"Frivilligt" hjælp søges til igangværende chat Projekt.

Tags:    opslag javascript jquery php mysql

<< < 123 > >>
"Frivilligt" hjælp søges til igangværende grafisk chat Projekt.

Skriv kun hvis du har en henvendelse til posten, ønsker ingen råd og gode ideer, har med vilje kun skrevet hvad der står :)..

Vi er på nuværrende tidspunkt 3 i projektet som kan PHP/Mysql/Webdesign/Grafik og lidt JS/jQuery, vi var 4 for lidt siden men person nr 4 valgte at hoppe fra igen efter meget kort tid og efterlod et hul, han var desværre ikke seriøs nok,

vi søger en erstatning/forbedring af ham, han kunne PHP / JS og lidt Java vi søger en/flere til de manglende ting, det vigtige er bare at få lukket hullerne og komme videre i projektet :)

Vi har intet domæne til selve chattens navn endnu da vi bruger et af vores egne til vi er nået langt nok til at kunne vise den frem, men den er på nettet på et domain, vi har et navn vi vil bruge til det kommende domæne.


Hvis du kan en/flere af de søgte ting og skulle du ønske at høre mere om hvad det præcist er vi laver og har i tankerne og hvad du får ud af det så er du meget velkommen til at kontakte mig på følgene:

Skype Brugernavn: KSDKTH

MSN Mail: SKANDS@Live.dk

E-mail: SKANDS@Live.dk


Håber at høre fra dig / jer meget snart :).



Indlæg senest redigeret d. 26.03.2012 11:41 af Bruger #17131
23 svar postet i denne tråd vises herunder
7 indlæg har modtaget i alt -7 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Et lille råd: Hvis du vil have positiv respons på din annonce, så må du skifte udgangspunkt. Udgangspunktet er IKKE at du tilbyder andre folk en mulighed. Du har brug for en andens arbejdskraft - uden betaling. Derfor er det ikke formålstjenstligt med den attitude du har lagt for dagen i denne tråd.

Hvis jeg skulle gå ind og bære jer igennem et sådant projekt, så skulle jeg have meget mere lokkemad. Et chat projekt lyder som noget der passerede sidste salgsdato før årtusindskiftet. Og det er den eneste information du har givet udover at jeg skal arbejde gratis...

Gæt selv hvor realistisk det er, at jeg henvender mig per email.

p.s. Det virker meget useriøst - for nu at bruge din egen terminologi - at du ikke engang vil lægge navn til projektet og poster under anonyme initialer. :-)



Indlæg senest redigeret d. 20.03.2012 00:34 af Bruger #17015
Tak skal du da have for en arrogance. Den skal man da vist lede længe efter.

Virkelig god fornøjelse til dem, som vil arbejde sammen med Kevin.



Indlæg senest redigeret d. 26.03.2012 11:20 af Bruger #2695
Det er sådan her et forum fungerer. Du opstiller et problem og så er den ude af dine hænder og ude af din kontrol.
Så diskuterer folk problemet, og hvordan de ville løse det, og hvis der er problemer i fremstillingen, så diskuterer de også det. Du kan ikke frabede dig den slags, sådan fungerer det ikke.

Take it or leave it !



Sikkert ikke, men jeg gør det gerne sålænge nogen prøver at argumentere imod forumets natur. Også for andre læseres skyld.



Hvis jeg skulle gå ind og bære jer igennem et sådant projekt

Mit 'første' projekt er en chat jeg har lavet over en måneds tid .. så spørg endelig ind, her. Det meste af koden er vist allerede tilgængelig.
, så skulle jeg have meget mere lokkemad.

eller nogle idealer om, hvorfor/hvordan projektet er almindnyttigt og gør verden bedre for os alle. Der er ikke noget mere uimodståeligt end en visionær som vil noget og som har noget at gå med.
Et chat projekt lyder som noget der passerede sidste salgsdato før årtusindskiftet.

Min pc har mindst to chat-muligheder (irc, google, facebook) som bare er der, hvis jeg skulle få brug for dem
p.s. Det virker meget useriøst ... at du ikke engang vil lægge navn til projektet og poster under anonyme initialer. :-)

Mig bekendt har en 'chat' brug for et domaine og en serverside. At stille spørgsmålet uden dét .. eller at undlade at bruge det for at være anonym fortæller mere end rigeligt.



Hvem skulle da have løst til at lave frivilligt arbejde - altså hvad vil denne person eller personer få ud af det når det er færdigt?.


Jeg ved ikke om din kommentar udelukkende er myntet på dette projekt eller om det er et udtryk for en generelt holdning, men jeg synes der kan være masser af grunde til at arbejde ulønnet på et projekt. Det kan fx være for at lave noget open source, et stykke software med nogle spændende og hidtil usete facetter eller bare for at være med i et projekt hvor man tror på ideen. Der er sjællendt særlig mange penge til at starte sådan et projekt op, og langt de fleste af sådanne projekter dør også rimelig tidligt.

Mit største råd til folk der vil have folk med på deres projekt er: Sørg for at give en spændende oplevelse og en følelse af at være med til noget unikt. Og fortæl en masse om projektet, lav evt en hjemmeside der forklarer om projektet. Ingen gider være med i et hemmeligt projekt, med mindre det omhandler rumrejser.





Hej Kevin,

Jeg er enig med alle andre her...
... men, hvis du vil have folk til at se lidt mere venligt på projektet, kan du:
- beskrive hvad der gør din chat unik og som vil tiltrække brugere til
- fortælle hvad der allerede er lavet
- forklare hvad dig og de 2 andre i projektet kan og vil bidrage med

På den måde vil du vise at ideen har potentiale og vise hvad den nye 4. person vil få ud af at deltage.

Med venlig hilsen
Ieet




Hvem skulle da have løst til at lave frivilligt arbejde - altså hvad vil denne person eller personer få ud af det når det er færdigt?.



" Hov dette skulle være Svar til Thomas^ "

Åbenbart ikke dig,

men vi er som sagt 3 der har lyst allerede og er sikker på der er mange andre derude.





Indlæg senest redigeret d. 19.03.2012 23:54 af Bruger #17131
Ej det da for latterligt det du sidder og skriver ?

Jeg er skam 29, og vil aldrig arbejde frivillig - især ikke for dig.
Du virker som en der ikke selv er fyldt de 18?. Siden du skriver sådan retur på mit svar.


Jeg spørger ind til hvem der nu skulle have løst til at arbejde gratis?, frivillig arbejde. Hvor man bruger mange timer i kodning for netto dig uden at få en krone.

Så derfor spurgte jeg ind til hvad man så i sidste ende fik ud af sit arbejde.

Selv der kunne du ikke svare mig. Så er du nu ikke bare ude på at få i hoved og i røv, og sige f*** dig når vi er færdige?
Ja undskyld sproget. Men du valgte vel selv omgangstonen efter dit svar ?.

---
Jeg vil blot vide hvad du kan tilbyde dine "frivillige hjælpere" til sidst?.



<< < 123 > >>
t