Feedback på siden

Tags:    feedback

<< < 12 > >>
Hej


Jeg har fået bygge et forbedre side på nogle ting og der er ske noget siden sidste. (Dog er der stadig fejl på side som kan være html eller ligne).

Dog skal i bare vide at der er stadig stave fejl på siden! :) men de er i gang med at blive ret til tiden og ligne,

Så vil jeg høre om det er for meget eller ej ; Klik her

Jeg vil blive glad hvis jeg høret din mening igen måske. eller du komme måske med noget nyt jeg skulle prøve eller ligne :)



14 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Ville det ikke være bedre at lave "Vi kan tilbyde 32 apps" om til "Vi kan tilbyde 32 forskellige apps"?



Med hensyn til antallet af apps ville jeg altid beholde et tal der er tæt på, men ikke helt præcist antal.
Det er altid bedre at sige over 30 apps (31-35 apps), eller over 35 apps (36-40 apps).

Hvis du laver noget rigtigt business logik så kan du selv få din side til at skrive det og lave det så det bliver opbygget dynamisk så du "bare" skal tilføje flere apps for at det bliver lavet pænt og rigtigt.



Jeg kan bedre lide layoutet nu da det ikke er så mørkt :)



Jeg kan bedre lide layoutet nu da det ikke er så mørkt :)


det tag jeg som noget godt lækkert da! :D

Synes der er noget jeg måske kun forbedre?



- Jeg er ikke så glad for kontrasten/forholdet mellem din baggrundsfarve og den grå baggrund du benytter i din container.
- De sorte borders der dukker op over det hele, er heller ikke lige min kop te.
- "Kan tilbud 32 apps." giver ikke rigtig nogen mening (Kan tilbyde?)
- "Lækker apps til dig" giver heller ikke nogen mening (Lækre apps?)
- Der er generelt mange stavefejl på hele siden
- På dansk er det som regel kun det første bogstav i en sætning der er stort: "Danmarks Bedste Android side" -> "Danmarks bedste Android side". Men det er vel smag og behag af anglicisme.

- "Network" kategorien giver ikke rigtig nogen mening for mig. Social/Kommunikation (evt. delt op)

- Når jeg med min mus "hovere" kategorierne, er det kun teksten der er aktiv. Det ville være bedre hvis du gjorde hele menupunktet aktivt:
Fold kodeboks ind/udCSS kode 


Udmærket farveskema ellers (den mørkegrå/blå/grønne).



Indlæg senest redigeret d. 08.09.2012 14:24 af Bruger #11328
Under Apps der står navnene ikke lige i midten af billedet - er det meningen?
Man kan ikke klikke på navnet og overskriften, eller billedet, men kun på læs mere. Det er lidt irriterende.

Og dit Appsdanmark-link forstår jeg ikke nu du har "Om os"?

Kan godt lide den er blevet lidt mere stilren, men dog synes jeg den er lidt kedelig i farvetemaet. Kan godt lide de blå og orange ting hist og her det liver siden op, men synes stadig den er meget trist med det grå i mørkere grå - men bare min mening.



Jeg kan bedre lide layoutet nu da det ikke er så mørkt :)


det tag jeg som noget godt lækkert da! :D

Synes der er noget jeg måske kun forbedre?


Jeg ville fjerne den røde boks oppe i højre hjørne hvor der står "Kan tilbud 32 apps." da den ser lidt dum ud



Indlæg senest redigeret d. 08.09.2012 15:37 af Bruger #17298
- Jeg er ikke så glad for kontrasten/forholdet mellem din baggrundsfarve og den grå baggrund du benytter i din container.
- De sorte borders der dukker op over det hele, er heller ikke lige min kop te.
- "Kan tilbud 32 apps." giver ikke rigtig nogen mening (Kan tilbyde?)
- "Lækker apps til dig" giver heller ikke nogen mening (Lækre apps?)
- Der er generelt mange stavefejl på hele siden
- På dansk er det som regel kun det første bogstav i en sætning der er stort: "Danmarks Bedste Android side" -> "Danmarks bedste Android side". Men det er vel smag og behag af anglicisme.

