Bedste og billigste web hosting?

Tags:    webhosting

Hey! Hvad er det billigste og bedste webhotel/webhosting I kender?
Leder efter noget på Mindst 1gb og ikke meget mere.





35 svar postet i denne tråd vises herunder
6 indlæg har modtaget i alt -19 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jow tak, men de skal jo også kunne renderes.. hjælper jo ikke rigtig at uploade .net kode til en linux maskine og hjælper ikke at uploade php til en windows (ja ja smarte korriger mig bare hvis I gider :roll:)



Jeg er udelukkende en sql, php-type :)



Til ASP.NET bruger jeg Unoeuro som jeg er godt tilfreds med.
Aldrig haft nogle problemer so far og de har et godt interface som er brugbart og nemt at sætte ting op i så dem kan jeg kun anbefale.
Du får rabat ved at bruge dette link: http://www.unoeuro.com/


Utroværdigt indlæg.

Din vurdering er bedøvende ligemeget, da du smider et affiliatelink. Uden at nævne hvad hverken du eller en kommende kunde får af "rabat".

Er der overhovedet nogen?
Så at man ikke går i dybere detaljer og vil hjælpe til at manden får rabat er utroværdigt? At jeg forventer man kan trykke på et link og se hvad "rabat" indebærer gør mig utroværdig?
Er det fordi jeg forventer man kan bruge 30 sekunder selv eller skal jeg male alting med en stor fin sprittusch i neonfarver for at være troværdig?

Hvis jeg ikke var tilfreds med Unoeuro ville jeg ikke selv være kunde der, og jeg anbefaler dem ikke fordi jeg kan få rabat samtidigt med han får rabat, men fordi jeg er godt tilfreds som jeg skrev. Hvis det var penge det handlede om (din tanke med affiliate link) så kan det gøres langt billigere (læs dårligere kvalitet), og så var jeg jo som sagt ikke kunde der.

Jeg har selv haft en udbyder som bare skulle være så billig som billig kunne være, og at lave noget som helst var et helvede. Interfacet lignede en gang gammel winforms, var lige så hurtig som en commadore så snart man trykkede på noget, og INGEN muligheder for at sætte noget som helst intelligent op udover filer. Serverne var placeret i usa som gjorde europæiske svartider meget langsommere på trods af siden var meget simpel med 3 siders ren html med meget lidt indhold.
Hos unoeuro kan du sætte regler op om at hvis man kommer ind på ditdomæne.dk så viderestilles du automatisk til www.ditdomæne.dk da der for Google og søgemaskiner er forskel og vil give forskellig SEO score og page rank.
Hvis du vil videreføre dine besøgende fra et gammelt domæne til et nyt kan du sende querystring med til det nye hvilket er meget fedt også.

Jeg kan så se at trådstarter er til php og sql, som du sagtens kan få hos Unoeuro.



klart dem her;

https://meebox.net/da/



Vi vil altid have det bedste for ingen ting, nogle gange hænger det bare ikke sammen. Måske du skulle skrive hvad din rådighedsbeløb er på.

Personligt bruger jeg flere forskellige host udbydere, af forskellige grunde.

Men jeg kan anbefale Meebox, for mig er det billigt, samt har de også en utrolig god service. Der er selvfølgelig flere forskellige pakker du kan vælge. Men den billigste er vist 10-13 kr om måneden.



Meebox :)



Vi vil altid have det bedste for ingen ting, nogle gange hænger det bare ikke sammen. Måske du skulle skrive hvad din rådighedsbeløb er på.

Personligt bruger jeg flere forskellige host udbydere, af forskellige grunde.

Men jeg kan anbefale Meebox, for mig er det billigt, samt har de også en utrolig god service. Der er selvfølgelig flere forskellige pakker du kan vælge. Men den billigste er vist 10-13 kr om måneden.


det er 10 kr mener jeg hos meebox



Mhh.. Jeg ved godt at det ikke lige er en webhost, men hvis du har mod på selv at stå for driften af linux serveren, og det kun er til små web projekter, så kan jeg anbefale https://www.digitalocean.com/ - Den VPS jeg har koster $5 om måneden.

Jeg har selv en Linux CentOS 6 VPS der, og det kører uden problemer, og er samtidig sjovt og lærerigt selv at administrere serveren.

De har desuden en masse gode guides til hvordan du opsætter diverse ting på din server (PHP, MySQL o.lign.) - https://www.digitalocean.com/community/tutorials



Mon ikke Pascal allerede har fundet en host?

oprettet 24.09.2012 17:28



Mon ikke Pascal allerede har fundet en host?

oprettet 24.09.2012 17:28


Jo, jeg tror du har ret.... Hvorfor begynder folk at kommentere på gamle posts... Det er faktisk ved at blive lidt irriterende, men måske jeg bare skal holde øje med datoen fremover!



t