Programmører og designere søges!

Tags:    php html css photoshop illustrator

<< < 12 > >>
Hej Brugere på Udvikleren.dk


vi er igang med at starte et nyt stort projekt op som skal samle alle danske, svenske og norske crosskørere på en side. samlet med alle forhandlere, track maps, track conditions, spareparts, forum, galleri osv.

til det skal vi bruge:
2 grafikere med gode egenskaber i photoshop (også gerne illustrator)
2 programmører med erfarringer med programmering af store websider

Det Kan vi tilbyde:
En andel ejerskab af siden
Da det er et projekt der er privatfinancieret er der ikke plads til lønninger og vi alle der er med nu arbejder gratis.
lønnen vil komme når siden står færdig og brugere opretter sig og forhandlere indbetaler kontraktbeløb.

kunne dette være noget for dig så skriv din mail herinde og vi kan aftale nærmere.

Mvh Mxation



19 svar postet i denne tråd vises herunder
4 indlæg har modtaget i alt 10 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
kontrakter.

Ja der er kontrakter på plads allerede.

ang. Simon Smith's Indlæg

betalte jeg ham for en dårlig kode til at starte med og da der ikke blev aftalt noget om hvorhvidt koden var han egendom istedet har koden været brugt andre steder. simon har dog fået 50% af det tjente beløb på den side det blev brugt på.

koden han har lavet virker stadigvæk ikke korrekt og derfor er der ikke betalt.
jeg forstår ikke hans angreb herinde da min fb eller mail aldrig har ændret sig og alt han bør gøre er at bede om tlf nummer eller adresse da det ikke er hemmeligt.

og har også fortalt simon flere gange at når koden fungere som den skal får han sin betaling.

så simon kontakt mig personligt istedet for det andet pjat her.

og nej brian der er ikke nogen der køber domæner for mig :)



kontrakter.

Ja der er kontrakter på plads allerede.

ang. Simon Smith's Indlæg

betalte jeg ham for en dårlig kode til at starte med og da der ikke blev aftalt noget om hvorhvidt koden var han egendom istedet har koden været brugt andre steder. simon har dog fået 50% af det tjente beløb på den side det blev brugt på.

koden han har lavet virker stadigvæk ikke korrekt og derfor er der ikke betalt.
jeg forstår ikke hans angreb herinde da min fb eller mail aldrig har ændret sig og alt han bør gøre er at bede om tlf nummer eller adresse da det ikke er hemmeligt.

og har også fortalt simon flere gange at når koden fungere som den skal får han sin betaling.

så simon kontakt mig personligt istedet for det andet pjat her.

og nej brian der er ikke nogen der køber domæner for mig :)


er det måske ikke lidt nedern eller plat at få sin mor til at købe server og ligne til dig, Hvis du er over 22 år som der stå i din profil hvorfor er det så ikke i dit eget navn?. Hvis det er ikke er over dit eget navn så ligger der noget bag i dig som du ikke vil vise frem til os andre..





Jesper jeg har har mine servere i eget navn samt domæner ? jeg er ikke ham fra sirra.





Jesper jeg har har mine servere i eget navn samt domæner ? jeg er ikke ham fra sirra.



Hvad hedder din hjemmeside så?



holmgraphics.net :)

som du også kan se er reg. i mit eget navn
dog er vi ved at skifte servere men domænet køre



kontrakter.

Ja der er kontrakter på plads allerede.

ang. Simon Smith's Indlæg

betalte jeg ham for en dårlig kode til at starte med og da der ikke blev aftalt noget om hvorhvidt koden var han egendom istedet har koden været brugt andre steder. simon har dog fået 50% af det tjente beløb på den side det blev brugt på.

koden han har lavet virker stadigvæk ikke korrekt og derfor er der ikke betalt.
jeg forstår ikke hans angreb herinde da min fb eller mail aldrig har ændret sig og alt han bør gøre er at bede om tlf nummer eller adresse da det ikke er hemmeligt.

og har også fortalt simon flere gange at når koden fungere som den skal får han sin betaling.

så simon kontakt mig personligt istedet for det andet pjat her.

og nej brian der er ikke nogen der køber domæner for mig :)


Du accepterede i sin tid selv, at koden var som den skulle være. Det udførte arbejde var præcist som det var udspecificeret i kontrakten, og du sagde selv god for det. Du har endda flere gange sagt, at jeg nok skulle få mine penge, men selv med tilbudet om en afbetalingsordning blev dette aldrig til noget.

De gange jeg har haft ringet til dig, har du enten ikke taget telefonen, eller nægtet at snakke med mig, men lad nu det ligge. Jeg gider ikke at bruge mere tid og energi på at kæmpe for de penge, når jeg ved, at jeg ikke får dem af dig.

Folk kan vælge at tro hvad de vil, hvad enten de vælger at tro mig dig eller mig, men mit råd er stadigvæk: hold jer væk ;)



kontrakter.

Ja der er kontrakter på plads allerede.

ang. Simon Smith's Indlæg

betalte jeg ham for en dårlig kode til at starte med og da der ikke blev aftalt noget om hvorhvidt koden var han egendom istedet har koden været brugt andre steder. simon har dog fået 50% af det tjente beløb på den side det blev brugt på.

koden han har lavet virker stadigvæk ikke korrekt og derfor er der ikke betalt.
jeg forstår ikke hans angreb herinde da min fb eller mail aldrig har ændret sig og alt han bør gøre er at bede om tlf nummer eller adresse da det ikke er hemmeligt.

og har også fortalt simon flere gange at når koden fungere som den skal får han sin betaling.

så simon kontakt mig personligt istedet for det andet pjat her.

og nej brian der er ikke nogen der køber domæner for mig :)


Du accepterede i sin tid selv, at koden var som den skulle være. Det udførte arbejde var præcist som det var udspecificeret i kontrakten, og du sagde selv god for det. Du har endda flere gange sagt, at jeg nok skulle få mine penge, men selv med tilbudet om en afbetalingsordning blev dette aldrig til noget.

De gange jeg har haft ringet til dig, har du enten ikke taget telefonen, eller nægtet at snakke med mig, men lad nu det ligge. Jeg gider ikke at bruge mere tid og energi på at kæmpe for de penge, når jeg ved, at jeg ikke får dem af dig.

Folk kan vælge at tro hvad de vil, hvad enten de vælger at tro mig dig eller mig, men mit råd er stadigvæk: hold jer væk ;)




Takker mange gerne og jeg vil holde mig væk fra ham og ikke vil hjælpe ham med noget som helst. :) og tak for du siger det til udvikleren.dk :) og håber folk høre efter dig og ligne :)





Så stopper vi den her - skal i gøre den her snak færdig så gør det i PM tak. Ikke alt det her off topic.



så det jo også din egen fejl :) og så forstår jeg ikke din krampetrækning herinde hvis du ikke gider kæmpe.



<< < 12 > >>
t