Dygtig PHP/Javascript programmør søges!

Tags:    php javascript programmoer soeger

<< < 12 > >>
Hej!

Vi er et team der står med en brandgod idé og mangler en programmør, der kunne tænke sig at være en del af vores projekt.

Du skal have godt styr på PHP og Javascript som minimum. Din opgave vil være at programmere idéen. Du vil komme til at arbejde i samarbejde med mig, da jeg som multimediedesigner står for den visuelle del.

Derudover vil det være lækkert hvis du bor i Syd Danmark/i nærheden af Esbjerg, så vi nemmere kan mødes (Dog ikke et krav)

Idéen er at du bliver en del af projektet og får en god andel i idéen - projektet er altså "ulønnet". Vi er sikre på at idéen kan lykkes og det kunne helt sikkert gå hen og blive stort!

Du vil selvfølgelig få mere information, når vi har hørt lidt fra din side.

Kontakt (gerne på Skype, da det er nemmest):
Mail: hans@granddesigns.dk
Tlf.: (+45) 31 48 31 04
Skype-navn: hansbondenielsen

Vh
Hans & Kim



16 svar postet i denne tråd vises herunder
4 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Endnu en jeg har en god idé. Jeg vil ikke smide noget kapital i det. Du skal lave det og jeg skal score fortjenesten.

Det er dig der skal sælge en vare til mig. og ikke mig der skal sælge mig selv til dig.

Hvad er idéen? Hvorfor skal jeg vælge at kontakte dig for at få yderlige informationer?

Krav er der masser af. Men hvad skal jeg lave for min andel?

Det er rent ud sagt "En ommer!"



Hans Nielsen

Jeg må sige jeg er overrasket over, at du svare tilbage på så fornærmende måde, når det eneste de gør, er at påpege hvordan din ansøgning til gratis arbejdskraft kan blive bedre.
Men med det sagt, god jagt.



Jeg kan godt forstå, at man herinde på udvikleren kan være træt af tråde, hvor folk der tilsyneladende ikke skal røre en finger prøver at indfange en programmør, ved at pakke projektet ind i alt muligt fnidder-fnadder og i øvrigt kun mellem linjerne gøre opmærksom på, at arbejdet er ulønnet - men den her tråd er altså ikke en af dem, og jeg mener det er helt skudt forbi, at trådstarteren får den overhaling fra Daniel M, der hverken er konstruktiv eller humoristisk; det er jo bare et surt opstød.
Hans har ikke pakket noget ind, han siger det som det er og det virker i oven købet til, at han og hans team har tænkt sig at arbejde lige så hårdt som programmøren.
Kritikken er "en ommer".



Brug Amino.dk => freelance.

EDIT: http://www.amino.dk/forums/t/161238.aspx .. Det havde du vidst prøvet :)



Indlæg senest redigeret d. 09.05.2012 08:55 af Bruger #16936
Det kræver lige at nogen vælger jer først.

Nej, lad mig lige blive konstruktiv.

Det Daniel mener er at vi alt for tit ser opslag som dette på udvikleren.dk, og vi mener det er et forkert forum at søge efter gratis arbejdskraft på.

Det kunne jo godt tænkes at du fandt nogen interesserede herinde, men det kræver at de ved hvad de melder sig til. Lige nu ved vi kun at vi skal have en masse kompetencer og at vi kan kontakte dig hvis vi ulønnet har lyst til at bruge disse kompetencer. Hvis du vil fanges nogen form for interesse må du forklare lidt mere om hvad det er for en super idé lige netop I er kommet på.



Det lyder som en super ide jeg er på!



Hej igen Hans.

Det bliver jeg næsten nød til at svare på.
Jeg mener at du virker fornærmende, eller pige sur, i den måde du tiltaler folk på, samt svare dem på, eller retter sagt arrogant ligefrem.

"
Det var et fint svar Daniel, men jeg tror vi vælger en anden..
"

"
Der er flere der har skrevet allerede - overrasket?
"


Jeg skal selvfølgelig ikke belære dig i hvordan du skriver til folk, men det var bare meget øjefaldene for netop mig, om det er rigtig kan kun du bedømme, hvis ikke beklager jeg.
Men ud fra hvad jeg læser, kan du ikke rigtig tåle at høre konstruktiv kritik, hvilke du som arbejdsgiver / chef, burde være rigtig interesseret i at høre, så du næste gang kan gøre det bedre.



Konstruktiv kritik - ja tak!

Men er det første svar konstruktiv kritik i dine øjne?



Både og, jeg ser en fyr der er træt af disse ansøgninger som åbenbart finder sted overalt, men også med konstruktiv kritik, samt et stref af humor.



@Jens: Jeg er enig i at kritikken snarere er destruktiv end konstruktiv, men jeg tror at alle der har sin "daglige gang" herinde på Udvikleren er ved at være træt af tråde med folk der har fået en "brandgod idé". Vi vil kende idéen, og hvis det ikke er muligt så vil vi i det mindste kende til lønnen.

Udvikleren.dk er *ikke* en jobcentral og *ikke* et sted at finde ulønnet arbejdskraft - Udvikleren.dk er til for at hjælpe folk med diverse programmeringsproblemer og udviklingsrelaterede diskussioner.

Jeg synes at vi burde lave en lille notits når man skulle til at starte en tråd, der gør opmærksom på netop dette - og hvis der alligevel bliver skrevet et sådan indlæg, er der bare een person der linker til en forklaring på hvorfor sådanne indlæg ikke er velkomne.

Folk der søger *lønnet* arbejdskraft, eller folk der har et frivillige-projekt til andres fordel er velkomne, bare så længe de ved at dette ikke er en freelance-database.

(Alt dette er min egen mening og hvad jeg mener Udvikleren.dk står for - Kasper og de andre i community'et er frie til at mene noget andet, men jeg mener at vi bør få en debat på benene omkring netop dette problem)



<< < 12 > >>
t