Praktik

Tags:    praktikplads programmering

Hej mit navn er Patrick Clausen, jeg søger et sted jeg kan komme i praktik i uge 40. Jeg går på Bogø Kostskole, og jeg bor i Vordingborg. Jeg går i 9 klasse, sidder meget foran computeren.

Det ville være rart hvis nogen kunne give mig nogle foreslag.
Tak alle sammen :)



3 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 10 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej Patrick.
Et godt sted at starte, hvis du gerne vil have en praktikplads er at besøge praktikpladsen.dk og her kigge under godkendte virksomheder. Det er godt nok til os der er startet på en erhvervsuddannelse, men vælger du f.eks. Strøm, styring og it -> Data og kommunikation, og så din region, så skulle du få rigtig mange virksomheder som er godkendt til at have unge mennesker gående. Så er det bare at gribe telefonen og ringe til dem. Husk nu at fortælle at det er noget med it du gerne vil. Der er også hospitaler og mejerivirksomheder imellem dem på listen, og du skal jo ikke i praktik som læge :P



Hej Patrick.

Hvad mener du skole praktik? Så kan jeg lige finde nogle navne frem på virksomheder her nede af som kunne have interesse.

Mvh. Danni, 4800 Nykøbing F.



Hej mit navn er Patrick Clausen, jeg søger et sted jeg kan komme i praktik i uge 40. Jeg går på Bogø Kostskole, og jeg bor i Vordingborg. Jeg går i 9 klasse, sidder meget foran computeren.

Det ville være rart hvis nogen kunne give mig nogle foreslag.
Tak alle sammen :)


Du kun prøve og kontakt RTS for at høre om du kunne prøve at komme på grundforløb hos dem eller ligne?. :)


jeg har selv prøve det da jeg gik i 8 klasse. men det er også snart en del år siden ,. men jeg gøre det bare i kbh



t