- "Network" kategorien giver ikke rigtig nogen mening for mig. Social/Kommunikation (evt. delt op)

- Når jeg med min mus "hovere" kategorierne, er det kun teksten der er aktiv. Det ville være bedre hvis du gjorde hele menupunktet aktivt:
Fold kodeboks ind/udCSS kode 


Udmærket farveskema ellers (den mørkegrå/blå/grønne).


Jeg har kigge på mange af dem og vil blive ved med at kigge på dem

Jeg har fået kigget på

Logo omkring "Danmark bedste android side"

og få ret til "Kan tilbyde"

og tag "Lækker apps til dig" væk fra logo. da jeg fundt ude af det ikke rigtigt sådan passe til det. og virker forkert i det hele taget

jeg har fået kigge på det her også;

Fold kodeboks ind/udCSS kode 


og jeg har lavet network om til "Social - Kommunikation" for at bare holde det samme.

og jeg har taget border væk da, jeg godt kun se der var fejl og ligne, ;)


Kigger stadig på Stavefejl,

men det vil være super hvis der var en som havde måske tid til at kigge på dem hurtigt, fordi jeg ved ikke om min ven er kommet langt eller ligne..

Vil være super hvis du vil give en hånd med på siden! eller andre vil gøre det..



Jeg kan bedre lide layoutet nu da det ikke er så mørkt :)


det tag jeg som noget godt lækkert da! :D

Synes der er noget jeg måske kun forbedre?


Jeg ville fjerne den røde boks oppe i højre hjørne hvor der står "Kan tilbud 32 apps." da den ser lidt dum ud



grund til at jeg ikke vil tag den væk det er for at give folk den infomation til hvor mange apps vi kan tilbyde dem på siden og ligne.



Under Apps der står navnene ikke lige i midten af billedet - er det meningen?
Man kan ikke klikke på navnet og overskriften, eller billedet, men kun på læs mere. Det er lidt irriterende.

Og dit Appsdanmark-link forstår jeg ikke nu du har "Om os"?

Kan godt lide den er blevet lidt mere stilren, men dog synes jeg den er lidt kedelig i farvetemaet. Kan godt lide de blå og orange ting hist og her det liver siden op, men synes stadig den er meget trist med det grå i mørkere grå - men bare min mening.


Jeg vil arbejde på at man kan gør ligesom ude i siden af sitet. ligesom der kommer en sort border omkring.
(den er 100% Væk nu)

Jeg overvejr at tag appsdanmark væk, og så tag infomation i appsdanmark og ligge over i om os.
(den er væk nu og det som stå der er over i om os)

Jeg arbejder på at forbedre den kedelig mørkefarve. og så beholde den still og rolig farve still :)




Indlæg senest redigeret d. 08.09.2012 17:16 af Bruger #17136
Stavefejl:

Forside:

Fejlen:
Fold kodeboks ind/udKode 


Rettelse:
Fold kodeboks ind/udKode 


Om os:

Fejlen:
Fold kodeboks ind/udKode 


Rettelse:
Fold kodeboks ind/udKode 


Fejlen:
Fold kodeboks ind/udKode 


Rettelse:
Fold kodeboks ind/udKode 


Fejlen:
Fold kodeboks ind/udKode 


Rettelse:
Fold kodeboks ind/udKode 





Indlæg senest redigeret d. 08.09.2012 17:32 af Bruger #17298
Jeg vil kigge på det , men hvis i andre ser noget så må i gerne sig til da :)


Jeg har ret stavefejl nu, i er velkommen til at skrive hvis i kan se flere eller ligne



Indlæg senest redigeret d. 08.09.2012 18:40 af Bruger #17136
<< < 12 > >>
t