

"Ok tak tak hehe, ok jamen god flytning"



Indlæg senest redigeret d. 20.03.2012 00:10 af Bruger #17131
Jeg har allerede haft en del henvendelser så hvis folk ikke kan spørge mig igennem kontakt info hvis det lyder som noget de muligvis vil være med til så får de bare ikke mere afvide, så simpelt er det, der er altid folk der kontakter en og folk der ikke gør, jeg har 4 henvendelser allerede og ønsker da gerne flere, Unlad gerne alle jeres gode råd osv, jeg er ikke interesseret, har skrevet det som jeg vil skrive det, hvis jeg ville skrive det anderledes og give mere info havde jeg gjort det :) tak fordi i prøver at hjælpe men vil hellere bare høre fra folk ang projektet, jeg er allerede klar over hvad i mener i jeres råd, men det ikke sådan jeg vil gøre det denne gang :)..



<< < 123 > >>
t