Lære nyt programmeringssprog, hvilket?

Tags:    programmering c net asp xcode

<< < 123 > >>
Hej folkens.

Jeg står i den situation at jeg er studerende it-ingeniør på DTU, og har i den forbindelse haft java-programmering de sidste to semestre.

Jeg har fået lyst til at prøve at kigge på et nyt sprog som kan "geare" mig lidt mere/bedre til arbejdsmarkedet når jeg engang skal ud og prøve kræfter med virkelighedens udfordringer. Dog skal det selvfølgelig også være til at gå til i forhold til at jeg ikke kan afsætte flere timer om dagen til det.

De idéer jeg selv har tænkt på er c#, asp, .net og xcode.

Det jeg efterspørger er hvad der vil give mening at begive sig i krig med, i forhold til hvad jeg får brug for senere og efter min uddannelse.

Jeg er selvfølgelig også åben over for andre forslag end dem jeg selv har givet ovenfor, dette var blot dem jeg kunne komme i tanke om.

Jeg vil også sætte pris på lidt begrundelser for hvorfor jeg burde vælge det ene, fremfor det andet.

Mvh.
Jesper



22 svar postet i denne tråd vises herunder
5 indlæg har modtaget i alt 27 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvor meget vås det er, ved jeg ikke om du er den rette til at vurdere.

For at en aftale kan tilsidesættes - uanset - kræver det at forbrugeren har handlet i god tro.

Selvfølgelig.

Du vil næppe kunne overbevise en dommer om, at du har ret til at antage at det er lovligt at bruge softwaren på en given måde, når det står i licensen at det er ulovligt - alene på grund af at du har skippet over den uden at læse. At undlade at læse en aftale som man indgår, giver ikke en de rettigheder du omtaler der.

Hvor skriver jeg noget, om at springe EULA'en over?

Specielt ikke hvis du refererer til dem, som grundlag for hvorfor du ikke tog aftalen alvorligt. Hvis du gør det, så har du handlet i ond tro - og derfor diskvalificerer du dig selv til de rettigheder som aftaleloven ellers giver forbrugeren.

Hvor skriver jeg noget, om at springe EULA'en over?