problemer med header

Tags:    php header

<< < 12 > >>
hejsa


det er bare sådan at jeg arbejder på et forum men lige nu er det sådan at at det skal ligge sig ind i database og der efter komme tilbage til siden men jeg kan overhovedet ikke finde ud af hvad der er galt siden den ikke vil lade mig gå tilbage overhovedet på nogle måde..

sådan her er min kode der hvor man opret indhold

Fold kodeboks ind/udPHP kode 

og så har jeg det her html til det php og det hele er i 1 file sammen..

Fold kodeboks ind/udHTML kode 



og fejl kommer her;

Advarsel: Kan ikke ændre header information - headers allerede sendt fra (output startede på / home / jesperbo / public_html / xxx.dk / bruger_forum_opretindhold.php: 26) in / home / jesperbo / public_html / xxx.dk / bruger_forum_opretindhold.php on line 51

siger den. jeg har bare lige oversæt det til dansk, og ved ikke sådan helt hvad de mener/betyder det her

Kan ikke ændre header information - headers allerede sendt fra

men sådan som jeg forstår det er det noget på line 26 som jeg gøre at det er output... hmm



det her har jeg i der file på line 26


som bliver includer til min side

Fold kodeboks ind/udPHP kode 


kun ikke lige se hvad det skulle være sådan at jeg ikke kan for love overhovedet på nogle måde?



Håber du kan hjælp mig og du må lige sige til hvis du skal have lidt mere infomation eller andet..



13 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg gør det at jeg gemme alt min HTML kode som skal vises i en variabel også bruger jeg først echo til sidst når hele HTML koden er samlet i variablen.

Lad os sige din nuværende kode var sådan her.

Fold kodeboks ind/udPHP kode 

Så kunne du ændre det til følgende.
Fold kodeboks ind/udPHP kode 


Ja okay jeg prøver lige at kigge på det.. :)



Du skal bare strukturere din kode ordentligt - så kan du sætte alle de headers, du vil. Hvis du sørger for at holde din PHP- og HTML-kode adskilt, får du ingen fejl, når du sætter en header ... og så har den fremgangsmåde bunker af andre fordele ;o)

Output-buffering (brug af ob_start og ob_end_clean) performer rigtig skidt, da dokumentet jo gemmes i serverens hukommelse. Det bør du holde dig fra og i stedet skrive god kode :P



Indlæg senest redigeret d. 17.06.2012 12:52 af Bruger #17265
Du skal bare strukturere din kode ordentligt - så kan du sætte alle de headers, du vil. Hvis du sørger for at holde din PHP- og HTML-kode adskilt, får du ingen fejl, når du sætter en header ... og så har den fremgangsmåde bunker af andre fordele ;o)

Output-buffering (brug af ob_start og ob_end_clean) performer rigtig skidt, da dokumentet jo gemmes i serverens hukommelse. Det bør du holde dig fra og i stedet skrive god kode :P


Sorry, men jeg er altså ordblind.. :)

nu prøve at jeg at gør sådan her

bruger_forum_opretindhold.php
Fold kodeboks ind/udHTML kode 


som sende det her til det her

bruger_forum_opretindhold_godkendt.php
Fold kodeboks ind/udPHP kode 


Fejl kommer frem og det er her

Fatal error: Call to a member function prepare() on a non-object in /home/jesperbo/public_html/xx.dk/bruger_forum_opretindhold_godkendt.php on line 2

Skal lige have kigge på hvad koden betyder .. :)



<< < 12 > >>
t