Overvejr at gå over til asp.net

Tags:    asp.net

<< < 12 > >>
hej

det er sådan at jeg høre folk taler meget omkring asp.net og det er kun godt og lign,

men det som jeg sådan ville have afklart det er hvad kan det som php ikke kan ?

Spørgsmål kan asp.net lave sådan som sha1?

kan man lave et godt admin system?

Hvad er fordele ved asp.net frem for php? (hvad ser i som fordele ved det)

er der sådan som array i asp.net?

C# er det ikke ind under asp.net ? eller hvad?


Det kan godt være at jeg spørger om noget mere hen af vejen?





Indlæg senest redigeret d. 07.05.2012 13:49 af Bruger #17136
15 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg vil våge den påstand, hvis du skifter, og du ikke syntes om det. Så kan du nemt skifte tilbage igen.



Hej Jesper.

Hvis du føler du har brug for noget nyt at gå i gang med angående PHP, vil jeg lige smide et link til dette vidunderlige framework.
Laravel

Det er et såkaldt "new kid on the block" som er forholdsvist nemt at komme igang med. Jeg kastede mig selv over det for kort tid siden efter at have prøvet et utal af forskellige PHP Frameworks, og jeg bliver stadig overrasket over hvor lækkert det er at arbejde i hver dag :)


Med alt respekt (skrevet i den bedste mening), så tror jeg ikke at Jesper er klar til det endnu.


Jeg tror ikke jeg er sådan helt klar, jeg tror bare det som Brain siger at jeg ikke klare der vil jeg nok give ham ret i det, jeg tror det hele kommer frem til at jeg er nok blevet træt af php og vil gerne lærer noget nyt men jeg bliver ligesom nå til at bygge min hjemmeside færdig i mysqli før jeg kan start på noget nyt, jeg overvejr at gå over til js efter php eller lege lidt med array og upload system, men hvis jeg tag js så kan jeg der efter gå videre til ajax. :) men jeg er nok bare KØRTE Træt i php, det tror jeg det hele gå an på..

Forstår der er andre som forstår mig ;)



tror du ikke det vil være bedste for mig at gå frem og tilbage mellem js og php ??



Jo... Når du er kørt træt i PHP, så leg med noget javascript og så frem deles



Ja okay det kunne måske give mig en fordele og jeg vil nok forstår det lidt bedre ;) og så når bliver træt af det så gå tilbage til php og sådan ;)



<< < 12 > >>
t