Ny social hjemmeside

Tags:    feedback

<< < 12 > >>
Hej,

Jeg håber i lige ville prøve at kigge på den, og skrive hvad i synes om siden

Grunden til den er lavet, det er for nogle venner og jeg, er blevet træt af facebook, at de bare sælger oplysninger videre, og derfor har vi lavet denne side.
Og efterhånden som den bliver større, laver jeg/vi flere funktioner, der ville komme lidt konkurrencer m.m. :D

Jeg er i gang med at lave, så brugerne der ville ofre lidt tid på siden, kan tjene lidt penge. Jeg offentliggøre hvordan inden for en til to måneder.

Men det første er lige at få den igang først. :)

Den er stadig under opstartsfacen. Så jeg/vi ville blive glade for at høre jeres mening.

På forhånd tak for hjælpen :)



Indlæg senest redigeret d. 23.07.2013 17:25 af Bruger #17319
14 svar postet i denne tråd vises herunder
4 indlæg har modtaget i alt 22 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Ligner totalt meget NetLog ..



Ligner totalt meget NetLog ..


Går ud fra det er fordi det er lavet i SocialEngine med netlog theme
http://www.socialengine.com/customize/se4/mod-page?mod_id=605



Hej Mads Hougesen,

Okay, men det er fordi den kun er sat til et "årstal", og ikke at den selv regner ud om man er 13, eller måske 12 og bliver 13 senere.

Mange af billederne, som ligner dem fra facebook, er noget jeg ville have lavet om, efter jeg hørte den ligner for meget facebook. Som jeg ikke håbede gjorde noget.
Der kommer flere kategorier uden videoer, og under forum snart. De er ved at blive skrevet ind af en ven, så det skulle gerne virke snart :)

Og mange tak for dine gode råd.

csharper:

Hovsa det var jeg ikke klar over, det skriver jeg lige ned på min to do liste. Og tak for du opdagede det.

Ja det er helt rigtig, jeg har købt en kopi af deres template, derfor ligner det så meget.

Jeg værdsætter jeres meninger, og endnu engang tak for at ville svare, jeg forsøger at lave om på de ting, som i mener er mindre godt, og sætte nogle nye tiltage igang. Men nogle gange kræver det bruger på siden, inden man kan overtale andre, om ens tiltag kan lykkes, desværre. Det ikke helt for jeg ville tage facebook ud af spillet (kan jeg heller ikke), men at skabe lidt alternativt, som både kan bruges som socialt, men også kan opfylde andres behov (kommer løbet med jeg får brugere), ikke at facebook nok ikke kan netop disse ting, men jeg håber at kunne gøre dem mere overskuelige.



Indlæg senest redigeret d. 09.08.2012 21:26 af Bruger #17319
Jamen, stor applaus til dig for dit gå-på-mod!



<< < 12 > >>
t