Feedback på siden

Tags:    feedback

<< < 12 > >>
Hej

Det er sådan at jeg er glad for at i vil give mig feedback så vil jeg høre om i vil gør det med den her side HER.

Jeg kan ikke rigtig komme på noget som jeg skal tilføje eller ret op på nu og her, så vil jeg høre om i have en eller flere ide til siden?



16 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 7 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hatten af for at du trodser din ordblindhed og klør' på med arbejdet, selvom det er tekstbaseret - det har jeg kæmpe respekt for!



F.eks. til en fodbold kamp betyder "applaus" klapsalve :)



Der må gerne have været nogle kategorier! Efter min mening :-) Har du tænkt på det?

Og hvad er forskellen fra dig og AppNyt.dk? :)



Er det til selve siden eller til indholdet?

Med al respekt, så synes jeg, at du skal få en til læse korrektur på dine artikler, samt anden tekst på din side, så din hjemmeside kommer til at være mere forståelig og virke professionel. Dem, der bruger din hjemmeside, kan jo ikke vide at du er ordblind, og vil tænke, negative ting om siden.

Fx nede på forsiden står der, app til dig! - hvilket jeg synes, skulles rettes til apps til dig - det samme skulle du overveje med din menu!

- Du skulle desuden også overveje at lave en søgefunktion på siden :)
- Jeg synes, at overblikket ved dine apps-artikler kunne blive bedre, og du skulle overveje at lave det om evt. som der står overstående lave kategorier :)

Lige en hurtig kommentar :)




Indlæg senest redigeret d. 15.08.2012 18:06 af Bruger #15747
Er det til selve siden eller til indholdet?

Med al respekt, så synes jeg, at du skal få en til læse korrektur på dine artikler, samt anden tekst på din side, så din hjemmeside kommer til at være mere forståelig og virke professionel. Dem, der bruger din hjemmeside, kan jo ikke vide at du er ordblind, og vil tænke, negative ting om siden.

Fx nede på forsiden står der, app til dig! - hvilket jeg synes, skulles rettes til apps til dig - det samme skulle du overveje med din menu!

- Du skulle desuden også overveje at lave en søgefunktion på siden :)
- Jeg synes, at overblikket ved dine apps-artikler kunne blive bedre, og du skulle overveje at lave det om evt. som der står overstående lave kategorier :)

Lige en hurtig kommentar :)

Tak :) jeg vil måske ude arbejde sådan function sådan at jeg laver til medarbejder at de kan skrive apps ind på siden.

Jeg vil ret dette på forsiden..

til "apps til dig"

Jeg vil måske arbejde på det men jeg skal lige blive bedre til at lave søgefunktion i ajax og javasciprt og ligne.. :)

Hvad mener du helt med det her

"Jeg synes, at overblikket ved dine apps-artikler kunne blive bedre, og du skulle overveje at lave det om evt. som der står overstående lave kategorier :)"

Der må gerne have været nogle kategorier! Efter min mening :-) Har du tænkt på det?

Og hvad er forskellen fra dig og AppNyt.dk? :)


Det kunne være at jeg skulle bygge sådan at man kan vælg efter kategorier.

Det som er forskellen på den og min siden er at min hjemmeside kun køre til Andriod apps.



Hatten af for at du trodser din ordblindhed og klør' på med arbejdet, selvom det er tekstbaseret - det har jeg kæmpe respekt for!


hvordan kan det være? og hvorfor? hvis jeg spørger lidt dumt nok?., nå ja, der er kun dum svar :D



Hatten af for at du trodser din ordblindhed og klør' på med arbejdet, selvom det er tekstbaseret - det har jeg kæmpe respekt for!


hvordan kan det være? og hvorfor? hvis jeg spørger lidt dumt nok?., nå ja, der er kun dum svar :D


Jeg tror han mener at det er flot at du ikke holder dig tilbage. Det tror jeg alle her på udvikleren.dk tænker. Kæmpe applaus til dig for dét! :)

Derudover synes jeg det er en fin side. Udseendet er godt. Dog synes jeg der skal være mere sammenhæng mellem dine farver i din øverste tekst og menuen :)



Hatten af for at du trodser din ordblindhed og klør' på med arbejdet, selvom det er tekstbaseret - det har jeg kæmpe respekt for!


hvordan kan det være? og hvorfor? hvis jeg spørger lidt dumt nok?., nå ja, der er kun dum svar :D


Jeg tror han mener at det er flot at du ikke holder dig tilbage. Det tror jeg alle her på udvikleren.dk tænker. Kæmpe applaus til dig for dét! :)

Derudover synes jeg det er en fin side. Udseendet er godt. Dog synes jeg der skal være mere sammenhæng mellem dine farver i din øverste tekst og menuen :)


Det tag jeg som noget godt. men hvad betyder "applaus" eller hvad er det?, jeg har aldrig høret det før nu..

Men ja jeg skal nok prøve kigge på det :)



Fontfarven i dropdownmenuerne er alt for lys i forhold til baggrunden, det ligner ligesom når noget er deaktiveret.

I stedet for at skrive "Læse mere" og det kun er det som er linket så bare gør det hele til et link, altså både thumbnailet og teksten også behøver du ikke have "Læse mere".

Så kunne du lave en CSS :hover så baggrunden blev grå når man holdt musen over.

I Apps menuen er der ikke så meget at komme efter ser det ud til.
Hvorfor lave et kategori der hedder musik hvis du ikke har nogen om musik ?

Og måske bedre og mere overskueligt hvis menuerne ikke er delt op i betalt og gratis, det kunne du eventuelt bare marker med et lille mønt ikon.

"Information" er et dårligt navn til en menu.
Så hellere "Om os" eller noget i den stil.

Også gider jeg ikke se på de kvinder i reklamen ude til højre.

Ellers er det vel ok.



Fontfarven i dropdownmenuerne er alt for lys i forhold til baggrunden, det ligner ligesom når noget er deaktiveret.

I stedet for at skrive "Læse mere" og det kun er det som er linket så bare gør det hele til et link, altså både thumbnailet og teksten også behøver du ikke have "Læse mere".

Så kunne du lave en CSS :hover så baggrunden blev grå når man holdt musen over.

I Apps menuen er der ikke så meget at komme efter ser det ud til.
Hvorfor lave et kategori der hedder musik hvis du ikke har nogen om musik ?

Og måske bedre og mere overskueligt hvis menuerne ikke er delt op i betalt og gratis, det kunne du eventuelt bare marker med et lille mønt ikon.

"Information" er et dårligt navn til en menu.
Så hellere "Om os" eller noget i den stil.

Også gider jeg ikke se på de kvinder i reklamen ude til højre.

Ellers er det vel ok.


jeg har kigget på det mest lige nu og det skulle være ret op på det men Jeg har lige pt problemer med at vise penge ikon og ligne. :) men jeg opret et nyt spørgersmål til det.

er det blevet bedre eller hvad?



Indlæg senest redigeret d. 16.08.2012 22:58 af Bruger #17136
<< < 12 > >>
t