Feedback på siden

Tags:    feedback

<< < 12 > >>
Hej


Jeg har fået bygge et forbedre side på nogle ting og der er ske noget siden sidste. (Dog er der stadig fejl på side som kan være html eller ligne).

Dog skal i bare vide at der er stadig stave fejl på siden! :) men de er i gang med at blive ret til tiden og ligne,

Så vil jeg høre om det er for meget eller ej ; Klik her

Jeg vil blive glad hvis jeg høret din mening igen måske. eller du komme måske med noget nyt jeg skulle prøve eller ligne :)



14 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Ville det ikke være bedre at lave "Vi kan tilbyde 32 apps" om til "Vi kan tilbyde 32 forskellige apps"?


Så er det blive til passe :)



Med hensyn til antallet af apps ville jeg altid beholde et tal der er tæt på, men ikke helt præcist antal.
Det er altid bedre at sige over 30 apps (31-35 apps), eller over 35 apps (36-40 apps).

Hvis du laver noget rigtigt business logik så kan du selv få din side til at skrive det og lave det så det bliver opbygget dynamisk så du "bare" skal tilføje flere apps for at det bliver lavet pænt og rigtigt.


Den forstår jeg ikke lige helt?.. desværre prøve forklare det



Med hensyn til antallet af apps ville jeg altid beholde et tal der er tæt på, men ikke helt præcist antal.
Det er altid bedre at sige over 30 apps (31-35 apps), eller over 35 apps (36-40 apps).

Hvis du laver noget rigtigt business logik så kan du selv få din side til at skrive det og lave det så det bliver opbygget dynamisk så du "bare" skal tilføje flere apps for at det bliver lavet pænt og rigtigt.


Den forstår jeg ikke lige helt?.. desværre prøve forklare det


Det jeg tror han mener er at man (du) hele tiden skal afrunde tallene så de ender på 0 eller 5.
Eksempel: Hvis du har 31 apps skal du skrive 35 i stedet for 31, og hvis du har 36 skal du skrive 40 i stedet for 36.

Undskyld hvis jeg tager fejl.



Indlæg senest redigeret d. 12.09.2012 15:46 af Bruger #17298
Med hensyn til antallet af apps ville jeg altid beholde et tal der er tæt på, men ikke helt præcist antal.
Det er altid bedre at sige over 30 apps (31-35 apps), eller over 35 apps (36-40 apps).

Hvis du laver noget rigtigt business logik så kan du selv få din side til at skrive det og lave det så det bliver opbygget dynamisk så du "bare" skal tilføje flere apps for at det bliver lavet pænt og rigtigt.


Den forstår jeg ikke lige helt?.. desværre prøve forklare det


Det jeg tror han mener er at man (du) hele tiden skal afrunde tallene så de ender på 0 eller 5.
Eksempel: Hvis du har 31 apps skal du skrive 35 i stedet for 31, og hvis du har 36 skal du skrive 40 i stedet for 36.

Undskyld hvis jeg tager fejl.


Åååhh okay, så tror jeg er med nu ;)



<< < 12 > >>
t