hjemmeside ris/ros

Tags:    php hjemmeside

<< < 123 > >>
Jeg er blevet færdig med min hjemmeside, jeg er totalt glad over at den er blevet færdig!

Vil blive utrolig glad hvis du vil test den for fejl. og siger til mig hvad jeg skulle forbedre eller lign?

Håber at høre fra dig!

Hjemmeside her

Der er stadig nogle fejl



23 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 5 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvis det skal udskrives på papir så er det bevist at fødder gør det nemmere at læse.

Men er der fødder på når man ser på en skærm kan det være lidt svære at læse og lidt hårdere ved øjne.



Det ser sgu okay ud! :)

Det eneste jeg liiige umiddelbart kan se der mangler er at du måske kunne vælge en skrifttype der har "fødder", hvilket gør det mere læsbart.


Med eller uden fødder, betyder ikke så meget.
Der er vist nok en myte om, at skrift med fødder er nemmere at læse på papir, og at skrift uden fødder er bedst til skærmen (hvilket forøvrigt er fuldstændig modsat det du skriver).

Jeg vil mene at det er op til den enkelte at vurdere, hvad der passer bedst til denne persons hjemmeside.




Hmm, kan godt være jeg tager fejl, mener bare at ha' hørt denne myte...


Ja, problemet er bare, at du er kommet til at vende myten om ;)



Hej jeg synes hjemmesiden er blevet fine . Og jeg har fået ret en del af de ting og jeg ved godt der skal noget mere tekst til forsiden..

Jeg er blevet utrolig glad for den og ja jeg arbejder stadig på at forbedre nogle af tingene så det ser godt ud i alle browser. Ja jeg har gøre læsebert normal.



<< < 123 > >>
t