Programmering program til php/css/html mv.

Tags:    program

Hej


Det er sådan at jeg har købt den fuld version af TSW webcode 2010. men det er sådan at er jeg er gået over til window 8 da folk snakker godt om det og skulle klart prøve det. men jeg har ikke bruge det da den kommer frem med fejl at jeg ikke kan bruge det mv.

Jeg er utrolige glad for det, men det er sådan at jeg har prøve netbeans og synes det er okay, men jeg synes bare det svært at sæt det op til at den skal arbejd samme med databasen, dog har jeg også prøve det med aptana studio 3 og synes bare overhovedet ikke at jeg kan få det til at virker..


Håber du kan hjælp mig?



Hej Jesper,

Prøv at sende mig en mail med fejlen. Jeg har selv testet WebCoder på Windows 8 og det så umiddelbart ud til at fungere fint :)

Mvh.

Kasper (TSW)



Er enig med Kasper, det må være en support sag for ham :P



Har du forsøgt at højreklikke på programmet, såfremt du har en genvej på skrivebordet, eller direkte i installationsmappen, og så vælge egenskaber og kigge under fanen kompatibilitet og så vælge aktiver kompatiblitetstilstand og i drop-down menuen vælger windows 7. Når du har trykket anvend og ok, så kan det godt være at den virker. Så har du en midlertidig løsning indtil softwaren bliver opdateret.



Hej Jesper,

Prøv at sende mig en mail med fejlen. Jeg har selv testet WebCoder på Windows 8 og det så umiddelbart ud til at fungere fint :)


det vil jeg gøre har du mulighed for at sende Privat til mig med din email eller skrive til mig?.

jeg er da utrolige glad for dit program det er nemt og utrolig brugervillig!..


Har du forsøgt at højreklikke på programmet, såfremt du har en genvej på skrivebordet, eller direkte i installationsmappen, og så vælge egenskaber og kigge under fanen kompatibilitet og så vælge aktiver kompatiblitetstilstand og i drop-down menuen vælger windows 7. Når du har trykket anvend og ok, så kan det godt være at den virker. Så har du en midlertidig løsning indtil softwaren bliver opdateret.


Jeg forstå ikke helt hvad du mener,?.. Jeg bruger altså window 8



Indlæg senest redigeret d. 15.11.2012 14:20 af Bruger #17136
Ja, men du kan få windows 8 til at opføre sig som windows 7 når du åbner et specifikt program. Det kan man også gøre med programmer der ikke virker i windows 8, men kun i windows XP. Så sætter du kompatibilitetstilstand til WIndows XP og så virker programmet.



Ja okay, men nu har jeg skrevet til kasper hvad fejl er osv.. i han vil kigge på det og jeg håber bare på at jeg kan blive i TSW da jeg mener det utrolige lækkert og pisse vigtigt programmer da det er nemt og enkelt! STOR ROS TIL KASPER!



t