Programmører og designere søges!

Tags:    php html css photoshop illustrator

<< < 12 > >>
Hej Brugere på Udvikleren.dk


vi er igang med at starte et nyt stort projekt op som skal samle alle danske, svenske og norske crosskørere på en side. samlet med alle forhandlere, track maps, track conditions, spareparts, forum, galleri osv.

til det skal vi bruge:
2 grafikere med gode egenskaber i photoshop (også gerne illustrator)
2 programmører med erfarringer med programmering af store websider

Det Kan vi tilbyde:
En andel ejerskab af siden
Da det er et projekt der er privatfinancieret er der ikke plads til lønninger og vi alle der er med nu arbejder gratis.
lønnen vil komme når siden står færdig og brugere opretter sig og forhandlere indbetaler kontraktbeløb.

kunne dette være noget for dig så skriv din mail herinde og vi kan aftale nærmere.

Mvh Mxation



19 svar postet i denne tråd vises herunder
4 indlæg har modtaget i alt 10 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej udviklere,

ét råd: HOLD JER VÆK!!! Jeg har tidligere arbejdet for Christian, som personen bag dette hedder, og han vil for enhver pris forsøge at snyde jer så meget som han over hovedet kan komme til!!

Man skylder stadigvæk mig 2000kr for noget arbejde jeg lavede for noget tid siden, og dertil har han videresolgt kode jeg har skrevet til ham uden at have rettigheder til dette!

Det er selvfølgeligt op til jer selv hvad I gør, men mit råd er, at holde jer langt væk! I skal ikke regne med nogensinde at se penge for det I laver, og der går ikke længe før jeres kode vil være at finde flere steder på nettet under et andet navn end jeres!

Fortsat god dag ;)



Brian: Det er ikke ham du henviser til der. Denne Christian (Christian Holm-Jensen, så vidt jeg husker) er midt i 20'erne.

Da jeg arbejde for ham, var det på www.mxtryk.dk, som ejes af hans far, Torben Holm-Jensen (jf. DK-Hostmaster).

Han har altid virket reel nok når man har snakket med ham, og han er ikke bleg for at love en hel masse til højre og venstre, men når det kommer til at betale finder han enten på en eller anden lam undskyldning om, at det udførte arbejde ikke er godt nok (lidt sjovt når man tænker på at han efterfølgende videresælger det) eller at han har overført, og at det må være banken der har lavet en fejl.

Uanset hvad er mit råd stadig, at folk skal holde sig væk. Naturligvis med mindre der er en gyldig kontrakt, men selv i dette tilfælde, ville jeg få en advokat til at gå over dette for at sikre, at man ikke pludseligt står uden hverken kode eller penge :)



http://www.flickr.com/photos/58498279@N06/7821683354/in/photostream/

Erstat "Play" med programmere eller hvad man nu laver - ideen er den samme



Indlæg senest redigeret d. 20.08.2012 09:11 af Bruger #2730
Hvis ikke han har penge selv, kommer Kongens Foged vel bare og tager hans ting (sammen med politiet) - hvis ikke han er gammel nok, snupper de forældrenes (hvis det er dem der har skrevet under)...

Hvis det Simon siger holder vand - ville jeg også holde mig væk



Har I garanti for brugere?



http://www.flickr.com/photos/58498279@N06/7821683354/in/photostream/

Erstat "Play" med programmere eller hvad man nu laver - ideen er den samme


Den er sød nok, men før vi slagter manden, synes jeg at et svar på om der allerede er kontrakter i hus er på sin plads, når der nu skrives: "lønnen vil komme når siden står færdig og brugere opretter sig og forhandlere indbetaler kontraktbeløb".

Hvis der er flere kontrakter som er underskrevet allerede og der er garanti for en løn når det er færdigt, er sagen noget anderledes end hvad vi er vant til at se her inde.

Og er der ingen kontrakter endnu, tjaaaa så erstat bare "play" med "program" :-)


Og lige et spørgsmål til trådstarter. Har i overhovedet købt domænet Mxation.com endnu? For mig at se er det stadig ledigt :O

Det virker som en ide opstået i weekenden og så søges der gratis arbejdskraft allerede :-)



Indlæg senest redigeret d. 20.08.2012 09:20 af Bruger #9814
Hej udviklere,

ét råd: HOLD JER VÆK!!! Jeg har tidligere arbejdet for Christian, som personen bag dette hedder, og han vil for enhver pris forsøge at snyde jer så meget som han over hovedet kan komme til!!


Nååå, ham knægten der ikke var gammel nok og måtte have sin mor til at købe domænerne for sig?

Du lavede vel en kontrakt med ham i sin tid, så du har på skrift hvad i aftalte?



Hej udviklere,

ét råd: HOLD JER VÆK!!! Jeg har tidligere arbejdet for Christian, som personen bag dette hedder, og han vil for enhver pris forsøge at snyde jer så meget som han over hovedet kan komme til!!


Nååå, ham knægten der ikke var gammel nok og måtte have sin mor til at købe domænerne for sig?

Du lavede vel en kontrakt med ham i sin tid, så du har på skrift hvad i aftalte?


Jeg har det på kontrakt, ja, men ligemeget hvor meget jeg har forsøgt at snakke med ham, og endda tilbudt en afbetalingsordning, så vælger han pludseligt at skifte både adresse og telefonnummer så han er nærmest umulig at komme i kontakt med. Jeg har opgivet håbet for at få de penge i dette tilfælde, men han har desværre fremover været skyld i, at mine kontrakter kommer til at virke som om jeg er meget mistroiske over for kunder og dermed virker nærmest skræmmende. Jeg havde fat på et advokatfirma der mente jeg godt kunne køre en inkassosag, men da han ingen penge har over hovedet, ville jeg risikere at stå med sagsomkostningerne selv, hvilket heller ikke havde min store interesse.



Er det ham her Simon?

*SLETTET* da det ikke er ham *SLETTETØ

Så ring til hans mor - hun står stadig som ejer af domænet....

Og er det ikke ham, så beklager jeg at udstille ham her.



Indlæg senest redigeret d. 20.08.2012 10:06 af Bruger #9814
Hej udviklere,

ét råd: HOLD JER VÆK!!! Jeg har tidligere arbejdet for Christian, som personen bag dette hedder, og han vil for enhver pris forsøge at snyde jer så meget som han over hovedet kan komme til!!

Man skylder stadigvæk mig 2000kr for noget arbejde jeg lavede for noget tid siden, og dertil har han videresolgt kode jeg har skrevet til ham uden at have rettigheder til dette!

Det er selvfølgeligt op til jer selv hvad I gør, men mit råd er, at holde jer langt væk! I skal ikke regne med nogensinde at se penge for det I laver, og der går ikke længe før jeres kode vil være at finde flere steder på nettet under et andet navn end jeres!

Fortsat god dag ;)


Jeg siger mange gang tak for hjælpen!. Utroligt lækkert at du sagde det!.

Jeg forstår ikke hvorfor han ikke bare betaler de 2000 kr til dig!. altså han få det svært ved at få venner til sidste endnu for programmering. Programmering verden er med at hjælp hinanden men det er også med at give noget tilbage hvis du kan følge mig! :) ?

jeg sidde overvejr om jeg skulle gøre det men da du sagde det der så tænkt ej okay. så vil jeg ikke spille min tid på ingen ting overhovedet.


Simon Tak igen for du sagde det til os! :) (kan du have en god dag)



<< < 12 > >>
t